Inglesina espresso... Hanna1979!!! tai marikao!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Täältäkö tilasit?

http://shopping.kelkoo.it/b/a/ss_Inglesina_espresso.html

Mä en tota italiaa niin ymmärrä, että Help?

Mistä, miten yms kun ne Inglesinat tilasit? Tekis mieli noi vaaleansini-harmaat =)

Nukke :)

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

ja kuljetusmaksu on yhdeltä se 46¿. Asioin tietenkin enlanninkielellä =)

Kysyin mailissani kohteliaasti , että toimittavatko rattaita Suomeen ja jos toimittavat, tilaisin samantien Inglesina-Nuovo Espressot light blue sky-värissä. ja kysyin myös, että paljonko toimitusmaksu on.

Vastaus oli kohtelias, että toimittavat mielellään välittömästi minulle haluamani rattaat hintaan 140¿ + 45.85¿ kuljetusmaksu, yhteensä siis 185.85¿.

Selailin lähinnä omaa uteliaisuuttani niitä newbabylandin italiankielisiä sivuja =) ja tuo rattaiden tekeminen, ei toisia rattaita tehdä 25 päivää ja toisia 5 päivää? ;)

Vierailija

ja vaaleanpunaisista espressoista sanoivat toimitusajaksi 25 päivää. hinnaksi postikuluineen 185,48¿. en vielä tilannut kun en osaa päättää mitkä haluaisin.

Vierailija

Nyt kun tilasin niin ei tarvinnut luottokorttinumeroa lähettää sähköpostitse, laittoivat vaan sähköpostissa numerotunnuksen, jolla pääsin newbabylandin nettisivun hakutoiminnalla suoraan sivulle, jossa oli haluamani rattaat, niiden hinta ja postikulut Suomeen valmiiksi laskettuna <- ja siitä pääsin laittamaan tilausosoitteen ja maksamaan luottokortilla tuon summan.

Täältä Suomesta menee ilmeisesti tarpeeksi tilauksia, jotta ovat kehittäneet tilaus-systeemiään =)

Vierailija

Aion tässä lähiaikoina tilata tytölle noi vaaleanpunaiset matkarattaat (tyttö kohta 3 kuukautta) ja mietin vaan, että minkä ikäisenä voisi noihin jo istuttaa? Jos siis laskee sitä selkänojaa mahdollisimman paljon, niin meniskö jo ennen puolen vuoden ikää?!

Voiko noita matkarattaita pitää ainoita kuljetusvälineinä vai kannattaako säilyttää yhdistelmät esimerkiksi talvea varten? Missään suurissa lumikinoksissa en kuitenkaan koskaan joudu liikkumaan kun tiet on yleensä täällä aurattu ;) Noi yhdistelmät on jotenkin niin raskaat, ettei paljon kiinnosta niiden kanssa liikkua..

No mutta auttakaa nyt joku ensikertalaista, joka aikoo ostaa elämänsä ensimmäiset rattaat :)

Vierailija

Heippa!

Minusta nuo ei ole hyvät vielä 3 kuiselle mutta jo 6kuiselle kyllä menevät. Selkänojaa ei saa kunnolla makuuasentoon mutta sellaiseen lepoasentoon saa kyllä. Meidän poika ei pysty noissa nukkumaan, sen verran pysty se asento on. Ja lyhyt se makuutila että hän ei oikein mahdu olla kun jalat roikkuu vaikka ei iso vielä olekaan (10kk)

Istumarattaina menee mielestäni hyvin ja kyllä joku niissä varmasti voi tirsatkin hätätilassa nukkua, mutta ainoina rattaina me ainakaan emme pärjäisi noilla koska poikamme nukkuu joka päivä päiväunet terassilla kuomurattaissa.

Talvella noi kyllä kulkee auratuilla teillä ihan kviasti mutta kuomurattaat on silti talvella paremmat ja suojaisammatkin!

Ja espressojen jalkapeite on huono, se ei suojaa hyvin, se roikkuu vain jalkojen niitä osia suojaamassa jotka roikkuu siellä kun istuinosa päättyy.

Minä itse olin näihin tosi pettynyt. Esim Gracon rattaissa paljon paremmat nuo istuma ja makuu tilat ja asennot!

Vierailija

Eli postikulut jaettuna kaverin kanssa on 29¿. Eivät ole vielä saapuneet heidän varastoon. Asioin Lucan kanssa, enkä vielä ole maksanut.

Vierailija

Itse en ollut tyytyväinen...ostettiin pojalle kun 9kk vanha ja mielummin olisin ottanut gracot juuri sen takia, että noissa ei pysty nukkumaan kunnolla...kun ei saa makuuasentoon. Ja istuinosa on tosi pieni....tuntuu että poika ei mahdu istumaan hyvin. En tiedä minkä ikäiselle noi olisi sopivat. Ainut hyvä puoli on pieni koko eli pystyy vaivattomasti liikkumaan ruuhkissa. Rannalle ei voi ottaa, kun pyörät ei mene upottavassa hiekassa yhtään eteenpäin. Kesällä ja syksyllä paljon käytettiin pojalla....mutta olisin mielummin ostanu gracot näin jälkikäteen.

Vierailija

Meillä ei vielä ole ostettu kasaan meneviä rattaita, joten nuo kiinnostaisi. Onko kellään tietoa kyseisen merkin laadusta..onko parempia kun suomesta saatavat Gracot ym. Meneekö pieneen tilaan? Ja sitten voiko luottaa netissä maksettuihin tuotteisiin että toimittavat perille? Tarviiko olla visa kun maksaa netissä...ite en ole koskaan tilannu netin kautta mitään, enkä omista visaa. Paitsi visa elektroonin, mutta se ei vissiin käy vai käykö? Jos joku viittii vastata...mä ihastuin kans noihin vaaleensinisiin ja haluisin sellaset 10kk vanhalle poitsulle. =)

Vierailija

asiallinen kaveri ja neuvoo hyvin tällaista tumpeloa ;) Tilasin ja maksoin saman tien. Voin siis odottaa isoa pakettia viikon kuluessa, koska väri ei ole tuo paljon kysytty vaaleanpunainen, vaan vaaleansini/hopea. Saan nuo entiset rattaat pois ärsyttämästä :)

Vierailija

Hei..muakin kiinnostaisi nuo rattaat...

Meillä ei vielä ole ostettu kasaan meneviä rattaita, joten nuo kiinnostaisi. Onko kellään tietoa kyseisen merkin laadusta..onko parempia kun suomesta saatavat Gracot ym.

*Luulisin, että ovat paremmat kuin Gracot, ainakin kalliimmat, käyttökokemusta ei ole. Olen kyllä ollut tosi tyytyväinen meidän Gracoihinkin, mutta nuo olivat niin spesiaalin väriset.

Meneekö pieneen tilaan?

*Varmaan menevät?

Ja sitten voiko luottaa netissä maksettuihin tuotteisiin että toimittavat perille?

*Sitä ei voi koskaan varmasti tietää?

Tarviiko olla visa kun maksaa netissä

*Tarvii, tai Mastercard.

...ite en ole koskaan tilannu netin kautta mitään, enkä omista visaa. Paitsi visa elektroonin, mutta se ei vissiin käy vai käykö?

*En usko, että electron käy???

Jos joku viittii vastata...mä ihastuin kans noihin vaaleensinisiin ja haluisin sellaset 10kk vanhalle poitsulle. =)

Lainaa kaverin luottokorttia tms, muuten voi olla aika hankala tilata.

Vierailija

Eli saavat itse kärryt ensi viikolla, lähtevät hetimiten postiin kunhan olen ne maksanut!

Muuten Peppiina, tuli vaan sellainen juttu mieleen (no täähän tietty maksaa...:(...) että osta kahdet kärryt ja niihin on myytävissä sellaisia " rattaiden yhdistys nipistimet" ...

Sitten saisit tytöillesi tuplat, joita muilla ei taatusti ole!!!!:)

Näköjään vaaleanpunaisia kärryjä alkaa olla muillakin valmistajilla...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat