Onko tämä mielestänne pettämistä vai raiskaus?

Vierailija

Vaimoni oli lauantai-iltana elokuvissa jonka jälkeen oli siirtynyt kaverinsa kanssa baariin yhdelle drinkille. Kaveri oli lähtenyt tämän jälkeen kotiin ja vaimoni jatkoi iltaansa toisessa baarissa koska oli katsonut bussiaikataulua väärin (joten ajatteli menevänsä seuraavalla bussilla kotiin). Juuri kun seuraava bussi oli tulollaan, joku mies oli tarjonnut hänelle paukun ja ehdottanut, että menisi vasta seuraavalla bussilla kotiin. No, kun taas tuli aika lähteä odottamaan seuraavaa bussia, mies ehdotti, että hänen kaverinsa tarjoaisi kyydin ja otetaan rauhassa paukkuja. Viinaa meni pitkin iltaa paljon ja vaimo kertoi minulle, että oli loppuillasta aivan kaatokännissä. Lopulta mies oli ehdottanut, että lähdetään taksilla kahdestaan hänen ystävän asunnolle vielä yhdelle paukulle, josta tämä kuski tulisi noutamaan vaimoni ja viemään kotiin. Mies oli kuulemma välittömästä asunnolle saapumisen jälkeen riisunut vaimoni estelyistä huolimatta ja pannut perseeseen, pakottanut ottamaan suihin, suudellut, pakottanut vetämään käteen, jne.. eli kaikki mahdolliset. Vaimoltani tuli verta pyllystä seuraavana päivänä. Kaiken tämän jälkeen mies maksoi vaimolleni taksikyydin kotiin ja heräsin siihen klo 05.00 kun vaimo tuli vierelleni ja sanoi että hänet on raiskattu.

Mitä mieltä olette tästä? Minulla on tuosta yöstä lähtien ollut ihan hirveä olo. Tiedotttomuus vaimon uskollisuudesta on vaivannut päätäni jatkuvasti ja kun kuvittelen niitä hetkiä vaimoni ja sen miehen välillä, minua oksettaa. Kertokaa mitä teen?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Vaikka selviäisi ettei kyseessä ole raiskaus vaan pettäminen, asiasta voi päästä yli. Itse petin miestäni ja jäin siitä kiinni, mieheni kuitenkin raksti minua niin paljon että suostui jatkamaan elämäämme yhdessä. Asia edelleen arka vaikka siitä on jo kulunut 5 vuotta. Siitä ei enää puhuta, enkä edes usko että olisin saanut sitä anteeksi. Elämme kuitenkin yhdessä aivan normaalisti. Tämän kyseisen kriisin ja monien muiden ongelmien kautta uskon että suhteemme on lujempi kuin koskaan. Toki kaikki eivät kykene samaan.

Vierailija

Onhan tuo selvä raiskaus, mutta eipä olisi vaimosi tarvinnut lähteä vieraan miehen matkaan - edes kaatokännissä. Raiskaus se silti oli ja vaimosi varmasti otti opikseen ja on luultavasti asiasta paljon järkyttyneempi kuin sinä. Ottakaa yhteyttä poliisiin, vaimosihan oli miehen seurassa useamman tunnin, joten tuntomerkit pitäisi olla muistissa. Samoin taksikuitista näkee taksin kuljettajan ja häneltä saatte selville osoitteen, jos vaimosi ei sitä enää muista.

Vierailija

vaimosi lähti vieraan miehen mukaan ollenkaan? Olisihan hän voinut ajaa sillä taksilla kotiinki! Ja soitto poliisille jos se mies raiskasi vaimosi! Sehän olisi pitänyt tehdä ensimmäisena!!!

Vierailija

...jos mies ei olisi riisunut väkisin, pannut perseeseen ym... mitä jos mies olisi käyttäytynyt " normalisti" , ollut ystävällinen ja hellä ym. olisiko vaimosi silloin harrastanut seksiä " sovinnolla" ? oliko siinä vaimosi tarkoitus lähteä mukavan ja " luotettavan" miehen mukaan?

Vierailija

Mielestäni, vaimosi on käyttäytynyt vähintäänkin lummpumaisesti Tollaseen tilanteeseen ei parisuhteessa puolisoaan kunnioittava joudu!

a) Ensin juopottelee vieraan miehen kanssa, ja sitten painelee vieraaseen asuntoon ja jälkeenpäin selittelee kuin lapselle " että enhän mä voinut arvata että setä halusi minua!!" kyllä toi on joko poikkeuslaatuista typeryyttä tai sitten vaimosi yrittää vain pitää sinua tyhmänä ja saada sulta säälipisteet kun ei kestä elää tekonsa kanssa!!!

b) Olisihan vaimosi voinut lyödä miestä munille ja lähteä pois! mutta noi selitykset " pakotti" ottamaan suihin vieraassa asunnossa ei uppoo kyllä muhun!

c)raiskaus ei ole oikein koskaan, mutta on eri asia mikä luokitellaan raiskaukseksi!! selvinpäin kadulla raiskattu ansaitsee kaiken myötätuntoni, mutta humalassa vieraan miehen luukussa sekoilu ei!!!

T:mies!

Vierailija

Alkup. viestissä luki että vaimolla on ystävä(tär).

Hän on rehti, kiltti, isorintainen, pyöreäpyllyinen pöydällätanssija.

vaimo (ex-?)- taas on meikit poskella, vierasta kalua imevä juoppo.

Yhteenveto viestiketjusta:

provolle: 7+kokonaisuudesta.

4 ja 8: 9 pistettä realiteeteista.

14 ja 20: 8+ ankarasta tylyttämisestä.

Itselleni annan tästä kirjoituksesta 9-:n maininnalla " lyhyt mutta hyvä kirjoitus"

HÄHHÄHHÄNJÄNHH!!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat