yhteissaunominen on sairasta! En todellakaan voi sitä ymmärtää

Vierailija

Ihmettelen kovasti sellaisia perheitä, joissa saunotaan koko perhe yhdessä varsinkin jos lapset ovat yli 10-vuotiaita. EIköhän se ole niin, että isä sitä 15-vuotiasta tytärtä siellä ainakin sivusilmällä vilkuilee ja niin taitaa kaikki muutkin perheenjäsenet tehdä.

Ja ei en ole yhteissaunan uhri, koskaan en ole joutunut yhteissaunaan ja en olisi edes suostunutkaan. EN yhtään ihmettele, että pedofilia on niin yleistä Suomessa kun siihen oikein kannustetaan näillä yhteissaunoilla. Sairasta koko yhteissaunominen.

Kommentit (15)

Vierailija

Voin sanoa rehellisesti, että isäni ei ole vilkuillut minua " väärällä" silmällä missään vaiheessa. En tosin muista koska meillä yhteissaunomiset loppuivat, mutta olen aina voinut huoletta vaihtaa vaatteita vaikka isä nyt olisi sattunut lähistölle (esim esitellessä uusia vaatteita vanhemmille). Liika kyynisyys tappaa jo lasten ja vanhempien välisen normaalin rakkauden ja hellyyden.

Vierailija

Olen yli 4-kymppinen nainen ja voisin vieläkin saunoa isäni kanssa. Varmasti sekin päivä koittaa, että hän tarvitsee apuani saunottamisessa.

t. äiti, joka saunoo 12- ja 14-vuotiaiden poikien ja aviopuolison seurassa

Vierailija

että oman perheen jäsenille on aivan normaalia näyttäytyä nakuna. Estoisuus karisee, ja nuoret tytöt uskaltavat myöhemmin omissa suhteissaan rakastellakin jotenkin muuten kuin pimeässä peiton alla. Ei vartaloa hävetä tarvitse.

Mitä isiin tulee, enpä usko että enemmistö omia lapsiaan sillä silmällä vilkuilisi. Vaihtaahan sitä vaippojakin. Varmasti osa miehistä suhtautuu tähänkin silti kieroutuneesti, mutta sitä tuskin voi olla huomaamatta. Eiköhän valtaosa ajattele silti ihan järkevästi - oma isäni esimerkkinä mainitakseni. Hänen kanssaan saunominen ei koskaan ollut epämiellyttävää.

Vierailija

Tiedoksi teille lapsista kasvaa ihan normaaleja ilman yhteissaunaakin. Ja suurimmassa osassa maailman maita tuollainen yhteissaunominen katsottaisiin pedofiliaksi. Onko siis enemmistö maailman ihmisistä väärässä kun he pitävät yhteissaunomista outona?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat