Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No, jokos on noloja tilanteita tälle vuodelle?

Vierailija

Tai yleensäkin listataanpas taas pitkästä aikaa noloja tilanteita, niin saadaan nauraa!

Sivut

Kommentit (101)

Vierailija

Olin 3 vuotiaan poikani kanssa lähestulkoon vieraan mummon hautajaisissa. (mieheni kaukaisia sukulaisia ja mieheni ei mukana koska oli työmatkalla) Kun arkkua oli miehet laskemassa hautaan halusi poikani välttämättä päästä lähelle katsomaan. Itse jäin takaalalle koska en kokenut kuuluvani itkevien lähisukulaisten sekaan. Tarkkailin vain ettei poika mene liian lähelle kuoppaa. Yritin varovasti maanitella poikaa luokseni, mutta totesin lopulta että en voi väkisin yrittää ottaa häntä sieltä pois, koska silloin nousee kova meteli ja se olisi ollut pahempi kuin se, että hän tarkkailee toimitusta lähietäisyydeltä. Kun arkku sitten lopulta saatiin laskettua kääntyi poika itkeviin omaisiin päin ja kirkkain silmin totesi kuuluvalla äänellä " Sinne meni!" Kyllä siinä vaiheessa hävetti...

Vierailija

... on nääs aikamoista hellettä pidellyt viime aikoina - onko jollain ihan oikeesti sukkikset ja housut näillä ilmoilla???

Taitavat olla mielikuvituksen tuotetta moiset " mokat" ;)

Vierailija

ihan kivaa ja mulla teki mieli mutta en tohtinu ekalla kertaa antaa niin se jäi siihen. mietin että miksi mies sanoi että seksi auttaa kk kipuihin kunnes seuraavana aamuna kämpilläni menin wc:n ja housuissani oli pikkuhousunsuoja !! voi nolojen nolo ku en yhtään tuntenu sitä ja muistanu ja mies hiplas housujen läpi sieltä.. kyllä hävetti !! suojus oli varmuuden vuoksi housuissa kun kk oli juuri loppuneet.. se oli kyllä noloa !! en kehdannu enää olla missään tekemisissä tuon miehen kaa ja aina ku näin sitä niin olin varmaan ihan punainen..!!

Vierailija

ja päädyin ihastukseni luokse yöksi. Meidän piti käydä vaan kahvilla. Oli siinä kiva sit nukkumaan mennes ottaa vaatteet pois kun oli kulahtaneet alusvaatteet. Olleen joskus vitivalkoiset ja nyt harmaansinertävät.

Nyt 1kk myöhemmin tuli juttua hänen kanssa siitä kun sanoi, et olin tosi ujo alussa. Kerroin syyn ja hän oli luullut, että ne kuului olla sen väriset! =)

Vierailija

Kassalla sitten maksaessani, kaivelin kassista lompakkoa. Kuinka ollakkaan otin lompakon esiin ja en heti huomannut, siihen oli liimautunut pikkuhousunsuoja! Pidän aina laukussa varalla siteitä ja pikkuhousunsuojia. Ilmeisesti oli se paperi lähteny pois ja tietysti se lärpäke oli liimautunu mun lompakkoon!

Vähänkös nolotti...

Vierailija

...makailin auringossa niin kauan, että uikkarit kuivuivat, joten vetäisin teeppiksen ja sortsit siihen päälle. Minulla oli mahdollisia ostoksia varten valkoinen kangaskassi uimakassissa. Alkon kassalla pujotin käden uimakassiin ja tartuin valkoiseen hihnaan...ja vedin ulos rintaliivit. Nolottiko? Kyllä!

Vierailija

Nooh, mentiinpä sitten serkkuni häihin, he ovat akateemista väkeä joten suuri osa vieraista oli varakasta ja tyylikästä porukkaa.

Meitä oli sitten siinä toyota corollassa 5 henkeä kun äiti kaahasi permis täristen hääalueen parkkikselle jossa oli toinen toistaan hienompia autoja, siinä sitten kiva kömpiä takapenkiltä täysissä tällingeissä kun ihmiset tujottavat skumpat kädessä köyhiä sukulaisia...

tiedän että vähän pinnallista mutta silloin hävetti!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat