G: Lahja jota et toivo lapsesi (hänen toiveistaan huolimatta) saavan jouluna?

Vierailija

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

jos lapsi toivoo jotakin, ja me vanhemmat ei sitä osteta, eihän se sitä sitten saa. Ei meillä kukaan muu niitä lahjoja lapsille osta.

Itse asiassa ihan hyvä gallup. Itsekin juuri mietin joululahjaa ystäväperheen lapselle. Hyvä tietää, että esim. pehmolelut eivät ole monessa perheessä toivottuja.

Vierailija

yhtään karvaturpaista pehmoa ei kaivata täällä enään!! niitä on jo saatu kymmeniä muuten vaan lahjaksi! koira on hoitanut kyllä ne aika hyvin pois päiviltä.. sit olen sanonut, " hitto mikä riiviö, taas se varasti yhden pehmon"

MÄ OON KAUHEE, tiedän!!!

meillä tuo poika ei ole yllätten toivonut mitään... äiti toivoi pojan puolesta palikka laatikkoa ja sen hän saa mummiltaan

Vierailija

..eíkä myöskään halpahallimuovirihkamaa, joka menee rikki, kun päin hengittää.

Mielestäni on hämmästyttävää, että meidän lapset (3) ei saa esim. kirjoja keneltäkään (pari poikkeusta), ja niitä kyllä saa ihan edullisestikin...

Ja lahjoja ostavat meidän lisäksi isovanhemmat, tädit ja eno sekä kummit.

Vierailija

tuntuis ihan kornilta kieltää aseet...

Lapset on tottuneet niihin pienestä pitäen, tärkeää on se miten opetetaan aseilla toimimaan!

Eli meillä myös metsästävät lapsetkin, eikä se oo mitään verellämässäillyä. Isompi poika ampuu ilmakiväärillään kilpaa pistesijoituksia. ASEILLA EI KOSKAAN OSOITELLA TOISIA, eikä sellainen meillä lapsia edes kiinnosta.

Vierailija

Ja kummitäti sitten osti. Nyt saa sitten kuunnella tuota ruinausta päivästä toiseen, ja päivästä toiseen ja.... Siis ruinausta sen jäätelön tekemisestä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat