Vierailija

Samaa paskaa on sekä miehen että naisen perseessä. Naurettavaa. Monen miehen on niin vitun vaikee hyväksyä, että ehkäpä sitten kuitenkin itsessäkin asuu pieni bi. Mutta ei, ja jos " mun pojasta tulee homo, niin se ei oo enää mun poika" . Säälittävää kerta kaikkiaan.

Kommentit (24)

Itse en henkilökohtaisesti tajua peppuseksin ihanuutta, kun mulla kerta on jo olemassa reikä ihan seksiä varten. Niin miksi ihmeessä nyt erikseen alkaa työntämään vehjettä perseeseen??? Musta suuseksi ja anaaliseksi ei oikein oo verrattavissä. En mä sentään suulla paskanna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Itse en henkilökohtaisesti tajua peppuseksin ihanuutta, kun mulla kerta on jo olemassa reikä ihan seksiä varten. Niin miksi ihmeessä nyt erikseen alkaa työntämään vehjettä perseeseen??? Musta suuseksi ja anaaliseksi ei oikein oo verrattavissä. En mä sentään suulla paskanna.

Vierailija:

Lainaus:

Samaa paskaa on sekä miehen että naisen perseessä. Naurettavaa. Monen miehen on niin vitun vaikee hyväksyä, että ehkäpä sitten kuitenkin itsessäkin asuu pieni bi. Mutta ei, ja jos " mun pojasta tulee homo, niin se ei oo enää mun poika" . Säälittävää kerta kaikkiaan.

homonettisivujen äärellä........naisparat.

niin naisillakin on anaali ja miehillä myös, ja heteropariskunta voi harrastaa anaalia puolin ja toisin. niin että miten nämä asiat liittyvät homouteen?

Ja aina halvetavasti. Siinä se pointti just on. Miksi homojen persepano on niiin kauheeta, mutta heteroparin ei? Mitö eroo niillä on? Ei tasan yhtään mitään.

Naisen takamus on naisellinen ja karvaton. Tuskin monikaan mies haluaisi kuitenkaan panna toisen miehen karvaista takapuolta. Minusta asiassa ei ole mitään ihmeellistä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat