Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ostatte lapselle halpoja vaatteita, ostatteko kalliit kengät?

Vierailija

Minä ostan pojalle talvikengät 60-70 euroa, kesäkengät 40-50 euroa.

Vaatteet ostan vain tarjouksista, kaikki vaatteet alle 10 euroa kappale. Tarjouksesta voi esim 18 euron paidan saada 4 eurolla.

Vaatteet ovat myös olleet laadukkaita ja kestäviä. Samat vaatteet useita kuukausia käytössä.

Monella, kun näkee Reimatecin ja Kuomat. Mun pojalla Lassie ja Goret. Yhteishinta varmaan suunnilleen sama. Lassie pitää myös vettä.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Kaikenlaisissa keräyksissä aina huomaa, että ihmiset lähettävät esim. Viroon tai Venäjälle paljon sellaista tavaraa, jota eivät itse huolisi.

Hyvät käytetyt kengät ovat oikeasti keräyksissä tosi ok, mutta kannattaa välillä miettiä, mitä lahjoittaa hyväntekeväisyyteen tai raahaa hyväntekeväisyyskirpparille. Välillä joku vaate tulee kertakaikkiaan tiensä päähän.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Goret eivät pidä loskakelillä vettä vaan kastuvat vaikka olisivat " vedenkestävät" ja pakkasella eivät ole tarpeeksi lämpimät.

Mä kun olen ollut katsovinani, että lapsen jalat ovat kyllä aina olleet kuivat ja lämpimät...

Vierailija

yrittävät vaikka mitä lumppua työntää just Venäjälle ym. Ne meidän kengät on kyllä oikeesti ollu hyväkuntoisia, noin 3-6kk käytettyjä ja ihan henk.koht.oon vieny avun perille! Ja todella iloisin mielin on otettu vastaan!

Ja ostan kaikille lapsille uudet kengät, koska esikoinenkin on saanut, eikä raha ole este.

T: se joka aloitti tästä kenkien lahjoittamisesta Venäjälle

Vierailija

Minua ärsyttää kun sukulaiset ja muut yrittävät tuputtaa käytettyjä kenkiä. Parhaassa( pahimmassa) tapauksessa yrittävät myydäniitä minulle...arrg.

Vierailija

mutta kengät AINA uutena ja laadukkaita, yleensä siis myöskin hintavia. Itsellä jaloissa virheasento, en halua riskeerata tässä turhaan.

Vierailija

vaan lämpökumpparit ja kuomat. Näin myös tein. Goret eivät pidä loskakelillä vettä vaan kastuvat vaikka olisivat " vedenkestävät" ja pakkasella eivät ole tarpeeksi lämpimät.

Mistä olet saanut sellaisen kuvan, että kuomat olisivat halvat?!? ne tarralliset kuomat maksoivat juuri tuon 50.60euroa, en nyt muista tarkkaa hintaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat