Onko näissä Paavo?

Vierailija

http://tsunami.cefiro-thailand.com/picture/146/1.jpg

http://tsunami.cefiro-thailand.com/picture/146/2.jpg

Paavon etsintä sivuilla oli viesti, että näissä linkeissä on joku vaalea pikkupoika, joka voisi olla paavo. Itse en uskaltanut avata kun kuolleista liikkuu niin pahoja kuvia, mutta toivon kovasti että vanhemmat saa selvyyden paavon kohtalosta

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Olen samaa mieltä edellisen kanssa, ei voi omaiset tunnistaa.

Oma isäni kuoli 10vuotta sitten, ihan tavallisesti, ajoissa löydettiin ja kaikkea. Vietiin ruumiinavaukseen. Sitten hautajaisissa kun oli arkussa, niin lopetin itkun kun näin isäni. Ei tuo ole isä!

Sitten vasta kun oikein tarkkaan katsoi, niin huomasi että on, vaikka iho oli normaalinvärinen, ei ollut turvonnut tms. Oli vain tehty ruumiinavaus. Se voi kyllä muuttaa ihmisen kasvoja.

Joten vaikka tiesin, että tuo on isäni, en tohtinut uskoa.

En siis voi uskoa, että nämä omaiset voisivat tunnistaa läheisiään noista kuvista. Jos siellä on jotain, jota he eivät halua nähdä, he voivat kieltää, ettei tuo ole hän. Siksi dna-testit on ainoita mahdollisia kun selvitetään kuka on kukin.

Vierailija

Kuva avautui hitaasti ja ehdin nähdä kumisen hanskan joka piti ruumispussia auki ja kai jotain ruhjoutunutta ihoa ja suljin sivun. Kyllä ne siellä sivulla katsoo.

Vierailija

jopa Helena Ranta sanoi, että silmämääräisesti on MAHDOTON tunnistaa vainajia enää tässä vaiheessa ja hänen mielestään monista ovat jo sormenjäljetkin muuttuneet, eli sekin on epäluotettava tunnistuslähde. eli vain DNA ja hammaskartat ovat apuna.

ja toisekseen, luuletteko te ihmiset, että ihmiruumis pysyy muuttumattomana oltuaan päiväkausia vedessä tai pussissa yli 30 asteen helteessä.

silmien ja kielen pulllistuminen johtuu siitä, että silmäluemet eivät pysy enää kiinni nesteen keräytymisen johdosta ja kieli turpoaa samoin ja rigor mortiksen jälkeen eivät leukaperät enää pysy kiinni.

ehkä olen kovahermoinen, mutta mua noi kuvat eivät hetkauta. onhanse kamala nähdä noita ekan kerran, mutta parin kuvan jälkeen on jo turtunut.

lopettakaa spekulointi - kuvista on TÄYSIN MAHDOTONTA tietää, onko Paavo niissä.

ps. olen rv22 ja pystyn siis katsomaan tuollaisia kuvia

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat