~~~LoPpUvIiKoN HaSsUpOsSu KaRsInA~~~

Vierailija

Röhkistä vaan saparosiskot! Pistimpäs uuden pinon pystyyn, kun edellinen oli jo niiiiiiin pitkä.

Oma saparo: on niin raskautunut olo. Mikäs tässä onkaan ollessa, kun masussa polskii kaksi minipossua. Harmi vaan, et masupossulle ja ovismunikselle tulee muutama viikko ikäeroa. Mut eix mun kantsi sit loppuraskaudesta yrittää kaikkia mahdollisia kepulikonsteja, et ovismunis syntyis pari viikkoo etuajas? Vai mitä meinaatte?

Onnea Emacolle piccupossusta! bdbdbdbdbdbdbd

¿" ))~

T.Höpönassuli ja masupossu rv 3+0 ja ovismunis 0+3

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

MuLla on tuntunut NIPPAILUA seläSsä... HyvÄltÄ sIis näyttää! JosKo olisin saAnut uRosPossuni kaNssa pikkuemakon aLullE =)=)!!

Eilen HuomasiN IIIIIIIKKK, niin IhAnan OiREEn, joka vaLaa uskOa TähäN saParointiin: OIKEASSA REIDESSÄNI KASVAA ENEMMÄN POSSUKARVAA KUIN VASEMMASSA!!! Eli TaItaapi oLla Tämän possun Munat jo KarsiNassa =)=) Hih!!!

TISSEJÄ on KuuMottAnut, EteNkiN saUnan YhteydesSä! EikÖs JoLlain ToiseLlakin RöhkiJällä Ollut tällaiNen oire?

IHanIa Nämä pinoT, PIDETÄÄN LIPPU KORKEALLA IHANAT RÖHKIVÄT EMAKOT!

t. PoSsulIiina & HöröSaparo possuviikko 1+1

Vierailija

Höpönassuli:Ihquu!

Mulla kans temmeltää noi ovispossut niin raskautuneesti, että käyn laatottaas meiän veskiä JOKA AAMU! bdbdbdbdbdbdb

Tänään muuten huomasin, että masua nippailee, pitäsköhän mun hakee saikkua, ettei tule ennenaikasia suppareita?

t. NöfNöfPossu ja ovisPorsas 7/28

Vierailija

Nooo, kuhan tästä keskenmenopettymyksestä selviän ( haamu kp. 23), ni eiköhän me siskot vielä täältä nousta. Eikä aikaakaan, kun Ossi se ovella kolkuttaa ja tikutikutikuttelut alkaakooon. Tilaan netistä Acon kymppejä, eipähän tartte montaa päivää olla epätietosuudessa tärpin suhteen.

Mutta nyt siis oma kärsä pettymyksestä värisee, mutta paistaa se aurinko tähänkin karsinaan vielä joskus.

Vierailija

Arvatkaa rakkaat röh röh -siskot miksi! No, koska mäkin oon nyt matkalla (niin ku hissillä, tsih...) ylemmäs!!! IIIIIKKK!

MÄ OON RASKAANA!

Merkit on niiiin selvät, että en taida edes jaksaa testata. Rinnat on arat (siiiiis ihan saiiiiiraaaan!), valkovuoto on iiiiihan erilaista kun eilen ja masua turvottaa (miten aikaisin teillä muilla on näkynyt???).

Mut ei tääkään kivaa oo. Nyt mä pelkään keskenmenoo ihan SIKANA!

PunAinEN PikkUEmakkO jA PikkKUPOssu rv 2 + 3!!! (JO, iiiiik!!!)

Vierailija

AAMULLA possupikkareissani oli VALKKARIA!!! Kaksi tuoksutonta possuklönttiä =)=)=)=)!!

PaLan HalUsta KuuLla MuidEn Possuilijoiden KuUlumisia!

Onko Emakko72, Saparo88, Possuuna pAikaLla?? MiTes teidäN tisSit ja valKkarit?

t. PoSsulIina ja HöröSaparo =)=)

Vierailija

voi nöpöliini-possumamit, mulla on ihana ossuliini-massuliini olo :) piti panna karjuliini vähän saparolla pökkimään tän kunniaks!

KOHTA NIPPAILEE TYTÖT :)

Vierailija

Ihanaa, että ollaan kaikki näin kivasti päästy kesäjunaan.

PoSsulIiina: bdbdbdbd kyllä toi tisuttimien (hih, vieläkin naurattaa toi sana) kuumotus saunan yhteydessä on VARMA merkki raskaudesta!. Mullakin tisuttimia (hihiii) kolottaa, mut se loppuu iltaisin ku otan rintsikat pois. Outoa?

NöfNöfPossu: Kyllä sun kansii jäädä heti saikulle. Noiden supistusten kanssa ei oo leikkimistä.

Voi, ei :( tulin just vessasta ja toinen pikkupossuistani on poistunut :´´(

Pöntöllä istuessani tunsin kuinka jotain plumpsahti pönttöön. Siitä kauhistuneena huusin Karjun paikalle. Siinä sitten itkin saparo täristen enkä uskaltanut katsoa pönttöön. Karju yritti lohduttaa väittämällä, että kakka sieltä vaan tuli, mut en uskonut. Onnex en jäänyt kesäjunasta kokonaan pois, sillä masupossu on niin hyvin vauvaliimalla kiinni.

T.Höpönassuli ja masupossu rv 3+0 ja enkeliovismunis

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat