Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaiveletko valkovuoto klönttejä emättimestäsi?

Vierailija

Minä kaivelen ja tarkastan kuinka iso saalis tuli!

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Joskus minulla on ollut hiivatulehdus ja silloin on kokkareita ollut, mutta ei kyllä muuten. Pesettekö liikaa alapäätänne vai mistä mahtanee johtua (täällä kun on ollut juttua näistä, jotka tekevät alapesun joka vessassakäynnin yhteydessä).

Vierailija

Mina en pese joka vessassa kaynnin jalkeen alapaatani vaan ihan normaalisti paivittaisen suihkun yhteydessa. Enka koskaan kayta saippuu alapaata pestessani (siis sinne huulien sisaan). Silti mulla on aina ollut runsas valkovuoto. Nuorena kun hain reseptia pillereihin, niin laakari sanoi etta mulla on ihan sata varmasti hiiva (valkovuodon mukaan) ja antoi laakekuurinkin ilman tuloksia. Oma aitini onneksi kaski minun odotella tuloksien selviamista kun mulla ei kerran oireita ollut. Ja niin siina vain kavi ettei hiivaa ollut, mulla vaan on runsaat valkovuodot.

Mutta siis tuohon kaivelemiseen en mina kuitenkaan ole alkanut. Tosin joskus suihkussa saatan putsata myos sisalta, esim. jos olen menossa gynelle. Mutta siis en voi uskoa etta joku voi kaivella klontteja lakanaan! Siis niistatteko te myos lakanoihin?

Vierailija

Vierailija:

[quote]

Mina en pese joka vessassa kaynnin jalkeen alapaatani vaan ihan normaalisti paivittaisen suihkun yhteydessa. Enka koskaan kayta saippuu alapaata pestessani (siis sinne huulien sisaan). Silti mulla on aina ollut runsas valkovuoto.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat