Minua ei enää ole puolen vuoden päästä

Vierailija

Minulla on ollut rintasyöpä nelisen vuotta. Tänään olin taas kerran sairaalassa kontrollissa ja nyt tultiin siihen tulokseen, että hoitoja on enää ihan turha jatkaa. Muutaman kuukauden päästä sitten pääsen saattohoitoon. Minulla on kaksi lasta, 8- ja 6-vuotiaat. Onneksi mieheni, lasteni isä on fiksu ja sukulaisia ja ystäviä on paljon. Muistakaa, kuinka pieniä monet asiat loppujen lopuksi ovat.

Sivut

Kommentit (97)

Vierailija

Tuli itku silmään ja omia ikäviä ongelmia menneisyydestä mieleen, taas muistaa ettei valita pikkuasioista, kun on tosiaan kamalaakin sattuu, kirjotin joskus omasta ongelmasta tänne ja pääosin haukuttiin, en ymmärrä kun jotkut ovat ilkeitä. Tää o nyt eri juttu, mut kuiteski Yksi ihminen kun kiusas minua 3vuotiaasta yli 20v, se oli kamalaa aikaa, en puhunut kellekkään ja itkin itseni monesti uneen ja muitakin kiusas, hän oli itsekeskeinen paska!! Olen nyt 27v, hähet viime talvena puukotettiin kuoliaaksi, en tiedä mitä ajattelisin, mut voin sanoa oloni helpotti, itellä lapsella sydänvika, mut onneksi hoidettavissa ja syntymän jälkeen oli muutakin vierasta sairautta, ihana mies ja poika 2,5v ja tonen tulossa rv 37. Jaksamisia ja voimia, ei sitä tosiaan tiedä koskaan mitä elämä tuo tullessaan.

Vierailija

Voimia sinulle ja rukoilen myös puolestasi!

Muistakaa, kaikista tylsin ja harmainkin arki, tavallisena on sitä elämän rikkainta ja parasta aikaa. Välillä kun auto ei käynnisty ja lapset kiukuttelevat kaikki tuntuu olevan " päin mäntyä" , muistakaa silloin, että kaikki on loppujen lopuksi ihan hyvin! Niin kauan kuin itsellä ja läheisillä on terveyttä, siinä on kaikki!

Vierailija

....mieheni ja lapseni isä menehtyi syöpään puolitoista vuotta sitten. En pysty sanomaan mitään, mikä auttaisi, mutta iso halaus!

Älä huoli, perheesi pärjää kyllä.

Vierailija

Ei voi muuta toivoa kuin että kuviossa on lapselle läheisiä aikuisia, isiä taikka sukulaisia - joka rakastaa lapsia kuin oma äiti.

Vierailija

Jos suinkin vielä jaksat.niin kirjoita rakkaillesi kirjeet,joissa kerrot kuinka paljon heitä rakastat. Anna heille lupa avata ne sitten kun olet itse nukkunut pois. Voit olla varma,että kirjeet ovat heidän kalleimpia aarteitaan! Itseasiassa saman voisi tehdä meistä jokainen,koska emmehän koskaan tiedä mikä päivä on meidän elämässämme viimeinen. Sitä tulee liian harvoin ajatelleeksi ja takerruttua kaikenmaailman pikkuseikkoihin sen sijaan,että kertoisi toiselle miten rakas ja tärkeä tämä on!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat