Kuukautiset 3tta päivää myöhässä, mutta koko ajajn sellainen olo että ne alkais :-(

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (831)

Vierailija

Ymmärsinkö oikein, että tämä on aloitettu syksyllä 2004?

Ja että ap sai vauvansa alkukesästä 2005?

Ja että nyt on uudelleen raskaana ja saa vauvansa marraskuussa 2006?

Aika samoilla linjoilla mennään, minullakin vauva syntynyt toukokuussa 2005 ja nyt odottelen seuraaavaa syntyväksi joulukuussa 2006.

Pelottaa vaan kuinka käy, mullakin kun on keskenmenoja useampia (kolme lasta kylläkin)..

Vierailija

Ihan samat viilikset on! Mulla menee maku heti, kun luen niitä ihmeellisyyksiä, joten en lue. Ja silti olisi kiva kuulla jonkun muun kokemuksia näistä ajoista, kun itselle eteen sattuu, silleen normaalisti ja asiallisesti. Olen aika realisti näissä asiosissa enkä aio kiusata itseäni turhalla mielikuvitusrumballa. Mukavaa, että täällä voi joskus puhua asioista ihan niiden oikeilla nimillä, silloin kun paikalle sattuu muita samassa tilanteessa olevia ihmisiä.

12, ei siinä aikaisin testaamisessa mitään vikaa, jos itse niin haluaa ja on siihen henkisesti valmis. Mä olen vain ajatellut, että jos ei ole raskaus alkaakseen (kunnolla) niin en halua sitä sen kummemmin edes kelailla. Ja jos on alkaakseen, totean sen sitten vähän myöhemmin. Suurella ilolla tietysti.

ap

Vierailija

Mun kuukautiset on nyt viidettä päivää myöhässä. Maanantaina tulee viikko täyteen ja testaan silloin. Aika vahva tunne, että olisin raskaana. Mutta koskaan ei tietenkään voi varma olla. Esikoinen täyttää syksyllä 3 v.

Tässä tilanteessa tätä ketjua yhdellä istumalla lukiessa myötäelin täysillä niin ilonne kuin surunnekin ja heräsin huomaamaan, millaiseen karuselliin sitä on mahdollisesti tässä joutumassa. Ysille lämmin halaus, toivottavasti elämä hymyilee!

Vierailija

mielenkiintoinen ketju... Testi odottaa kaapissa, siksi tartuin otsikkoon. jännittää kanssa niin paljon, että taidan odotella vielä. Kuten viestiketjusta näkee, voi seurata vaikka mitä, tai sitten ei...

Vierailija

En täällä joka päivä surffaile, onneksi huomasin että olet käynyt kertomassa kuulumiset!

Olen todella onnellinen sun puolesta. Nyt vaan toivotaan parasta että kaikki menisi hyvin loppuun asti.

Itse löysin sen oviksenkin ja ens viikolla odotellaan menkkojen alkamista. Epäilen kyllä suuresti että olisiko onnistanut...

Päätin mielessäni että lopetan jatkuvan stressaamisen tästä asiasta. Jos ei onnista niin sitten ei. Onhan minulla jo yksi ihana lapsi!

9

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat