Pettäjät, mitä kikkoja käytätte suhteen salailuun?

Vierailija

Suihku ennen kotiintuloa? Ei alusvaatteita pyykkikoriin? Toinen kännykkänumero? Vältätte vierekkäin matkustamista ja lomien varaamista samalla varausnumerolla Vai mitä?

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Taitaa olla itse täydellisyys... Ei sillä että pettäminen olis ok mut et kukin tyylillään... Ja eks niissä miehissä sit oo vikaa ketää samaa harrastaa?!

Jos oma ukkos kärähtäs vieraista niin vika arvatenkin olis VAIN JA AINOASTAAN siinä kolmannessa osapuolessa... Eihän omassa vois mitään vikaa olla, joku olis väkisin sänkyyn vieny ja raiskannu...

Vierailija

Niin uskomattomalta kun se nyt ehkä kuulostaakin. Joten älä moralisoi, kuten sanottu: kukin tyylillään. nimin. pettänyt kyllä, seksiä ei vielä

Vierailija

ei soitella tai tekstailla jos toinen on kotonaan, työaikana " vaan" . Heti poistetaan viestit ja puh.tiedot. nrot vaan oman pään muistissa. Liittymänä prepaid, ei tuu laskuja. Tosi varovaisia tapaillessa.

Vierailija

Minulla oli suhde naimisissa olevan naisen kanssa ja hän aikoi ottaa eron miehestään ja vakinaistaa suhteensa minun kanssani. Oli pakko lopulta sanoa hänelle, että pidätkö minua tyhmänä, koska eihän sinunlaisiin naisiin voi luottaa. Olisin hetken päästä samassa asemassa, kuin nykyinen miehesi.

Vierailija

Mä käyn joskus myös miehen luona. Mulla kännykkään tallennettu miehen nimi tekaistulla naisen nimellä! Puhelin soi ja siinä lukee, että Merja soittaa..... vaikka todellisuus on jotain ihan muuta!

Mieheni ei tiedä mitään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat