pelottavinta/yliluonnollista mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija

Nostan.

Sivut

Kommentit (512)

Vierailija

Mies oli ajanut Mannerheimintietä iltapäiväruuhkassa ja oli miettinyt, että paljonhan kello on. Oli sitten katsastanut autonkelloa ja se oli ollut jotain... sanotaan vaikka 15.36 (en nyt muista, mikä se oikeasti oli). Sitten hän oli nostanut katseensa taas tiehen ja edessä oli ajanut auto, jonka rekisterinumero oli: KLO-336.

-Minusta niin huikea juttu!

Vierailija

Sähkölaitteet hajoavat jatkuvasti ilman näkyvää syytä, ja viime aikoina on sattunut kuulemma kaikennäköistä outoa. Oli ollut kaverinsa luona ja katsellut oravan hyppimistä puussa ikkunan vieressä. Oli sitten mietiskelly puoliääneen, että kuolisikohan tuo orava, jos se tippuisi. Hups, orava tippui kuin laakista! Pari päivää myöhemmin tuttu oli pyöräillyt tiellä, kun hänen ohitseen oli ajanut eräs tutun ystävä häntä huomaamatta. Tuttu huudahti: " Hei, pysähdy!" ja samalla hetkellä kaverilta oli puhjennut kumi ja matkan teko oli luonnollisesti stopannut. :D

Vierailija

nähnyt valoheittimiä? Luulen, että olet kummallakin kerralla nähnyt juuri niitä.

Meilläpäin sellaista käytettin viime vuonna pari kuukautta ennen joulua yhden kaupan pihalla houkuttelemassa ihmisiä sinne päin.

Se näkyi keskikaupungilla selkeänä kirkkaana valona, mutta esim. meidän pihalla seistessä sen voisi hyvin luulla yliluonnolliseksi ilmiöksi, sillä valo liikkui edes takasin hyvin hitaasti ja jos eteen tuli pilviä niin valo ei ollut jatkuvasti näkyvissä vaan pilkahteli sieltä täältä

Vierailija

mm. iso vanhempieni kuolemat ja WTC tapaus. Vaistoan myös jos jotain pahaa on tulossa, esim mieheni joutui auto-onnettomuuteen, niin koko päivän oli sellainen olo, että kohta joku soittaa ja kertoo että mies on ollut kolarissa. Ja niin kävi.

Lisäksi uskon, että minut on suojeltu monesti joutumasta juuri esim kolariin. On tullut jotain tehtävää, että on joutunut pysäyttämään auton. sitten kun on jatkanut matkaa, niin vähän matkan päässä on äskettäin sattunut kolari.

Lisäksi olen nähnyt enkelin, joka kyllä silloin pelotti, mutta jälkeenpäin koen sen turvakseni :-)

Vierailija

Eikös eläimet kuitenkin varmaan tunteneet järistyksen ja mahdollisesti kuulleet/tunteneet aallon? Ei kai ne ennen järistystä vielä mihinkään menneet?

Vierailija

- tunnistanut kadulla ihmisen (tuli vain yhtäkkinen vahva tunne että tuo on se ihminen) , jota en ollut koskaan tavannut aiemmin, en ollut koskaan nähnyt hänestä kuvaa tai edes kuullut minkänäköinen hän on. Tiesin vain nimen ja jotain hänen luonteestaan. Eikä tapaaminen edes tapahtunut tämän ihmiisen tai minun kotikaupungissa.

-tuntenut kuolleen ihmisen läsnäolon todella vahvana

- tiennyt monien tuntemattomien ihmisten nimet ennenkuin kukaan on niitä minulle kertonut tai että ikinä olisin voinut niitä mistään kuulla edes ohimennen

-ajatellut monen vuoden tauon jälkeen yhtäkkiä ihmistä (ihmettelin silloin mistä hän mieleeni tuli), jonka jälkeenpäin kuulin kuolleen juuri sinä samana päivänä

jne.

Vierailija

Muutin perheeni kanssa 6-vuotiaana erääseen taloon. Sitten eräänä päivänä olin ulkona leikkiämässä, kun pihaan käveli eräs vanha mies vanhanaikaisiin vaatteisiin pukeutuneena taluttaen polkupyörää ja kysyi minulta, että kuinka pitkään olimme asuneet siellä, siis siinä talossa. Vastasin, että vuoden (mikä tosin ei pitänyt luultavasti paikkansa, koska muutimme sinne aikaisin keväällä ja tämä tapahtui kesällä). Kun vastasin tuolle miehelle, niin samaan aikaan pihassa ollut isäni kysyi minulta, että mitä sanoin ja kenelle puhuin. Käännyin katsmaan isää ja sanoin, että vastasin tietenkin kyseisen miehen kysymykseen, mutta isäni sanoi, että eihän pihassa ollut ketään muuta kuin minä ja hän. Käänsin pääni takaisin siihen, missä kyseinen mies oli seisonut ja kas kummaa, häntä ei ollutkaan enää siinä. Hän ei olisi voinut lähteä pois pihasta huomaamattani siinä ajassa kun vilkaisin isää, eikä ainakaan tulla pihaan ja lähteä sieltä ilman, ettei isä olisi huomannut mitään, mutta hän vakuutti, ettei pihassa ollut käynyt ketään eikä isä ollut kuullut kenenkään puhuvan mitään. Näin jälkeenpäin ajateltuna tuo mies vaikutti jotenkin erikoiselta, hän hymyili minulle jotenkin hirveän lempeästi ja oli muutenkin olemukseltaan sellainen, ettei minun tullut mieleenkään pelätä häntä tai ihmetellä, että miksi hän tuli pihaamme, vaikka en edes tuntenut häntä. Ja kun siihen vielä lisää sen, että hän saapui pihalle äänettömästi ja nopeasti sekä myös poistui nopeasti ilman, että minä huomasin hänen tuloaan eikä häntä yhtäkkiä ollut missään ja isäni ei nähnyt ja kuullut mitään erikoista, niin olin jotenkin varma, että kyseessä oli joku talon edellinen asukas, luultavasti sen rakentaja, joka oli tapahtumahetkellä jo kuollut, mutta joka tahtoi käydä katsomassa, että talon sen hetkisillä asukkailla on kaikki hyvin. Sekin siis oli varsin erikoisen tuntuista, että jotenkin heti kun näin hänet, niin tiesin, että hän on joku talon entinen asukas, luultavasti juuri ralon rakentaja, vaikka en siis tuntenut häntä.

Vierailija

silloin kun olin synnyttämässä vanhinta poikaani joka nyt jo 10 v, päädyttiin hätäsektioon kesken synnytyksen. Leikkaus salissa minulla romahti verenpaineet ennenkö minua edes alettiin operoimaan ja vaivuin jonkinmoiseen koomaan. Muistan että siinä maatessani joku iso valkoinen hahmo piti minua kädestä kiinni ja sanoi ettei vielä ole minun aikani ja että poikani tarvitsee minua. Heräsin ja kysyin missä poika on? mieheni seisoi vieressäni ja sanoi että poikamme oli viety keskolaan teholle koska oli niin pieni eikä itkenyt edes maailmaan tultuaan , olin hymyillen sulkenut silmäni ja sanonut ei hätää... ei mitään hätää, ja nukahtanut. Herätessäni unesta mieheni kysyi mistä tiesin että vauva oli poika? vaikka minulle oli ultrassa vakuuteltu että se olisi tyttö. Vastasin etten tiedä.

Vierailija

Eli olin noin 3-4 vuotias kun äitini oli hakenut minut tarhasta ja olitiin jo kotona riisumassa multa ulkoiluhaalaria niin olin siinä sitten " ohimennen" todennut äidilleni että " äiti mummi on kuollut" .

Äiti oli sitten tietysti sanonut että " älä höpsi. Ei mummo mitään oo kuollu" . Noin kakskyt minuuttia sen jälkeen oli tätini soittanut että mummo on kuollu.

Ja sama juttu oli sitten vaarini kuollessa, jolloin olin jo 7 vuotias.

Nyt sitten noin kaksi vuotta sitten, hyvä ystäväni lähti oman käden kautta, muistan ikäni sen illan/yön.

Oltiin illalla keilaamassa ja sen jälkeen käytiin kahvilla yhdellä huoltamolla. Olin kotona noin yhden aikaan yöllä.

Seisoin keittiössä kissat jalkojeni ympärillä kiehnäten kun yht äkkiä kuulin kolme koputusta.

Kissat molemmat käntyi katsomaan äänen suuntaan.

Huhuilin ukolleni että sekö siellä koputtelee... vaikkakin ääni tuli toisesta suunnasta kuin missä ukkoni sillä hetkellä oli.

Se sitten hölmistyneenä että mitäs se nyt koputtelis.

Mieleeni tuli jostain sanonta tai joku: kuolema koputtaa komesti.

Ja tämä ystäväni tuli heti mieleeni.

Seuraavana yönä näin unta jossa olin tämän ystäväni kanssa hautajaisissa, ja ystäväni painoi päänsä syliini ja itki ihan kauheesti.

Seuraavana päivänä yritin soittaa ystävälleni moneen kertaan mutta hän ei vastannut.

Odotin kauhulla iltaa kun meillä oli yhteinen työvuoro.... Hän ei ikinä enään tullut töihin.

Ja nyt sitten tammikuussa kun tätini mies kuoli niin kuulin siitä pari päivää tapahtuneen jälkeen.

Äitini soitti minulle ja kysyi että on ko tätini soittanut mulle. Vastasin että " ei.... mut äiti mä tiedän" .

Kiva huomata että muillakin on tällaisia kokemuksia.

-Henna-

Vierailija

ottivat minut mukaan pelaamaan spiritismiä. En oikein uskonut koko touhuun, joten tytöt sanoivat, että he toivovat, että lasi liikkuu niin, että vain minä pidän sormiani sen päällä. Ja liikkuihan se!

Vierailija

pihaan päästyäni ambulanssimiehet kantoivat lähisukulaisen ruumista autoon. Tämän jälkeen olen vaistonnut paljon erilaisia asioita, hyviä ja pahoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat