Meidän perheen TÄYDELLISTÄ arkea...

Vierailija

Vieläkin tämä naurattaa :D

Sivut

Kommentit (249)

Vierailija

Vieläkö mahtuu yksi ÄIPPÄ mukaan?

Meidän perheeseen kuulumme minä ÄITI, meidän ISI sekä tyttö 6v ja poika 3v (huomasin ilokseni, että teillä muillakin on ihan samanlaisia perheitä, kivaa!!). Lasten nimiin halusimme jotain uutta ja jotain vanhaa: MEIDÄN NEITI on siis MARTTA-ALEXANDRA ja PIKKUHERRAMME on MARTTI-ALEXANDER (sisarusten nimet sopivat kivasti yhteen, eikös?). Nimiä MAKUSTELTIIN pitkään ja hartaasti ja lapsemme ovat ihan nimiensä näköisiä!

Olen ollut kotiäitinä reilut 6 vuotta ja mikäs sen ihanampaa. Meidän isi tekee PITKÄÄ PÄIVÄÄ TÖISSÄ ja on usein TYÖMATKOILLA. Isillä on myös paljon kavereita (toisin kuin minulla, mutta onneksi löysin nyt teidät!). Usein isille soitellaan päivällä ja joskus yölläkin. Meidän isi sanoo, että se joka soittaa on joku Ursula työpaikalta ja sitten pitää aina lähteä työpaikalle (on se ihanaa kun meidän isi on niin ahkera että hoitaa töitä tarvittaessa yölläkin!). Eilen illalla Ursula taas soitti ja isukki lähti töihin (laittoi partavettäkin ja kaikkea, kiva kun pitää huolta ulkonäöstään!) ja on siellä vieläkin. Jospa se iltaan mennessä tulisi.

Luin ihmeissäni teidän muiden viestejä siitä, kuinka usein harrastatte SEKSIÄ! Meillä taas on niin, että Martti-Alexanderin synnyttyä 3v sitten minua ei ole ollekaan haluttanut, ne on kai nämä IMETYSHORMONIT. Imetän molempia lapsia vielä, on aivan ihanaa kun rinnoilla ovat yhtäaikaa nämä ihanat 6- ja 3-vuotiaat TOUHUPEPPUNI. Ennen Martta-Alexandran syntymää olimme kyllä varsinaisia VILLIPETOJA SÄNGYSSÄ: joskus puuhasteltiin jopa kerran viikossa ja muistanpa yhdenkin kerran kun oikein hulluttelimme ja nussuttelimme VALOT PÄÄLLÄ! Nyt ihan nolottaa jälkeenpäin. Joskus pukeuduinkin oikein viettelevästi ja laitoin pyjaman sijasta päälle NALLE PUH-PAITULIN, joka ylettyi vain vähän polven yläpuolelle. Varsinainen irstailija olin silloin, huh huh. Mutta se oli sitä villiä nuoruutta se.

Arkeni kuluu lasten kanssa puuhastellessa. Käydään MUSKARISSA ja VAUVAUINNISSA (Martti-Alexanderhan on jo 3v mutta käydään vauvauinnissa silti kun poika niin tykkää), PERHEKERHOSSA myös. LEIVON paljon ja TEEN KÄSITÖITÄ.

OMASTA AJASTA olitte keskustelleet. Minullakin on siitä kokemusta. Viitisen vuotta sitten, Martta-Alexandran ollessa noin VUOSIKAS kävin kerran kampaajalla ottamassa permanentin. Äitini hoiti silloin neitiä. Soitin kotiin ainakin viisi kertaa kysyäkseni miten menee ja itkin koko kampaajakäynnin ajan kun oli niin ikävä tyttöä. Kaduttaa vieläkin että olin niin kauan pois. Välillä nykyään Martta-Alexandra kiukuttelee minulle ja olen ihan varma, että se johtuu siitä kampaajakäynnistäni. Sen koommin en ole kampaamossa käynyt, mutta on tämä 5v vanha permanentti vielä ihan hyvä.

Hui sentään, kylläpä olen lorvinut tässä koneella kauan vaikka olisi vaikka mitä tekemistä! Olen tänään jo KÄYNYT SIENESSÄ ja säilönyt niitä, LEIPONUT pullia, PESSYT IKKUNAT ja SAUNAN ja vielä pitäisi SULATTAA PAKASTIN sekä SILITTÄÄ meidän kaikkien alusvaatteet.

Terkuin Martta-Alexandran ja Martti-Alexanderin äityli

Vierailija

PIRKKIKSELLE haluaisin sanoa, että ei niitä neuvolan tätejä tartte kuunnella, kun eihän ne AMMATTILAISIA ole! Jotain vaan KORTISTOSTA nostettuja EPÄSOSIAALISIA LAPSETTOMIA KATKERIA HYLKIÖITÄ! Ethän sä Pirkkis-kulta voi PAKOTTAA Martta-Alexandraa syömään rakeista ruokaa, jos tyttö ei ITSE sitä EHDOTA. Tulevaisuudessa voi vaikka pakata lapselle eväät kouluun, kun ei ainakaan mun lapsukaiset sais ees syödä muiden kanssa, kun muissa lapsissa on PASILLEJA JA EPÄPUHTAUKSIA. Olenkin vähän harkinnu, että opettaisin utuvikkojani ITSE KOTONA, niin ei tarttis pienten koskaan ALTISTUA ulkomaailman EPÄHIANOUTEEN. Mitä ootte mieltä?

Me oltiin anoppilassa kylässä ja voin sanoa, että minä käyttäydyin koko ajan kuin HIANO NAINEN! Olin koko viarailun hipisen hiljaa, ettei tarttis TAAS huomauttaa ANOPIN kauhistuttavista kasvatustavoista. Tätä ette usko, mutta anoppi KIELSI meijän muruja hyppimästä niiden vesisänkyssä, eikä lapset saannu edes leikki mummun KORUILLA JA MEIKEILLÄ. Olisivat meikanneet VAARIN. Nyt jäi lapsiin sellaset RAUMAT, etten tiiä, miten selvitään. Oisko teillä VINKKEJÄ?

Epätoivon alhossa Aino-Unelma

Vierailija

Matkailtu on kovasti, ainakin suunniteltu sitä matkustelua . Kirjastosta haetaan opuksia että minne sitä voisi lähteä matkustamaan . Meillä on noita sukulaisia tuolla Keski-Suomessa Laukaassa ja mietitään että sinnehän sitä pitäisi lähteä katsomaan vanhoja lapsuuden seutuja . Me ollaan nimittäin miehen kanssa sieltä molemmat kotoisin, ihan naapurin poika oli tuo meidän Risto . Ja töiden perässä tänne eteläään tultiin ammattikoulun jälkeen, Risto meni rakennukselle ja minä ompelen kaikenlaista.

Niin että matkalle... Mietittiin ja kartasta tuumattiin että MITÄ REITTIÄ sitä ajettaisi sinne maalle. Mennäänkö suoraan Lahden ja Heinolan kautta vai vähän lännempää . Missä on parhaat huoltoasemat matkalla (ei me huoltoasemalta mitään osteta kun on kahvit termospullossa ja itsetehdyt pullat mukana, mutta käydään huoltoasemilla vessassa ja miehet pelaa niitä rahapelejä). Että kyllä tällainen meidän sakin kokoinen porukkakin tuo aika monta euroa huoltsikoille!

Ja TEHTAANMYYMÄLÖISSÄ käydään jos sattuu matkan varrelle. Sieltähän saa tavaraa ihan kohtuuhintaan, sitä 2 . laatua . Mutta ihan hyvää tavaraa. Joululahjoja ostelen ajoissa, ei sitten tule STRESSI syksyllä =)

Olihan meillä juhlatkin. Pihan grillijuhlat viime lauantaina . Minä olin järjestelemässä juhlia siinä juhlakomiteassa, mietittiin naapurin Lailan kanssa että otetaanko Campingia vai Hiillosmakkaroita ja kuinka monta pakettia. Liikaahaan niitä sitten tuli ostettua, miehetkään eivät syöneet kuin pari makkaraa mieheen (keskittyivät enemmän siihen oluen juontiin). Tein sitten koko perheelle ison satsin makkarakastiketta sunnuntaina ja laitoin PAKKASEENKIN annosrasioissa, on sitten hätävaraa ainakin.

Eipä tässä kummempia. Naisten yhteisiä marjaretkiä voitaiisin miettiä, vai mitä!!! Vadelmia poimimaan koko naisporukka, ja lapset mukaan kanssa! Meillä nuo isommat lapset ei enää viitsi meidän aikuisten reissuun tullakaan, mutta nuorimman otan mukaan että oppii arvostamaan ITSEKERÄTTYJÄ luonnonantimia.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Voitte ottaa vaikka EVÄÄT metsäretkelle mukaan, jotka tietenkin pakkaat TUPPERWARE kippoon (muista SUHAUTTAA kansi). Jos haluatte jotain oikein JÄNNÄÄ, niin ainahan voitte lähteä KOKO PERHE paikkalliseen OSTOSKESKUKSEEN katsomaan edullisia tarjouksia. Ei kun TUULIPUSAKAT päälle ja LENKKARIT jalkaan ja menoksi.

PS. NIKSI-PIRKKA:ssa suositeltiin TUMMELIA kasvo- ja vartalorasvaksi. Tulee paljon HALVEMMAKSI kuin NIVEA. Kokeile myös VAIPPAIHOTTUMAAN, JALKASILSAAN ja KÄNSIIN.

kun lukee ,SISARET,teidän neuvoja.No,ei lähdetty bingoon,ei.JOTAIN RAJAA.Mutta,kuten näette,olen hereillä vielä,on tämä niin JÄNNITTÄVÄÄ! Mies kyllä nukahti jo puoli seitsemältä.Tein tuossa itselleni pari LAUANTAIMAKKARA-leipää teen kanssa ja katselen mitä TV:stä tulee,ÄÄNETTÖMÄLLÄ tietenkin,ettei lapset HÄIRIINNY.Täytyy kohta hipsiä tuonne PERHEPETIIN oikein varovasti,se tuo VESISÄNKY keinuttaa niin mukavasti.

Niin joo,ja LAPSETON ystäväkin tuossa illemmalla soitteli ja valitteli,kun ei ala sitä MASUASUKKIA kuulua. No,sanoin TIETENKIN,hänelle,että ITSEKÄSTÄHÄN se sellainen LAPSETON elämä onkin,lapsia kyllä TULEE,jos vaan haluaa. Jotenkin tuntu,että nuhan lykkäs yhtäkkiä hänelle,kun kuulosti ääni tukkoselta tuon jälkeen ja heti lopetti puhelun,aika EPÄKOHTELIASTA tuollainen että kesken lopettaa puhelun. Enkä kerenny edes kertomaan yhdestä toisesta ystävästä,joka oli tehnyt APORTIN.

Kyllä se on MUKAVAA,kun on tämmönen paikka missä voi keskustella JÄRKEVIÄ,FIKSUJEN ihmisten kanssa!

T.ALKUPERÄINEN

Vierailija

Olipa ihana huomata,että kun avas netin,että on IMETYSVIIKKO! Tosin meillä se on kyllä JOKA VIIKKO!

Vai oot,T-K, sisustuspuuhissa. Voisit ajatella KUKKAPÖYDÄKS semmosta 3-kerroksista KÄRRYÄ,tiedäthän,niitä jotka kulkevat PYÖRILLÄ ja niissä on kerroksittain kolme säilytysritilää. No,ylimpään laittasit tietenkin kukat,keskimmäiseen keskeneräiset KÄSITYÖT (esim. VIRKKUUT ja NEULEET) ja alimmaiseen voisit laittaa vaikka MAINOKSET (tietenkin voit laittaa lehtiä jos tulee,mutta ei me ainakaan oo TILATTU mitään,käydään KIRJASTOSSA lukemassa ja LAINAAMASSA). Sitten tietenkin voisit ostaa TIIMARISTA muutaman SILKKI-PELARKONIAN ikkunalaudalle. Ja verhoiksi kannattaa laittaa jo JOULUVERHOT,niin ei tartte MYÖTÄÄSEEN olla vaihtelemassa.

Ja sinä uusi,joka äsken kirjotit (anteeksi,kun en muista nimeä)se jolla on ne SNOPIT naapurit.Kantsii vähän seurata miestäs,mun ajatus ois kyllä,että et antas miehesikään puhua naapureille. Se ei ole aina pitkä matka PUHEESTA TEKOIHIN,tiedät varmaan mitä tarkoitan..Se SUHDE rupeaa kehittymään pikku hiljaa ja huomaamatta muuten. Aina kun miehesi on ulkona ja näet IKKUNASTA että se MEIKKIPELLE tulee ulos,niin KOVALLA ÄÄNELLÄ huudat ikkunasta miehesi sisälle ja mieluiten että se URANAINEN kuulee,niin tietää heti mitä mieltä SINÄ asiasta olet.

Ja lapsien elä tietenkään anna leikkiä HEIDÄN lastensa kanssa.

No,terkuin taas, S-E!

Vierailija

Nyt, kun olen IMETTÄNYT puolivuotiaani PERHEPEDISSÄ yöunilleen tulen takaisin tänne muiden TÄYDELliSTEN mammojen joukkoon juunnittelemaan huomista TÄYDELLISTÄ päivää. Taidan HERÄTÄ AIKAISIN, lähteä LEIKKIPUISTOON kunhan olen puolessa tunnissa SIIVONNUT koko neljän huoneen asunnon edustuskuntoon. Tietenkin muistan myös MEIKATA itseni aamulla, enhän muuten voi lähteä pihalle. Mutta nyt NUKKUMAAN sinne PERHEPETIIN, että jaksan nousta :)

Vierailija

Muuallakin Helsingissä löytyy metsää, mm. Uutela, Mustavuori ja niin edelleen.

Kalaa saa merestä, jonka läheisyys on Helsingissä joka puolella. Taitaa olla pari koskeakin, joista saa kalastaa. Tai ehkä perhe on pakkautunut TILA-AUTOON, jossa lapset tietenkin matkustavat SELKÄ MENOSUUNTAAN ja ajaneet ANOPPILAAN maalle kalaan, kalathan säilyvät pakkasessa hienosti kotiin paluun jälkeen.

Alkuperäiselle lähetän terveiset Ukri-Kivi Kalervolta ja Jenna-Janette Jasminelta, lähdetäänhän taas pian perheiden kesken puolukkaan ja suppilovahverometsään! JJ viihtyy niin hyvin liinassa, vaikka kuulemma koulussa siitä ovat kiusanneet :-/

Vierailija:

Lainaus:

Pari epäjohdonmukaisuutta vaan: helsinkiläisestä lähiöstä ei lähdetä iltakävelylle metsään sieniä keräämään ja harvassa lähiössä ongitaan kaloja.

Vierailija

Kyllä naisen pitää päästä hiukan drinksuttelemaan välillä ja mittauttamaan oma arvonsa baarissa.

Älkää tuomitko siskot! Go tytöt, go!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat