G: Loukkaavin/ kamalin joululahja

Vierailija

Ja kuka on antanut?

Itse vähän närkäsyin saatuani kattilan mieheltä pari vuotta sitten mutta ihan käytännölliseksi se on osoittautunut.. Viime vuona en saanut mitään, vedoten siihen että en ollut edes joulua viettämässä heidän kanssaan. Olin laitoksella puskemassa toista lasta maailmaan... Tänä vuonna hän valitsi Prismasta pari kynttilää kärryihin ja minä maksoin ne... :))))

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

istaakseni clearasilia, saippuaa ja vamppu... mutta se kattila tuli tana jouluna ihka ekaa kertaa kayttoon kun muistin sen olemassa olon ja keittelin porukalle riisipuuroa, ekaa kertaa elaessani! Onnistui mainiosti eika palanut pohjaan.

joten kiitos vaan kamalasti herra t.k. ' mauttomasta' lahjasta!

Vierailija

se symbolisioi jotenkin raskauttani, koru oli aika kallis ja mieheni ei sitä raaskinut ostaa vaan joululahjaksi sain muutaman kympin saman aiheisen korun... kyllä ketutti...

Vierailija

kieltämättä hieman potutti mut osaan pitää naamani kurissa ja sanoin oikein yli-ihastuneesti et " voi KIIIIIIIITOS J U S T täälasen olin aatellut ostaakkin mut nyt ei sit tarvikkaan!!!" näin anoppi ei tiedä vittuilinko vai olinko tosissani ja häntä vasta harmittaakin koska hänen oli ihan sata varmana tarkoitus saada mut pettyneeksi :) aina kun anoppi käy nostan vielä ton viltin ja perit ed.vuoden lahjat " kunniapaikoille" niin et tajuaa :) kummasti tänä jouluna sainkin tosi kivan lakanasetin?? :D

Vierailija

olen kokoa L, jotenkin olisin voinut vielä xl:n ymmärtää, kun pyjama on mukava jos on väljä, mutta että xxl.... ei oikein huumorintaju enää siihen riittänyt... säkki mikä säkki.

Vierailija

tarkkaan kertoo mitä hänen lapset haluavat. ja me olimme ostaneet tuhannen markan edestä lahjoja ja tuolloin tulomme ei olleet kovinkaan kummoiset vaan olin säästänyt todella pitkään lahjoihin:(

Vierailija

teki mieli kysyä, missä välissä hän kuvitteli minun ehtivän tehdä sen ja missä, asuimme silloin tosi ahtaasti, eikä tilaa olisi ollut palapelin kokoamista varten. En kuitenkaan sitten raaskinut kysyä...

Vierailija

...kaverini sai avopuolisoltaan vaa' an ja tennismailan...

Tämä oli mielestäni aika loukkaavaa, koska kaverini ei ole niitä hoikimpia ja tuo tenniskään ei hirveästi häntä kiinnosta.

Vierailija

Aina joku " tyylitietoinen" täti ostaa sellaisia tai sitten marimekon harmaa-mustaa ankeutta. Myös saamamme Aalto-maljakko lähti jatkoon tutuille... Meidän kodin tyyli on enemmänkin rustiikkia ja antiikkisempaa, ei mitään modernia tylsyyttä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat