Epäilen että poikamme on paha

Vierailija

Tämä ei ole provo vaan totisinta totta. Toivon ettei tähän tulla naureskelemaan tai esittämään asiattomia kommentteja;en viitsisi kirjoittaa omalla nikilläni tästä aiheesta,koska se aiheuttaisi varmasti panettelua.

Poikamme syntyi 2 vuotta sitten. Synnytys oli erittäin vaikea ja kivulias;menetin loppuvaiheessa tajuntani kivun takia ja poika piti ottaa pois mahan kautta.

Isä oli synnytyksen aikana työmatkalla,ei kovin kaukana, koska halusi olla mukana synnytyksessä, mutta kun synnytys koitti ei hän päässytkään sairaalaan niin nopeasti kuin oli olettanut koska reitin varrella oli sattunut autoonnettomuus ja hän joutui ruuhkaan kiertäessään toista,pitempää kautta. (Jätän paikannimet ymmärrettävistä syistä kertomatta, kaupunki jossa asumme ei kuitenkaan ole pieni ja poikamme isällä on usein työmatkoja joko kauas tai lähelle)

Kaikki meni hyvin vuoden ajan kunnes tulin uudestaan raskaaksi;olin hämmentynyt koska emme olleet odottaneet uutta raskautta mutta kuitenkin päätimme ottaa tulokkaan vastaan.

Poikamme alkoi tähän aikaan käyttäytyä kummallisesti;hän tuijotti minua ja mahaani ikäänkuin olisi tiennyt että siellä on vauva;vaikka miten 1-vuotias voisi sitä ymmärtää?

1-vuotiaaksi hänen katseensa on oudon intensiivinen ja tuijottava. Aluksi ajattelin että se on vain omaperäinen piirre pojan persoonallisuudessa mutta sitten se alkoi vaikuttaa oudolta. Minulle tuli kummallinen tunne...kuin pojassamme olisi jotakin vikaa. Jotakin pahaa suorastaan.....

Isä oli usein työmatkoilla.

Kaaduin eräänä päivänä portaat alas,menetin tajuntani.Heräsin sairaalassa ja minulle kerrottiin että vauva oli kunnossa,raskauteni jatkui.

Kun palasin kotiin poikamme vain tuijotti minua vaikka kutsuin häntä halaamaan ja juttelin ja hymyilin hänelle.

Ajattelin että ehkä poika vaistoaa uuden tilanteen,olinhan kuitenkin jännittynyt uudesta vauvasta;mutta en uskonut sen olevan niin silminnähtävää.

Vauvan synnyttyä ajattelin että poika olisi innoissaan tai edes utelias mutta hän vain tuijottaa vauvaa ja minua on alkanut pelottaa.Kerran kun menin lastenhuoneeseen Damien oli todella lähellä vauvaa,ja kun kuuli minun tulevan perääntyi äkkiä vauvan luota " liian" viattoman näköisenä.

Myöskin kissamme on alkanut käyttäytyä oudosti Damienin lähettyvillä.

Olenko minä hullu vai onko pojassamme jotakin paholaismaista?

Sivut

Kommentit (121)

Vierailija

Käyttäisit vähän mielikuvitusta ja keksisit oman kauhutarinan etkä kopioisi monelle tuttujen elokuvien juonia....mutta huvinsa kullakin.

Montako niitä elokuvia muuten on?

Vierailija

Ihanaa, että muillakin on tällaisia epäilyksiä omista lapsistaan. Olen kuvitellut olevani ainoa.

Meillä lapset - jo murrosikäisiä - tosin vaikuttavat pikemminkin idiooteilta, kuin pahoilta. Tosta meidän takapihalta alkaa metsä, jossa muka väitetään kummittelevan *reps*, sanovat siellä asuvan jonkun noidan.

Toissa viikolla lähti kaksi lapsistamme metsään kameran kanssa, eikä heitä ole takaisin kuulunut. Minne lienee joutuneet. Olisin kuvitellut heidän palaavan, kun ruoka loppuu, mutta ei; ei näy ei kuulu, vaikka kuinka ruoka-aikaan huutelin metsän reunassa.

Viime viikolla kolme lapsistamme sitten päätti lähteä heitä etsimään, videokameran hekin ottivat mukaan. Ja sille tielleen jäivät. Tällä kertaa kävin itse etsiskelemässä heitä ja siellä roikkuin puissa jotain ihme koristeita ja teltta oli jätetty ihan yksikseen. Hiton kakarat, se oli kallis teltta ja karhu oli käynyt sen vissiin repimässä pilalle.

Ei tässä vielä mitään; eilen viimeinenkin lapsistamme lähti metsään kameran kanssa, eikä ole ainakaan vielä tullut takaisin.

Mikä vittu niitä vaivaa? Idioottejako he ovat?

Vierailija

Ihan hieno paikka. Mut mua on alkanu ahdistaa kun ukko on linnoittautunu tuonne yhteen huoneeseen tietokoneensa kanssa töitä tekemään. Yksin joudun täällä kaiken tekemään ja vääntää, arvatkaa mikä homma on siivoomisessakin. Varsinkin kun tuo meiän kolmivuotias ajelee tolla kolmipyörällään täällä käytävillä ja kaataa kaikki kukkaset. Ottaisko joku vaihdossa tän perheen ja muuttais tänne? mä voisin lähtee täältä teille... *huoh*

Vierailija

Vaikkei av:laisten keskiarvo älykkyydessä varmaan päätä huimaa, on nuo kauhuleffasta vedetyt juonikuviot tositarinoina esiteltyinä HIEMAN liian ala-arvoisen huonoja, jopa ekaluokkalaisllekkin... Voi voi, vaikka tekstin kirjoittikin varmaan joku lapsonen??

Vierailija

Täällä meidän kylässä tuota tapahtuu aika ajoin, varsinkin marjastus/metsäsäty/sienestysaikaan, kun väki käy tuossa lähimetsässä.

Ja metsästäjien punaiset pipot näyttää houkuttelevan noita mellastajia entistä enemmän.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat