En ymmärrä miksi hitossa pistät kakarasi

Vierailija

kaupan ostoskärryyn (en tarkoita siis sitä istumapaikkaa) istumaan, saapat jalassa? Minä nimittäin laitan sinne ruuat!!!! Tänään Cittarissa seisoi siellä n. 6v, likaiset saappat jalassa, YÖK! Menin sanomaan sen äidille, mut tää ei ole kyl ainoa kerta!

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Eikä käynyt edes mielessä ihmetellä.

Ostamani ruuat olivat pakkauksissa, joita aikuiset ihmiset räpivät käytyään kusella ja paskalla, pesemättä käsiään välillä. Samaiset aikuiset avaavat kauppojen ovet, joita on koskenut tuhansia ihmisiä ennen heitä, jokaisella jokin oma bakteerikantansa mukanaan. Siinä ei lapsen kengistä tullut kura enää pääse tilannetta pahentamaan.

Ei oikeasti kävisi mielessänikään laitella ruokapöytään mitään tällaisia paketteja. Kyllä ruuat menevät tarjoiluastiaan ja jos leipää teen (margariini siis) pysyvät paketit sivupöydillä.

Vierailija

Kyllä on jollain pipo vähän kireällä.HEHEHEHEHEEEE

Mä olen kaupassa töissä ja jopa nostanut asiakkaan lapsen kärryyn kun meenyt ihan mahdottomaksi meno siellä ja äidillä ollut kädet täynnä toisen lapsen kanssa.Se suuri kura määrä mitä niistä nro-.n25-30 tulee ni se valuupi sieltä pois ja jos ne nyt ihan vellisiksi jää ni kaupoissa yleensä pestään ne.Ja menepäs ihan piruuttas katsomaan jonkun prisman/cittarin kärrei.Niin likasii et oma väri kadonnut mut silti niihin ruokaa laitetaan ja panenpa lapsenikin sinne joka on jo6 v.Mutta ruuhka-aikana vielä helpommalla ja turvallisemmin pääsee kun lapsi kärryissä.

Ja muuten ap...hanki elämä!

Vierailija

Mä olen kaupassa töissä ja jopa nostanut asiakkaan lapsen kärryyn kun meenyt ihan mahdottomaksi meno siellä ja äidillä ollut kädet täynnä toisen lapsen kanssa.Se suuri kura määrä mitä niistä nro-.n25-30 tulee ni se valuupi sieltä pois ja jos ne nyt ihan vellisiksi jää ni kaupoissa yleensä pestään ne.Ja menepäs ihan piruuttas katsomaan jonkun prisman/cittarin kärrei.Niin likasii et oma väri kadonnut mut silti niihin ruokaa laitetaan ja panenpa lapsenikin sinne joka on jo6 v.Mutta ruuhka-aikana vielä helpommalla ja turvallisemmin pääsee kun lapsi kärryissä.

Vierailija

vaihteeks viestit katoaa...

Vierailija

vaihteeks viestit katoaa...

Vierailija

Kärryt on ostoksia varten, eikä 6 vuotiaita! Todellakin kurat PITÄÄ pyyhkiä pois, jos niitä jää.

Ja jos kärryt todellakin on jo kauppaan tullessa niin kurassa, kuin joku väitti , NIIN TOTTAHAN TOKI HUOMAUTATTE SIITÄ KAUPPIAALLE, että puhdistavat kärrynsä.

ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ!!! Kaikki mulle heti nyt, sanoo pikkulasten äidit, muita ei tarttee ottaa huomioon. NIINPÄ!

Vierailija

Eivätkös ne ruuat ole paketissa?

Ainakin omassa lähimarketissamme ne kärrit ovat sen verran kurassa (kun niitä muun ajan säilytetään taivasalla rännässä, pakkasessa ja paisteessa ja autojen saasteissa), ettei siinä siististi istuvien taaperoiden kengät enää lisää haittaa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

aina silloin tällöin joku valittaa just tosta asiasta,itseäni se ei haittaa paitsi tota en ymmärrä et niissä istuu noin 6-vuotias sillä niissä on painoraja,mut sellainen korkeintaan 3-vuotias vielä menee jos ei muuten saa kulkemaan vierellä ja istuin osassa on pienempi...Tv.kaupassa työskentelevä

Vierailija

muuten se huutaisi kurkku suorana koko kauppareissun ajan. Kyseessä on kaksivuotias, ihanassa uhmaiässä. Ja heti mielelläni otan yhteystietoja ihmisiltä, jotka lupautuvat joko käymään kaupassa mun puolestani, tai sitten työpäivän jälkeen vahtimaan mun lapsia sillä aikaa, kun mä käyn kaupassa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat