Millä keinoin todella löysät lantionpohjalihakset kuntoon?

Vierailija

Olen kärsinyt aina (nuoruudesta lähtien) löysistä lantionpohjalihaksista, esim. jumpatessa ilmaa saattaa mennä emättimeen ja ilman poistuessa on joskus sattunut noloja tilanteita... yhdynnässä ei mitään tuntumaa (tunnoton emätin??) ole ollut koskaan. Muksu kiintiömme on täynnä ja olisi tosi tosi kiva saada paikat piukoiksi, mikä avuksi??



Gynekologilta en saanut mitään apua, josko teiltä saisin vinkkejä...

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Auttoivat tahattomaan pissa-lirahtelu vaivaan, ja etenkin seksielämän kohentamiseen.

On tullut käytettyä pallukoita lähes päivittäin, niin jumppa hoituu ihan huomaamattomasti.

Vierailija

pikkuhousut jalassa seisoin näyttöruudun edessä anturi emättimessä. Siinä sitten käskystä supistelin ja rentouttelin, ja anturi antoi sähköstimulaatiota.



Voimat mitattiin hoidon alussa ja lopussa ja eroa oli! lisäksi helpotti emättimen ilmanhörppäilyyn, myös ilmankarkailuun esim. lasta nostaessa.



en päässyt terkkarin gyneltä, vanha ukko joka väitti että normaalia jne. jne. Fysioterapeutti mitattuaan sanoi että näillä voimilla ei normaalielämässä pärjää.



pääsin siis yksityisen gynen kautta vaikka hänkään ei oikein tiennyt tästä hoidosta, mutta kirjoitti lähetteen kun kerran vänkäsin.

Vierailija

Kysyttäisiin sitä rasti ruutuun tyylillä. Niin kuin se olisi maailman tavallisin asia. Ei sitä kehtaa kysellä tuollaisia juttuja miltään gyneltä. Hävettäisi niin hitosti. Olen varmasti keskimääräistä paljon estoisempi. En voisi kuvitella meneväni kauppaan ostamaan mitään kuulia! Saati sitten menemään edes mihinkään seksikauppaan. En tiedä miten olen tullut tällaiseksi. Häpeän hirveästi omaa kroppaa muutenkin (alastomana), vaikka olen hoikka ja kai ihan normaali.



Vierailija

Se on aika tyyris, mutta tosi hyvä siksi, että voit lihasten voimistuessa lisätä painoja ja siirtyä pienempään kuulaan - vaikutus kovenee. Ei tarvitse ostaa uusia kuulia joka välissä.



Muista sitten harjoittelun säännöllisyys. kannattaa ottaa joku tilanne, jossa kuulia käyttää joka päivä. Kerralla ei kannata pitää varttia pidempään, koska pitkästä ajasta ei ole vastaavaa hyötyä - lihakset vain kramppaavat. Itse käytän noita aina aamusuihkun ajan plus sen ajan, kun päälle rasvaan ja laitan tukkaani, kertyy just noin vartti, eikä lapsetkaan pyöri silloin jaloissa, mikä on harjoittelun alkuvaiheessa ihan hyvä, koska ne tuppaavat alussa tippumaan ulos ja niitä pitää laitella takisin emättimeen, mitä ei viitsi tietenkään lasten nähden tehdä ;=D

Vierailija

hiki päässä vaan alat supisteleen, ja älä pinnaa. joka päivä useita kertoja.tossa ohjeita:



Treenaaminen ilman apuvälineitä



Lantionpohjan lihasten treenaaminen on kuin korvien heiluttelua. Kadonneen lihaksiston löytää, kun kokeilee WC-pytyllä virtsaamisen pysäyttämistä.



Perusharjoituksessa jännitä lantionpohjan lihaksia 3-5 sekunnin ajan. Rentoudu ja muista hengittää koko ajan. Puristustesti emättimeen etu- ja keskisormella paljastaa, tunnetko sormissasi lihasten puristuksen. Toista lihasten jännitys ja rentoutus 10-20 kertaa. Myöhemmin voit lisätä puristuksen keston kymmeneen sekuntiin.



Lähetyssaarnaajapuristuksessa makaa selässäsi lattialla polvet rinnan päällä koukussa. Supista ja rentouta lantionpohjan lihaksia tässä asennossa noin 20 kertaa.



Sivupuristus tapahtuu kylkiasennossa yläpuolen jalka eteen lattiaan tuettuna. Laita tyyny koukistetun polven kohdalle. Alajalka on suorana. Supista ja rentouta lantionpohjan lihaksia 20 kertaa, vaihda kylkeä ja toista harjoitus muutaman kerran.







Näin treenaat kuulilla



Laita kuula emättimeen tamppoonin tavoin 3-4 senttimetrin syvyyteen. Pidä kuula sisälläsi jännittämällä lantionpohjan lihaksia.



Voimaharjoituksissa valitaan kuula, joka juuri ja juuri pysyy emättimessä. Nyrkkisääntö on , että huonokuntoisille lihaksille valitaan iso ja kevyt kuula, piukoille lihaksille pieni ja painava. Seiso pienessä haara-asennossa ja supista kuulaa sisälläsi niin lujaa kuin jaksat 15-20 sekunnin ajan. Rentoudu hetkeksi istumalla. Toista harjoitus niin usein kuin jaksat. Harjoittele kahdesti päivässä. Ulos pyrkivän kuulan voi työntää takaisin emättimeen.



Kestävyyttä harjoitellaan hyvin pysyvillä kuulilla. Liiku, nostele jalkoja ja kyykistele puoli tuntia kuula sisälläsi. Harjoittele kerran päivässä. Muista kaksi lepopäivää viikossa, äläkä treenaa kuukautisten aikana. Hyvä hygienia on kaiken a ja o.







Parin kanssa harjoittelu



Hauskin ja vaativin harjoittelu! Hidas ja hellä rakastelu tuottaa pidemmän ja paremman tyydytyksen kuin raivoisa rynkytys. Seuraavilla harjoituksella opit puristelemaan kumppanisi penistä sisälläsi rakastelun aikana.



1.asento.

Makaa miehen päällä penis sisälläsi. Purista penistä, pyörittäen lantiota hitaasti viisi kertaa. Rentoudu ja tee sama juttu toiseen suuntaan.



2.asento.

Makaa miehen päällä pää hänen jalkojen suuntaan. Purista penis sisällesi ja kuvittele kiipeäväsi rappuja pitkin ylös alas keimaillen ja puristen penistä kaikin voimin. Rentoudu ja tee sama uudelleen.



3.asento.

Kyykisty miehen syliin peniksen liukuessa sisääsi. Painautukaa toisianne vasten 10 kertaa ja samalla purista penistä kaikin voimin.



Vaihdelkaa asentoja ja nauttikaa hitaasta rakastelusta !

Vierailija

vaikkei omissa lihaksissa toistaiseksi ole ollut moittimista. Mutta synnytyksen jälkeen voi olla toisin, joten kertokaa, paremmin asiaa tuntevat.

Vierailija

sillä ei väliä onko nuori vai vanha lapseton vai lapsellinen.

vaan päivittäin on hyvä treenata.



tuo on hölmöä ajattelua että sitten vastata herätänn todellisuuteen kun " lapsikiintiö" on täynnä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat