ÄRSYTTÄÄ nuo Huuto.netin ammattimyyjät!!!!!!!!!

Vierailija

Olen jo jonkin aikaa seurannut usean Huuto.netissä toimivan ammattimaisen myyjän touhuja. Jotenkin vit....ttaa niiden toiminta!!!!! Tavaraa mm. vaatetta ja kippoja ja kuppeja ostetaan ulkomaiden " huutoneteistä" ja 3 viikkoa ulkomaisen huudon päätyttyä, on samat kamat myynnissä Suomen Huuto.netissä.

Myyjät keräävät sievoiset summat voittoa ja verottomasti. Useakin myyjä on kehuskellut, kuinka on voinut jättäytyä pois normaalista päivätyöstä, kun tällä Huuto.net-bisneksellä tienaa niin hyvin - JA VEROTTOMASTI!!!!

Itseäni ainakin ottaa päähän tuollainen harmaa talous! Olenkin alkanut soittamaan Verottajan vihjepuhelimeen ja käräyttämään näitä tyyppejä. JOTEN SINÄ AMMATTIDIILERI JOKA LUET TÄMÄN, NIIN MIETIHÄN TEKOSIASI UUDEMMAN KERRAN!!!!!!

Verottaja on tästä erittäin kiinnostunut....

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Myydään husky tarra

Myydään lapukka tarra

...

...

....

Näitä sata peräkkäin. Viitu.

Että voi tympästä, ja sitten tääläset otsikot :

*******Myydään tyynyt*****

noi tähdillä väritetyt jää aina avaamatta.

Vierailija

Jos huudat ebaystä esim. lasten vaatteita. Maksat niistä kokonaiskuluineen esim. 20 taalaa ja saat huutiksessa niistä kokonaiskuluineen vaikkapa 15 euroa, niin hui kauheeta. Olet saanut peräti n. kympin voittoa.

Äly hoi, älä jätä! Pienet on sullakin murheet!

Vierailija

Jos tarkoitat vaikka Disney Storen vaatteita, niin ei niiden kauppaamisella voita mitään. Tiedätkö yhtään paljonko jotkut myyjät ottavat posteja? Huusin itse yhden vauvan vaate paketin, joka maksoi postien kanssa yhteensä 40 euroa (vaatteet 20 taalaa + postit 20 taalaa) ja siihen vielä päälle tullia muistaakseni 10 euroa tai vähemmän. Jos olisin laittanut nuo vaatteet myyntiin, niin en olisi rikastunut latin latia. Jos kyse on brittien ebaystä, niin muistathan, että Punta on " kalliimpi" kuin taala.

Vierailija

Ärsyttää tollaset kyylät kuten sinä- hui kauheaa jos joku tienaa pari euroa ylimääräistä! Miksei tuollainen voi olla ihan vaan harrastuskin, kyllä nyt jotain vaivanpalkkiota luulisi voivan hankkia, jos kerran huutaa, maksaa, hakee postista ja toimittaa vielä uudelle ostajalle. Ai pitäisi niistäkin " ylimääräisestä" muutamasta eurosta maksaa vielä veroja. Huh, huh.

Hanki elämä!

Vierailija

mutta, ihmettelen minäkin joskus kuin voi myydä kaiken aikaa uutta kamaa etelä-Ranskasta, no en tietenkään tiedä mitä on Ranskan lait, mutta olen ymmärtänyt jotenkin että Huutonet olisi ns. tavallisille myyjille, ei tukkukauppiaille.

Sillä ihmettelen todella jos joku yksityisihminen voi myydä jatkuvasti Disney-kamaa, joko sitä saa älyttömän halvalla ostettua tai sitten on tukkukauppias.

Ja sitäpaitsi hinnat sillä myyjällä kohoo aivan älyttömiksi, no sehän ei ole hänen vika vaan hullujen huutajien, kun joitakin tuotteita olen nähnyt (tai ainakin ihan vastaavia Suomessa) paljon halvemmalla.

Hesassa ainakin olen törmännyt just samoihin kamoihin ja halvemmalla. Ehkä jossain landella mennään helppoon.

No kuka mitenkin rikastuu.......

Vierailija

tarkoitatko aurinkoinen nimimerkillä myyvää ????

Vierailija:

Lainaus:

mutta, ihmettelen minäkin joskus kuin voi myydä kaiken aikaa uutta kamaa etelä-Ranskasta, no en tietenkään tiedä mitä on Ranskan lait, mutta olen ymmärtänyt jotenkin että Huutonet olisi ns. tavallisille myyjille, ei tukkukauppiaille.

Sillä ihmettelen todella jos joku yksityisihminen voi myydä jatkuvasti Disney-kamaa, joko sitä saa älyttömän halvalla ostettua tai sitten on tukkukauppias.

Ja sitäpaitsi hinnat sillä myyjällä kohoo aivan älyttömiksi, no sehän ei ole hänen vika vaan hullujen huutajien, kun joitakin tuotteita olen nähnyt (tai ainakin ihan vastaavia Suomessa) paljon halvemmalla.

Hesassa ainakin olen törmännyt just samoihin kamoihin ja halvemmalla. Ehkä jossain landella mennään helppoon.

No kuka mitenkin rikastuu.......

Vierailija

ovat suomalaisia, jotka asuvat syystä tai toisesta esim. Ranskassa / USAssa eli ehkä he ostavat sieltä kaupoista kivoja vaatteita ja myyvät sitten huuto.netissä saadakseen rahaa esim. ollakseen kotona, koska muualla ei ole niin pitkiä äitiyslomia kuin meillä. Itse olen ainakin ostanut kivoja vaatteita (uusia) huuto.netin " ulkomaan myyjiltä" . Hinnat on isompia kuin suomalaisten vaatteiden, mutta onhan ne sitten vähän erilaisia.

Vierailija

Samaa olen minäkin ihmetellyt. Lapsillani on paljon vaatteita ja haluan joskus saada ostoksistani jotakin takaisinkin. Laitan kerran tai pari kertaa päällä olleen täysin ehjän ja hyväkuntoisen vaatteen myyntiin Huuto.nettiin ja saan siitä takaisin saman verran kuin jotkut myyjät joistakin lumpuista. Ehkäpä johtuu siitä, että minulla ei ole vielä tarpeeksi palautteita. Niinpä olenkin päättänyt alkaa lahjoittamaan kaikki lasteni pieneksi jääneet vaatteet Venäjän orpokoteihin - sekä ne hyväkuntoiset että ne enemmän pidetyt.

Vierailija:

Lainaus:

Jos laitan myyntiin kerran käytettyä lähes uudenveroista lasten vaatetta,ei ne hinnat minulla nouse???Jos taas joku ammattimyyjä myy pesunukkaista ja haalealla tahralla varustettua elleä,bamsea tai kulunutta reimateccciä...hinnat nousevat pilviin :D

Olenkin kantanut kaikki uudehkot lasten vaatteeni naapurin lestadiolaisperheelle ja saan tuoreet sämpylät ja pullat kuukausittain :))

Ja hyvän mielen..nim.merkillä huutonettiin kyllästynyt

Vierailija

Onko " aurinkoinen" entinen Yaminora ? Ostin joskus jotain yaminoralta, joka kehui aina Ranskan aurinkoisia ilmoja jne........mikä se paikkakunta nyt olikaan missä asui/asuu.

Olisko suomalainen, naimisissa arabiaahabin kanssa ja ainoo kontakti ulos on Huutonet. No hyvä niin.

Body jonka tilasin oli ihan ok, mutta kyllä sille hintaa tuli.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat