Pääsykokeisiin lukijoita?

Vierailija

Missä vaiheessa lukemiset? Milloin luette? Aiotteko valmennuskurssille?

Sivut

Kommentit (122)

Vierailija

Valmennuskurssilla tajusin kuinka paljon muut lukevat, ja aloin itsekin lukea ihan hirveästi. Kurssin opetus oli erittäin kannustavaa ja siellä oli paljon välikokeita, joilla pystyi testaamaan omaa osaamistaan. Pääsin opiskelemaan ja valmistun pian.

Nyt ajattelin hakea uudelle alalle eikä minulla olisi millään rahaa valmennuskurssiin. Pähkäilenkin tässä pärjäänkö ilman sitä vai en.

Vierailija

Ilman valmennuskursseja? Mulla on 9kk poika kotona ja luen kun ehdin...siis aika kehnosti...aloitin tuossa kk sitten, nyt kirjat kertaalleen läpikäytynä. Haen siis lukemaan terveystieteitä Jyväskylään. Minkälaiset mahdollisuudet mulla on päästä sisään vai onko niitä edes?

kiitos, jos jollakin joitain positiivisia kokemuksia..;)

Vierailija

itse olen opiskellut/kerrannut itsenäisesti lukion kursseja, lainannut kirjastosta lukion kemian ja fysiikan kirjat ja sitten netin avulla opiskellut. Netistä löytyy hyviä sivustoja ja laskuharjoituksia. Tosin jos tuntuu siltä ettei yksinopiskelu suju, kannattaa mennä vaikka iltalukion kursseille. Mäkin panostan vasta ensi vuoden kokeisiin just siksi, kun nuo kemian ja fysiikan kurssit on ollu vähän hakusessa.

Vierailija:

Lainaus:

Kun lääkis kiinnostaa mutta pöljyyksissäni en kemiaa ja fyssaa lukenut lukiossa kuin ne pakolliset yhdet just ja just läpi pääsemällä (laiskuus syynä). Nyt harmittaa. Bilsassa olin tosi hyvä. Joten pitäisikö käydä iltalukiossa noita aineita vai pystyykö kotona lukemaan itse. En vielä tänä vuonna voi hakea kun vauva vasta 2kk. Hmm...

Vierailija

ens ti kokeet kemman 4 kurssista. ke alkaa kertauskurssi. Nyt on ollu vähän hiljasempaa lukusaralla, mutta nyt on pakko taas alkaa panostaa!

ÄitiÄkäpussi

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat