Mies, voiko nainen olla liian kostea?

Vierailija

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

...nämä vastaukset nyt ole " hieman" lipsuneet...kysymyshän kuului, voiko nainen olla liian kostea? Ei kysytty miltä maistuu/tuoksuu milloin minkäkin värisen hiuskuontalon omaava naisihminen...ja niistä jos keskusteltaisiin, niin eiköhän se ole niin, että makuasioista ei kannata kiistellä, niitä on yhtä monta kuin vastaajiakin.

t: monia värejä kokeillut " kosteikko"

Vierailija

... ja hänen pimppinsä tuoksui aika lailla, kesällä, autossa istuessa jopa vaatteiden läpi, Ihan hyvältä se tuoksui mielestäni, mutta välillä mun oli pakko kysäistä häneltä, että " kulta, oletko kiihottunut" ? tms

Hän ei ymmärtänyt kysymystäni, eikä ilmeisesti itse ollut havainnut tuoksuaan.

Sitten aina (siis aina!) kun ryhdyimme rakastelemaan, niin hän oli heti kerta kaikkisen kostea, ja valmis rakasteluun. Kertaakaan en kuullut valitusta liian lyhyistä esileikeistä tms.

Jälkikäteen olen ihmetellyt muutamien naisteni harmia " liian lyhyestä" esileikistä.... ja epäuskoa tämän kyseisen nuoren neidin suuresta kosteudesta. Kumma sinänsä, sillä olen kyllä aika perusteellinen esileikeissä. Joillekin ei sitten mikään riitä.

Naisia on monenlaisia.... onneksi! :)

Mies, 38 v

Vierailija

ilahtuu aina suunnattomasti, kun huomaa että alakerta lainehtii.... saa ikään kuin välitöntä feed backia siitä, että olen hänestä kiihottunut. Hän myös jumaloi nesteitteni tuoksua. liian märkä ei kuulemma voi olla!

Vierailija

T: " Liian" kostea, hygieniastaan huolehtiva brunette ;)

Ei kyllä kukaan olekaan valittanut vaan aina kaikki haluavat antaa minulle suuseksiä. Olenkin tätä ihmetellyt, mutta olisiko syy näissä vastauksissa...

Vierailija

Täällä yksi kuiva ja kateellinen :( Olen aina ollut tällainen. Vaikka olen kuinka kiihottunut (ja minä siis rakastan seksiä!), en tule koskaan kovinkaan märäksi, vaan liukastetta on käytettävä lähes aina. Ja niinkuin täältäkin näitte, miehille kuivuus on todella epämiellyttävää. Ei ole kauhean kivaa kun tiedän sen itsekin :(

Vierailija

vaikka aiheesta " voiko nainen olla liian kostea" ollaankin vähän jouduttu hakoteille. Suomi chatissa, tanssilavalla, olisi somaa jutustella vaikkapa huomenna. Mutta luoja paratkoon, kuka neuvoo, miten siellä toimitaan ;)

Vierailija

kostea, ikävää sellainen lotina ja valuminen. Minulla on pimpsa rutisevan kuiva kuin pergamenttikäärö, mutta se ei haittaa, kun löytää SEN OIKEAN!

Kiinnostaisiko ketään?

Vierailija

Ainakin meitsin mielestä voi olla eli heh ite tykkään eniten sellasesta puolimärästä pimpsasta.

Millainen se on vaimollani yleensä noin 3 minuutin nuolemiseni jälkeen - jos teen hänelle esim. ensin orkun nuolemalla, niin sen jälkeen kokemukseni/käsitykseni mukaan aikas " normaalisti" kostuva pimpsansa on kyllä jo liian kostea. Eli nimenomaan sitä Tärkeää puristuspuolta puuttuu kun, anteeksi vain, on kuin suonsilmäkkeeseen työntelisi ja saattaa erektiokulmakin alkaa laskemaan suurimmasta mahdollisesta sen takia... ;-)

Noh, kullini taitaa olla paksuutensa puolesta käsitykseni mukaan korkeintaan keskikokoa (erektiossa n 12-13 cm), eli johtunee osittain myös siitä tämä mieltymys " vain sopivasti kosteaan" pimpsaan sekstaillessamme (anteeksi että olen olemassa, sillä Kaikilla miehillähän pitäisi olla keskikokoa Isompi kulli eli tilastollisesti jne. asiaa tarkastellen 50 %.sta miehistä ei ole oikein mihinkään sänkyhommissa, eikö niin?:)).

Vierailija

Ja kyllä, kuukautiset tulee ihan normaalisti. Ja mun klittaan ei tarvi koskea ilman kosteutta, orkut häviää sillä konstin hyvin äkkiä. Tai sitä saa hinkata 2 tuntia ja kuka sitä jaksaa..

Mä olen havainnu että lantionpohjalihaksilla on merkitystä orgasmin saannissa.

N 23

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat