Mieheni on ollut thai-tytön kanssa,

Vierailija

enkä enää siitä syystä voi rakastella mieheni kanssa.

Itse haluaisin vaikka joka päivä, mutta en enää pysty seksileikkeihin mieheni kanssa. En pysty enää ottamaan edes suihin.

Pelkkä ajatus siitä, että thai-tyttö ratsasti mieheni päällä oksettaa.

Mies vannoo rakkautta minua kohtaan ja tiedän, ettei sillä ole mitään tunteita thaimaalaista kohtaan. Se oli vain tyhmä kokeilu. Ja mieheni sanoi olevansa vain passiivinen osapuoli. Maanneensa vain ja tyttö hoiti hommat.

Mua ajatuskin puistattaa...

Itse haluaisin hulluna miestä. Puutotila on kamala, mutta miheni kanssa en sitä enää voi tehdä. Ja jos minä tässä vielä lähden vieraisiin, on se suhteen totaalinen loppu.

Ehkä parempi nostaa tallaa jo nyt, vai??

Sivut

Kommentit (77)

Vierailija

Mun mies ei oo koskaan mua pettny eikä hän ole sen tyylinen ihminen, että uskoisin hänen moista tekevän. Hän ei pystyisi elämään itsensä kanssa sen jälkeen, sillä tietää, että pettäminen on maailman suurin epäluottamuslause ja valtava loukkaus kumppania kohtaan. Myös minä tiedän tämän ja tunnen sen luissani ja ytimissäni niin vahvana, etten jo tästä syystä voisi mennä sellaista rakkaalleni tekemään.

Jos kuitenkin kävisi niin, että mieheni sattuisi pettämään, olisi se minulle henkisesti äärettömän suurei pettymys. Tuntisin tulleeni niin verisesti loukatuksi, ettei sen verisemmin olisi voinut enää loukata. Mikä sitten avuksi? Minä en kyksenisi noin vain unohtamaan ja anteeksi antamaan, niin syvä pettymys tämä minulle olisi. En haluaisi olla yksi niistä naisista, joka sitten pikkumaistissa pikkujoulujen aikaan alkaa vanhoja märisemään paljasten, ettei todellisuudessa koskaan päässyt yli ukkonsa syrjähypystä. Sen olen meinaan liian usein nähnyt. Juovuksissa nostetaan vanhat asiat tapetille -- mitään ei olekaan unohdettu, vaan katkeruus kytee pinnan alla. En haluaisi päätyä tällä tavoin katkeraksi, en ainakaan yksin. Ja miksi pitäisikään minun kantaa tällainen taakka yksi parisuhteen pelastamiseksi?

Olenkin sitä mieltä, että tällaisen tilanteen tullen tekisin sen saman, mitä minulle itselleni on tehty. Kun tilit on tasan, voidaan yhdessä taakka kantaa ilman, että toinen rupeaa marttyyriksi. Anteeksiantoa vaaditaan tällöin molemmilta tasapuolisesti ja liiton jatkuvuus riippuu molemmista tasapuolisesti.

Vierailija

Aina ei ole tervettä ajatella pelkästään itseään. On osattava katsoa omaaa parisuhdettaan kokonaisuutena. Kannattaako hyvä mies laskea vapaalle ja ottaa joku kulunut ja hylätty tilalle. Sitä paitsi koko tapaus sai meidät molemmat todella tutkimaan parisuhdettamme ja mies on alkanut lukea parisuhdeoppaita ja tutkiskelemaan itseään. Eli loppujen lopuksi yksi hairahdus on saanut paljom hyvääkin aikaiseksi.

Vierailija

Totesin vain faktan että meitsillä on aikas korkea naamaraja tms. siinä kenen kanssa haluan harrastaa seksiä, mikä tosiaankin pitää paikkansa eikä oo tarvinnut lähteä siitä onneksi lipsumaan. Mikä siinä/tossa on itseäni johonkin j-alustalle nostamista varsinkin kun totean että mielummin olen sitten ollut ilman kuin...??(kun en todennut itsestäni liikoja luullen tms. että tosiaan lohkeaa/irtoaa pildeä tostanoinvaan aina kun sitä haluan/tarvitsen - jos näin olisi, niin miksi olisi tullut joskus käytyä/-ttyä maksullistakin??).

Mutta teikäläisen kauneudesta ei taas koskaan voine yhtä varmasti sanoa absoluuttista totuutta, vai voiko? (kivahan sellaista on kuulla baarissa klo 03 joltain 3n promillen miesKunnossa sösseltäviltä Voittajilta, mutta pitääkö se aidosti paikkansa, on jo 2. juddu...)

Kun ottaa huomioon sen selittämisen&lässyttämisen määrän mitä pitää suoltaa ja vaikutusta pyrkiä tekemään(tavalla tai toisella lähinnä feikkausta/pelaamista muistuttavalla ootsäniinihana-höpölöpöllä -puhumattakaan mitä kustannuksiakin siitä yleensä seuraa/vaatii - jos ja kun tavotteena on päästä naimaan; toinen asia on tietysti seurustelu jne., mutta siitähän ei tässä kyse ollutkaan), niin huomattavasti helpommalla ja miellyttävämmin pääsee päämäärään kun harjoittaa sitä reilun pelin " sinä annat mitä minä haluan" -hengessä muodollista korvausta vastaan. Mihin ei tosiaan nykyaikana tietenkään tarvita onneksi enää mitään serenadeja ikkunan alla tai " saanko tarjota drinkin ravintolan kauneimmalle neidolle" -kliseitä, mutta kuitenkin silti edelleen kyse on esim. raflaiskemisessä aika epärehellisestä/-realistisesta pelistä mihin en ainakaan mä jaksaviitti lähteä itteäni ryvettään.

Jep, tosi tyhmän ihmisen tekstiähän tämäkin vain taas oli, eli tuskin tosiaan kannattaa teikä-älykölle enempää näpytellä kun on jo tiedon ja ymmärryksen (vai ehkä sittenkin vain joidenkin oikeimmiksi luulemiensa fakkinäkymyksien) määrä noin huimaava...

Vierailija

sillä mitä väliä on jos ja kun on pettänyt, häh?! Jotenkin tosiaan, kuten joku tossa aiemmin totesi, vähemmän kamalaa (jos niin voi sanoa, ei ehkä voi, mutta kuitenkin...) mielestäni on se että oli kiinnostunut yhden kerran (mitä ilmeisimmin) kokeilemaan " erikoista ja eksoottista" (oli se sitten maksullinen nainen tai ei, tuskin se " maksutonkaan" olisi ihan impi ollut oli sitten minkämaalainen tahansa...) kuin että olisi ollut todellinen/jatkuva suhde jonkun(vaikka sitten suomalaisen, jotenkin rasistista ajatella että thaimaalainen tms. olisi automaattisesti likaisempi tms. kuin perussuomalainen!) toisen naisen kanssa avioliiton kanssa päällekkäin. Eli ilmeisesti sellasen voisi jopa antaa anteeksi, mutta ei yhtä humalapäissään tehtyä (tosi pahaa, mutta kuitenkin ->) lipsahdusta?

Kuten joku aiemmin totesikin, niin tuntuu että ap. ei ainakaan ihan tosissaan ole yrittänyt asiaa miehensä kanssa ruotia läpi ja paikata suhdetta, ettei olisi jopa jo (alitajuisesti ainakin) miettinyt eroa aiemminkin ja saanut tästä hyvän syyn sen toteuttaa (anteeksi jos kuulostan julmalta, mutta tollanenkin vaikutelma tulee...).

Vierailija

t. Mies, jolla hyvä, kunnioittava suhde ihanan naisen kanssa.

Vierailija:

Lainaus:

sekstailla. Eli kyse ei todellakaan ole siitä etteikö LAINKAAN pystyisi saamaan seksiä " rahatta" /muuten, vaan enemmän kenenkä&minkälaisen naisen kanssa. Tai no okei, jos olisin siis todella haluttava (mm. rikas jatai kuuluisa), niin saisin kait periaatteessa " naisen kuin naisen" , mutta kun en nyt satu olemaan(mikä ei välttämättä tee minusta vielä luuseria), niin mielummin sitten vaikka rahalla tosi haluttavaa/hyvän näköistä naista kuin ihan-kenen-kanssa-vaan ilmasex.

Tai ainakaan mihinkään hirveään vokottelu- ja piiritysrumbaan EN ala, sehän vasta luuseriutta onkin kun pitää tehdä kaiken mailman naisen edessä matelupelleilytemppuja tätä miellyttääkseen (ja niissä vasta rahaa palaakin eli se siitä maksuttomuudesta) jotta sitten vihdoin voi häneltä pildeäkin lohjeta mikä kuitenkin useimmiten se tavoiteltu päämäärä eikä mikää muu mistä lirkutteluun pakotettu(onko kukaan nainen, tai mieskään, sellaisen jalustalla nostamisen väärti, todella typerää/lapsellista ja itsekeskeistä/narsistista käytöstä naiselta odottaa miehen " palvovan maata jalkojensa alla" ).

Paljon rehellisempää ja reilumpaa lyödä rahat suoraan tiskiin ja lähtee naimaan and that´s it kuin tollaseen kieroutuneeseen näyttely/pelaus-luuseriuteen puolin ja toisin itseään alentaa...

Vierailija

ja tosiaan ainakin mä oon mielummin ilman kun alan sellaisen ulkonäöltään " nojoo" -tasoisen eukon kanssa seksiä harrastaan (kun pitäis kuitenkin samalla funtsia naivansa jotakuta paremman näköstä). Eli tosiaan kyllä, mielummin (toisinaan) rahalla (ja on sitäsellaista lohjennut ilmaSeksikin...:)) jotakuta todella hyvän näköistä kun useasti ei-niin-kauheasti-haluttavaa äspeetä(=säälipesää).

Vierailija

olen tehnyt miehelleni jo yli 15 vuotta sitten selväksi, että sen kerran kun pettää, niin se on finito! Mitä keskustelemista siinä enää on? Mies tietää kantani ja etten voi semmoista anteeksi antaa.

Jos hän siis menee ja pettää, hän on tietoisesti ottanut riskin perheensä menettämisestä. Ja varsinkin kun on lapsia, niin eiköhän senkin jo pitäisi miestä hillitä.

Vierailija

...jokaista äijää. Ja kaiken lisäksi ne on valmiita kenen kanssa vaan ja menee naimisiin, kun ensimmäinen mies suostuu. Valitettava totuus. Siks ne on tänne tullu, et pääsee naimisiin ja " rikkaisiin" sellaisiin. Niillehän jokainen suomalainen on rikas.

Ootteko koskaan kysyny, miks thai-nainen, jolla ei ole miestä, on täällä kylmässä pohjolassa????

Mitä päässä yleensäkin liikkuu naisella, joka nai rahasta ja naisella, joka nai perheellistä miestä???

Vierailija

Minulla samanlainen kokemus,oli kauhea shokki! Ensin tuli tosiaan kauhe viha, sekä miestä, että naista kohtaan!!!

Mutta nyt on asiat hyvin!

Meni aikaa ennen kuin pystyin sulattamaan asian!

Mutta se kannatti!

Tsemppiä...puhukaa....puhukaa....puhukaa....käykää terapiassa jne...

...Aito rakkaus kestää pahatkin syrjähypyt!

Vaikka se viekin aikaa... Terapia on tärkeä osa toipumista....

Rakkaudella ja Rukouksien

Vierailija

ja sit rahasta antavat ja tekevät mitä vain.

Täälläkin on yks naikkonen,joka on naimisissa suomalaisen ukon kanssa ja silti se nainen tuolla baareissa pokaa panoseuraa,joilla sattuu rahaa olemaan.

Lisäksi noissa thai-hieromapaikoissa annetaan maksusta minkälaista hoitoa vaan. Polttariporukat erityisesti käyvät siellä,jotta sulho saa vierasta pesää ennen liittoa. Eräskin isäntä polttareissaan pani thai-tyttöä ja isoon ääneen kehui kuinka hyvä oli ja parempi kuin tuleva vaimo. Herää kysymys,miksi pitää sitten mennä naimisiin,jos oma tuleva vaimo on niin surkea...

Surullista että miehille kelpaa mikä huora tahansa panopuuhiin,ei mitään väliä,vaikka sitä samaa jyystää kymmenet muut äijät... alhaista..

Vierailija

vaikka kävin kerran mielenkiinnosta thai hieronnassa 20e

tyttö jolla seisoi silmät nurinpäin päässä

hieroi 15 min sitten alkoi tulla " hinnastoa"

eli niten paljon mikäkin seksi maksoi

noin 100e

poliisilaitos alle puolen km päässä!

ihme touhua eikä siihen puututa mitenkään?!

mulla sais tyttö ratsastaa vaikka koko päivän eikä tulis mitään

=mälli ei lennä vieraalle!

JULLE69

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat