Mies pettää, mutta muuten meillä menee hyvin

Vierailija

Meillä on uskomattoman hyvä suhde jokaisella muulla saralla, jopa seksielämässä, mutta mies on seksifriikki.

Itse olen päätökseni tehnyt, mutta mitä itse tekisitte?

Uskallan jo arvata millaisia vastauksia täällä saan. Jos minulta olisi kysytty tällaista ennen tätä suhdettamme, olisin _silloin_ pitänyt kysyjää outona, säälittävänä ja vaikka minä. :)

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

50 hengen osaston toisena yleissihteerinä olen saanut olla " hän on kokouksessa" -viestien välittäjänä ja kahvitauoilla naisjuttujen kuuntelijana. Tiedän muutenkin kaveripiirissä, että oman miehen pettäminen naimisissa olevan miehen kanssa on yleistä. Aina on tutun tuttuja, jotka ovat lyhyessä tai pidempiaikaisessa suhteessa muun kanssa.

Minusta teillä on astetta parempi suhde kuin näillä tekopyhillä - ainakin sinä tiedät totuuden.

Vierailija

Kävin miehen panon työpakalle ja heitin pöydälle satasen ja sanoin et eiköhän toi kata mieheni hoidon. Akalta putosi leuka alas ja marssin ulos. Tosi noloa mutta vitutti niin paljon

Vierailija

mut en tiedä onko se sitä vielä tehnyt, itsekään en ole ihan sänkyyn asti kenenkään kanssa päätynyt. Veikkaan että mies tulee kuitenkin " pettämään" , sen olen vain sanonut että en halua siitä koskaan tietää mitään ja tauteja ei missään tapauksessa saa tuoda.

En tajua mikä tuossa niin kauheeta, itse en edes haluais olla 24h miehen seksihimoja tyydyttämässä, mies on 100 kertaa himokkaampi enkä jaksa innostua ainaisesta irstailusta. Oisko se sitten sitä itseni arvostamista että suostuisin vastentahtoisesti koko ajan sekstailemaan ettei mies vaan sais hakea haluamaansa mistään muualta? pyh. Itse pidän romantiikasta, ja voin saada sitä muualta...

Ei se ole ihanteellista että kaksi ihmistä täyttää toistensa kaikki tarpeet vaikka vastentahtoisesti?

MEillä menee hyvin näin, paljon paremmin kuin silloin kun vielä ajateltiin ahtaammin. Mies on mulle kumppani, ei mikään maaiman ainoa seksinlähde.

Vierailija

Ai hitsi, että mä olen onnellinen, että tajusin otaa juuri tuon miehen. Hyvä minä! Jeeeeeeeee!

Taas muistin, miten hyvä parisuhde meillä on ja miten rakastettu olen. Kiitos muistutuksesta. :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat