Vierailija

Sivut

Kommentit (39)

Miten ihmeessä siinä sitten pystyy heti hoitamaan tiukan aikataulun ja välissä käydä synnyttämässä ja hoitaa VASTASYNTYNYTTÄ vauvaa, imettää vauvaa parin tunnin välein yöt ja päivät ja laulaa loilotella. Ehkä normaalissa keikkarytmissä vauvaa voisi pitää mukana mutta ihan vastasyntyneen kanssa??? Ei hyvä!

Millähän perusteella joku yleistää etteivät äidit toivo tyttärilleen lapsia nuorena?

Minusta ikä ei kerro kovin paljoa ihmisestä (kun on suurinpiirtein täysikäinen).

Itse olen 19 ja mieheni 27. Kauan olemme jo pärjänneet omillamme.

Minullakin on jo yksi ammatti ja korkeakouluopinnot alulla.

En koe elämääni ollenkaan huonoksi!

Eikä äitinikään ole pahoillaan lapsen syntymisestä...päin vastoin : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaik hyvä laulaja hän on, ei siinä mitään. Mut vauvan puolesta tuntuisi kyllä kurjalta, jos äityli on sitten kaiket päivät studiossa ja kiertelee keikoilla ympäri Suomea. :( Mut eipä se toisaalta ole mun päänsärkyni. Toivotan Danielalle onnea vauvan kanssa :)

ällä vetää pulkassa sitä suunniteltua lasta, jota varten on laskelmoitu kaikki työpaikasta, opiskeluista ja ruokavalioista lähtien.

Ei elämää pidä eikä voi liiaksi suunnitella.

Uskon, että moni nuori äiti on parempi äiti kuin tuollaiset viimeisillä munasoluillaan lapsensa suunnitellusti rypistävät.

Vierailija:

Lainaus:

... sillä jossain lehdessä, jotenkin tyyliin " poikaystäväni ja vanhemmat kyllä auttavat kun olen keikoilla..." Ai poikaystävä ja mummo vuorotellen imettävät vai? Ja mitäs jos se lapsi on vaikka koliikkivauva ja huutaa kaiket yöt niin siinähän sitten Daniela lähtee ihan freshinä keikkamatkoille...

Kaikki vanhemmat äidit vissiin jää äippälomalle heti kun testi näyttää plussaa, vai? Miten tuo poppikisa muka olisi vaarallisempaa tai rankempaa kuin esim. 3-vuorotyö, jota moni odottaja tekee?

Kihloissahan Daniela on, eli ei välttämättä ole vahinkoraskaus. Ja saahan monen vanhemmankin äidin lapsi alkunsa " vahingossa" . Harva lapsi saa alkunsa juuri silloin kun vanhemmat sitä suunnittelee, paitsi meidän ;)

että teinit näkee raskaana olevia naisia, tai naisia joilla on lapsia. Saavat pian hassuja ideoita... Mulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, millaista noiden poppareiden elämä tulee olemaan, mutta eiköhän se Daniela sen itse sitten osaa päättää, kun aika tulee.

Eikä se muuten mikään teini ole. Nuori kyllä mutta ihan täysi-ikäinen ja kaikkea.

Mua kanssa vahan huvittaa ko. henkilon asenne siihen miten sen poppistaran-roolin aitiyden voi yhdistaa. Sita helposti kuvitellaan etta kylla lapsen kanssa voi tehda ihan mita vain ja toivonkin etta kun aika koittaa sen lapsen edut menee aidin etujen ja halujen edelle.

Voihan olla etta lapsi on helppo ja kaikki meneekin hyvin, mutta voi kayda myos toisin. Ja tahan " sinisilmaisyyteen" ei mielestani liity mitenkaan se oliko lapsi vahinko ja kuinka vanha aiti on. Esim. oma siskoni oli 30v kun sai ekan lapsen ja suunnitelmat mita tekee lapsen kanssa oli huimat. Ajatteli etta siina samalla (aitiyslomalla) opiskelee ja vaikka mita. Yritin varottaa etta ei kannata suunnitella niin kovasti kun ei ehka haluakkaan tai jaksakaan sitten lapsen kanssa. No eipa siskoni opiskellut, hyva kun selvisi taysjarkisena sen aitiysloman ajan. Vauva kun huusi ekat kolmekuukautta jatkuvasti yot ja paivat ja oli muutenkin erittain vaativa vauva.

Eli vaikka joku on joskus onnistunut yhdistamaan tyon ja lapset ei se valttamatta onnistu kaikilta. Ja sen takia toivon etta kun lapsi sitten joskus syntyy, niin han menee niiden aidin unelmien edelle.

meillä kolme,ensimäisen sain 19v. ja nyt ikää on minulla 23v. ja miehellä 24v.

8v. yhdessä ja neljättä toivotaan,ei elämää voi suunnitella tai voi mutta ei se tarkoita että se menee niiden suunnitelmien mukaan.

on vaan pako sanoa että ei 19 vuotias oo mikään teiniäiti enää.

Ite tulin äidiksi 19 vuotiaana, raskaus oli täysin suunniteltu ja erittäin toivottu. Eikä meillä oo ikinä ollu ongelmia siksi että oon alle parikymppisenä esikoisen saanut.

Olen itse 21 ja vauva syntyy ennen kuin täytän 22. Tämä on ihan rakkaudella alkuunsaatu, joten ei se Danielankaan raskaus välttämättä vahinko ole. Ja mitäs sitten vaikka olisikin? He ovat päättäneet pitää lapsen, joten eiköhän suoda heille se onni. Oma äitini tuli raskaaksi 18 vuotiaana ja on pärjännyt elämässään loistavasti ja mieskin on pysynyt samana jo 30 vuotta. Ei se ikä, vaan ne arvot.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat