Taas 3D-ultrasta...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Koittakaahan taas jaksaa samaa aihetta...=D

Elikkäs olen nyt vkolla 19+5 ja kohtapa ajattelin tilailla ultra-aikaa.

Nyt sitten vaan tarvitsisin vakuutteluja kumpaanko menen: FEMEDA vai FELICITAS????

Laittakaahan vikkejä, kehuja, haukkuja ja kaikkea tietoa, jos olette käyneet jommassa kummassa.

Olen kallistumassa tällä hetkellä Felicitakseen, koska kuullut jonkin verran huonoa Brunon touhuista...

KIITOS!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ja olimme kyllä täysin tyytyväisiä. DVD:lle saimme n.20 minuuttia ja kaikki tärkeä selvisi. Brunolla kävin myös NP-ultran ja olin silloinkin tyytyväinen. Ehkä hieman hätäinen juu, mutta hidastaa tahtia, kun esittää itse kiinnostuneena kysymyksiä. Vastailee erittäin mielellään.

Olen kyllä kuullut tuosta Kurjestakin paljon hyvää. Mutta valitsen silti jatkossakin Brunon, kun Femeda on minulle niin tuttu ja hyväksi havaittu paikka.

Terv. Satumaari 21+1

Vierailija

Ultrassa kävimme viikko sitten ja olin enemmän kuin tyytyväinen Kurjen tekemään ultraan.Ultras todella tarkasti ja selitti kaiken.Saimme myös koko ultrauksen (25min) DVD:lle. Kuvia saimme mukaan,niin tavan kuin 4D.

Kokonaisuudessa olimme vastaanotolla yli 45min. Saimme kaiken tarvittavan selville,myös sukupuolen :)

Henkilökunta oli todella ystävällistä ja palvelu hyvää..Joten en voi muuta kuin kehua..

Kuningascobra ja " Pähkinä-neiti" rv 23+4

Vierailija

Esikoisen kanssa kävimme Brunolla ja nyt pikku kakkosen kanssa ajattelin kokeilla Felicitasta.

Bruno oli 50 minuuttia myöhässä ja videolle saimme ultraa vain 7 minuuttia. Bruno oli todella hiljainen ja väsyneen oloinen. Eipä siinä sitten uskaltanut pahemmin kysellä/häiritä lääkäriä.

Vierailija

me oltiin ensin viikolla 17 Cacciatorella ja viikolla 27 Kurjella. Kurjen vastaanotto oli kalliimpi vielä, mutta oli kestoltaan huomattavasti pidempi. Saimme Brunolta jo kuulla sukupuolen varmasti ja samana on kaikissa ultrissa todellakin pysynyt.

Kummaltakin saimme tallenteen ja tyytyväinen olen molempiin. Aivan erilaisia ovat, mutta kysymättä et saa kummaltakaan sen enempää ja kysymällä taas ihan mitä vaan osaa kysyä.

Hintaa kai on sen verran ettei hintaero ole ratkaiseva. Mitä pitemmällä on, sitä mieluummin menisin Felicitakseen. Varhaisilla viikoilla Bruno on ihan yliveto.

Rv 37+5

Vierailija

Ja tykättiin siitä lääkäri Tapio Kurjesta kovasti, oli hurjan miellyttävä mies. Päästiin ajallaan sisään ja saatiin katsella kuvaa melkein puoli tuntia, loppuaika eli vartti meni paperihommiin. Saatiin kunnon dvd tallenne ja kaikki saatiin tietää mikä oli tärkeää. Olihan sillä hintaa eli melken se 150 euroa, mutta ainakin meille se oli koko rahan arvoista! (oltiin siellä viikoilla 23+4)

Vierailija

Ollaan myös menossa tohon 4D ultraan ja aika onkin jo varattuna Femedasta. Näiden kommenttien mukaan tuntuu, että taitaisinkin kallistua Felicitakseen ja Kurkeen, jos kerran Femedan Bruno on hätäinen. Näytti siltä kommenttien perusteella, että Felicitaksesta saa kunnon pätkän videookin. Toisaalta olen taas aiemmin kuullut paljon kehuja Brunosta.

Haluaisin vielä kysellä, niiltä jotka jo käyneet, että onkohan molemmista paikoista saanut KASVOKUVAN?

MITÄ KANNATTAISI KYSELLÄ, jotta saisi mahdollisimman paljon irti?

MILLÄ VIIKOILLA kävitte? Joku kertoikin, että n.23 viikolla, mites muut? Milloin näkyvyys on paras?

ja muutenkin, kommentteja molemmista paikoista olisi mukava kuulla lisää!

Liinakko

Vierailija

Minä kävin siellä kaksosraskauteni kanssa viikolla 23, ja olen erittäin tyytyväinen.

Vaikka varattu aika on aina 15 min, minua ultrattiin 1/2 tuntia, vaikka tilatessa sanottiin muuta. Bruno ultraa tosi tarkasti ja selittää asioita!

Ihana käynti!

Terv. Minnicat 30+5

Vierailija

Ja itsekin mietin mennäkkö Felicitakseen vai Femedaan. Olen itse kiinnostunut myös istukan ja napanuoran toimivuudesta, joten osaatteko sanoa tutkittiinko nuo asiat kuinka hyvin?

Vierailija

Olen kuullut ja kokenut Brunon kiireellisyyden, eli jos on kiire päivä saattaa ultrata niin pikaisesti että jää paha maku suuhun. Felicitaksesta saatiin 20 minuuttia dvd:lle ja käynti oli muutenkin ihan huippu!

Wookie

Vierailija

Mihinkähän sitä nyt menisi sitten... Plus- ja miinuskokemuksia varmasti kummastakin löytyy. Täytynee tuossa taas arjen tultua soitella ja kysellä hintoja ym.

Noh, mutta kiitoksia kovasti jo vastanneile!!!

Vierailija

oli tosi kiva lääkäri,eikä mun mielestä ollu yhtään hätänen..päin vastoin se sano mulle kokoajan et rauhotu vähän ku mä olin siis niin hätänen ku en olis malttanu odottaa et se tutkii ja sanoo kaiken olevan ok..kannattaa mennä!!

Vierailija

Kävin 4D:ssä RV 22 kokemuksena ihan ok, mutta nyt ehkä valitsisin Felicitaksen??? Hinta Femedassa oli 173,50; ja kelalta sain takaisin 59;

Femedassa vastaanotto oli 45 min myöhässä. Huoneessa olin n. 15 min, joista tallennetta DVD:lle vain 9 min =/ siitäkin suurin osa " normaalia" mustavalkoista ultraa. Vain pieniä pätkiä 3 ja 4D:tä. " valokuvia" kasvoista sain mukaani 2 kpl ja lisäksi muutama muu kuva (mustavalk.)

No mutta sain kaiken mitä menin hakemaan, eli tärkeintä, että kaikki oli ok.

Bruno oli selvästi kiireinen (mulla oli päivän viimeinen aika??), selitti kyllä kaiken, mutta en saanut kaikesta selvää, lähinnä puheesta siis... Selitti nopeesti huonolla suomella. No ehkä oli omakin vika, ku en sitten kyselly tarkemmin, mutta...

Mutta en kyllä kadu, että menin, mutta nyt ehkä uteliaisuuttani menisin Tapio Kurjelle (muistinkohan nimen oikein?)

Annucca rv 37+0

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat