Väärin kuulemasi biisin sanat?

Vierailija

Mulla on tää Pelle Miljoonan " Moottoritie on kuuma" ja siinä se alku " Sisko tahtoisin jakaa kanssas tämän yön, mut sinä liikaa lyöt" . Oikeat sanat menee " mut sydän liikaa lyö" .

Onko muilla?

Sivut

Kommentit (264)

Vierailija

Lisäksi se Movetronin " Romeo ja Julia" kuulosti " sä oot mun Romeo mä oon sun Julia, tää kakku levii kun sun on tuuria." En millään käsittänyt mikä pointti tuossa biisissä oli. Oikeesti se menee jotenki " tää Capuletin kai suvun on tuuria."

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Ja mita hittoa siina Don Huonojen suurimmassa hitissa Riidankylvajat oikein lauletaan kertosakeen alussa? :

Jeeeeeeeee, katolle, sun päälles, ennen kuin se myrkyllään sut selättää, kohta et viereltasi loyda yhtaan ystavaa...????? Help!

En tieda vielakaan...

jeee, mä tallaan sun päälles...?

no nytpä tiedän minäkin, ei siis tallota kenenkään päälle :)

Vierailija

Mä ajattelin ensin et se on " hot mama, aivan se ja sama" , mut tulin sit siihen tulokseen et ei kai ne yllättäen vaihda kieltä.. Nyt sit selvis mitä ne oikeesti laulaa.. :D

En muista esittäjää enkä biisin nimeä, mut siinä lauletaan kertosäkeessä " every time you go away, you take a piece of me with you" , mä kuulen sen edelleen (vaikka siis tiedän kuinka se oikeesti menee), " you take a piece of MEAT with you" .. :D Kiva mielikuva!!

Sitten pakko mainita yks legendaarinen, ei tosin oma..

Born to be wildin alun oli joku kuullut " Kitchen water running, head out on the highway" , oikeesti se on " Get your motor running, head out on the highway" .

Vierailija

kuulin että se menee.." london bridge is fall in down, fall in down, london brigde is fall in down..find my lady" .... ja loppu osakin olis oikeesti my fair lady.. ja sain tietää tän vasta viime kesänä..ja ikää on jo lähemmäs 30...

Vierailija

Kuulin " baarin piha on haamut, joiden..." (pahimpia on aamut, joiden...), ja ihmettelin tätä vielä ääneen miehelleni, että erikoista tajunnanvirtaa.

Vierailija

Ja pitkään mietin, että mitä ihmettä voi tarkottaa KYNKKYJEN. Äitikään ei osannut sanoa... Sit isona tajusin, että se on ...niittyjen.

Ja tuon, Varpunen jouluaamuna, olen kanssa laulanut:

...joulu on koditon, vapuseni onneton...

Vierailija

" Peffallaan, mä haluun sinua" , siis oikeasti Nylon Beatin " Teflon love" . Siitä on siis jo kauan aikaa, naikkarit oli ihan uusi bändi silloin.

Vierailija

oon kuullu aina että enkelit lentää sun muniin... kaverin pikkusisko oli kuullut samasesta kappaleesta että enkelit lentää sun luihin...

:D

Sitten, " kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria, niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria" , lauloin pitkään mukana että niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria...

onhan näitä lisääkin, mutta just nyt ei tuu muita mieleen :/

Vierailija

En saa päähäni kenen biisi on Pidä huolta (youknow: pidä huolta itsestäs ja niistä jotka kärsii. Anna almu sille joka elääkseen sen tarvii... jne) mutta siinä on se " ...sillä jokainen joka apua saa sitä joskus tajuu myös antaa..." pätkä. Kuulin sen aina pentuna " ...taju myy santaa..."

Pikkusisko kuuli Rekkamies-biisin väärin. Sen " ...viikkoja tiellä, saan asfalttia niellä..." pätkän kuuli " ...sarspaktia niellä..." Monta kertaa kyseltiin että mikä se on se sarspakti mutta ei tyttö tiennyt. Ei silti antanut periksi eikä tunnustanut että kuuli väärin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat