Pistetäänkö virallinen --ESITTELY--pino?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

1.IKÄ?

2. PERHE?

3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT?

4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT?

5. UNELMASI?

Sivut

Kommentit (169)

Vierailija

1.20

2. aviomies, 2 vuotias ja LA 17.7

3. Laiskasti kotona, nyt kun pahoinvoinnit alkoivat jälleen. Opiskelut jäähyllä.

4.Kirkkonummi

5. Minulla on monta unelmaa. Ne ovat vaan ollet aika villejä unelmia kuten reissaaminen, laulajan ura, maalaaja, kiertävä valokuvaaja ja kuulkaas vaikka mikä muu. Se nyt on vaan unelmia, lapsi vie kovasti aikaa ja miehen bändi, ei siinä unelman toteutuksille jää aikaa.. =)

Vierailija

1.IKÄ?

18 vuotta.

2. PERHE?

Tyttö 3 vuotta, maha-asukki ja mies 21 vuotta.

Opiskelen, mies on töissä.

4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT?

Porissa.

5. UNELMASI?

Onnellinen parisuhde, oma talo ja terveys.

Vierailija

1.IKÄ? kohta 20v

2. PERHE?kihlattu 22v

3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT?kesäkuussa valmistuminen ylioppilaaksi ja kuva-artesaaniksi, töissä myös koulun ohella ja toivottavasti myös kesällä toisessa paikassa.

4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT?vielä etelä-suomessa, mutta kesäkuun alussa virallinen muutto Vaasaan

5. UNELMASI?

[/quote]

Saada mies vakuttuneeksi että rahamme riittävät jos hankimme vauvan. Muuten on jo suostunut, mutta huoli rahanriittämättömyydesta stoppaa, jos sen lottovoitan sais...sitten sais myös lapsen:) Myös hääpäivä on myös päätetty ja pitäisi niitä alkaa järjestelemään.

Hei hippulo_84 ja lurjus, Vauvakuume on kova ja sitä olisi mukava hoitaa vaikka lastenhoidolla ja päiväkahvijutteluilla jo lapsen saaneiden kanssa. Olisi mukava tutustua.

yonsilma@hotmail.com

Vierailija

Siis..

Ikä: 18

Perhe: Avomies 23, pieni prinsessa 6kk

Olen kotona tytön kanssa vielä kesään asti.

Mistä: Lahdesta

Unelma: Punainen tupa ja perunamaa.. :) Sitten ainakin 8 lasta lisää! (tästä mies saattaa tosin olla erimieltä)

Vierailija

1.IKÄ?

2. PERHE?

4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT?

5. UNELMASI?

1. viikon päästä 19

2. mies 20v ja maha-asukki 7rv (20.1.06)

3. valmistun viikon päästä ja syksyllä olisi tarkoitus jatkaa opiskeluja

4. raumalla

5. saada terve vauva

Vierailija

heh.. Luulin että olin jo tänne kirjotellu, mutta eipä näkyny mun nimee missään joten:

1. Ikäni on siis 19v, -85 oon syntyny.

2. Perhe sisältää iki-ihanan avomiehen 24v ja masukki on tulossa, LA 21.9 eikä millään jaksaisi rakasta esikkoa odottaa :)

3. Töissä olen nyt kesään asti, sitten jään mammalomalle.. sen jälkeen ammatinvaihto ja opiskelut edessä..

4. Ja helsingissä vaikutetaan

5. Unelmana tietysti että lapsi olisi terve.. ja että niitä siunaantuisi opintojen ja uuden ammatin saannin jälkeen (no, miksei aikanakin :) lisää.. Häät ja se oma asunto tai ehkä jopa talo ja auto.. Että onnea ja rakkautta riittäisi ja kaiken jaksaisi hyvin ottaa vastaan yhdessä perheenä..

Äipäke Ja Hirmulisko Nyytikäinen Rv12+1

Vierailija

1.IKÄ?

21-vuotias olen.

2. PERHE?

Poika kohta 9kk, mies 27-vuotias. Susi ½-vuotias ja Mirri 2 vuotta.

Opiskelija/kotiäiti.

4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT?

Luvatussa kalakukkojen maassa, Kuopiossa.

5. UNELMASI?

Hmm.. Että pojalla olisi aina kaikki hyvin. Terveys olisi koko perheellä ok.

Vierailija

1.IKÄ? Täytän 21.v

2. PERHE? Mies 23.v ja tyttö 1,5.v

3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? Päivät kotona, illat koulussa.

4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? Helsingissä.

5. UNELMASI? Saada pian uusi perheenjäsen aluílle;)

Vierailija

1.ikä20.v

2.perheeseen kuuluu avomies (toivottavasti joskus aviomies) 21.v ja puolivuotias Oona vauva

3.olen koti äitinä toistaiseksi

4. Asustelemme Kanta-Hämeessä

5. Unelmana on saada hyvä ja onellinen elämä meillä kaikille ja ehkä myös perheen lisäystä jossain vaiheessa ja tietenkin ne isot kirkkohäät ja nopeesti! :)

Vierailija

1.IKÄ? 18

2. PERHE? ukko 21,kossi 10kk,sesse sekä yksi hevoinen.

3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? olen kotosolla,opiskelen verkon kautta ja vuoden vaihteen jälkeen alan harvakseltaan käymään kesken jääneitä kursseja...sekä suunnittelen ensi kevään häitä;) ukko vakitöissä.

4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? pohojois-pohojanmaalla.

5. UNELMASI? hmm...pikkukakkosta on tässä yritelty;) ja unelmiin on aina kuulunu se oma talo sekä päästä naimissiin,ne onkin tässä toteutumassa ensi keväänä! toivottavasti vain kaikki sujuis ilman isompia kommelluksia..... :D

Vierailija

1.IKÄ? 21v

2. PERHE? kaksostytöt 4kk ja iskä 24v

3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? kotosalla, lisäksi avoimessa yliopistossa kasvatustieteitä

4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? Jkl

5. UNELMASI? Toivon etä jossain vaiheessa saadaan oma talo jostain mukavalta rauhalliselta paikalta. Opiskelujen puolesta olisi kiva jos pääsisi yliopistolle tai OKL:n opiskelemaan. Ehkä joskus tulevaisuudessa sitten olisi toiveena kolmas pikkuinen..

Vierailija

1.IKÄ? 20v

2. PERHE? Poika 5v

3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? Pph, opiskelen etälukiossa, suoritan erinäisiä kursseja =)

4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? 09a.

5. UNELMASI? 6 lasta ja lääkärin paperit =)

Vierailija

1.IKÄ? 22

2. PERHE? mies23 poika 5, lisko vähän alle vuoden

3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? kotona

4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? turusta

5. UNELMASI? niin mittavia että menis ikäja terveys tässä.....

Vierailija

1.ikäni on 16

2.perheeseeni kuuluu oma äitini(asumme vielä hetken äitini luona kunnes saamme oman kämpän) ja tietenkin mies ja masuasukki=)

3.Olen kotona päivät pitkät koska töissä en saanut olla liiallisen tupakan savun takia kyseessä siis huoltoasema

4.naantali

5.terve poika ja oma koti jossa asuisimme pojan ja miehen kanssa=)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat