Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

röh röh röh röh, saparot solmuun siskot.

Vierailija

Meikäläisellä ossi oli eilen ja nyt pissattaa, janottaa, nippailee munasarjoista, suuta kuivaa ja mikä tärkein oire : kulmakarvoja olen joutunut nyppimään tänään enemmän kuin eilen ( tämäkin oire " varma" ..bongattu vauvakuumepalstalta). Lisäksi huimaa, nänni tuntuu kovalta ja vasemmassa nännissä on ehkä hieman eri sävy kuin eilen.

Penteleen testi, kun kp 16 menossa eikä nytä plussaa. Voiskohan ovistesti näyttää jo plussan?

Tämä possu ei meinaa pysyä karsinassaan, röhröh. Pakko päästellä höyryjä pihalle, röh röh vaan. Nyht kutittaa nänniä. Olette siskot oikeassa, raskaana taidetaan olla... Ellei sitten tule keskenmeno :)

Sivut

Kommentit (153)

Vierailija

Ne pienimmät on siis kaikkein sulosimpii! Eikä sit repeile paikat synnytykses:) Pysyt yhtä tiukkana kuin ennenkin, se on tärkeintä muuten miehes voi vaikka jättää sut. Röh, röh sulle ja kaikil muillekki!

Vierailija

a. Mut uskon kuitenkin, et mun olo liittyy raskauteen. Alavatsa on lisäksi tosi pömpöllään. iik! Ja vatsa juilii jänskästi. Röhkelipöö vaan kaikille ja jännäillään yhes, niin on paljo intsumpaa!!! Mul kp 19 menossa ja huomenna testiä peliin. Aattelin täl kertaa kokeilla jotain uutta merkkii, jos silki ois vaikutusta. Ollaan jo kaks kuukautta yritetty , et pikkuhiljaa sais tulla tuloksia. Oon testannu tänä aikana 13 kertaa. Saako testeistä jotain alennusta apteekis, jos ostaa tukkupakkauksia??Tietästkö kukaan röhkeli ? Enivan?

Tarrasukkiatarrasukkiatarrasukkiaröhröh!

Vierailija

Olen ihan ummikko kun en ymmärrä kuumekieltä, siis korjatkaa sivistystasoani. Mikä esim. on " täti" tai " röh röh" . Kootkaa tähän ketjuun sivistyssanakirja...

Vierailija

Oma kärsän ja saparon väli:

- tisuja nippailee

- nännejä näppäilee

- navan alla kutisee

- munasarjat tutisee

- VALKKARIA valuu virtanaan, vois vaikka tarjota lasillisen juuri sinulle

- vilu kappasee ja miehellä toisinpäin

Täti jystää oven takana, karkaan takaovesta ja hyppään junaan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat