Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet usein valittelee kun vaimo antaa itsensä kulahtaa avioliiton ja lasten myötä

Vierailija

vaikka tällä palstalla naturelleilla naisilla on vain rakastavia miehiä, jotka hyväksyvät heidät sellaisinaan??

Kummatkohan valehtelee ;)

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Harvemminpa vastaan tulee sellaista pariskuntaa, jossa mieskin olisi pitänyt itsestään huolta. Löntystelevät likaisissa vaatteissaan tai jopa työvaatteissa, vaatteet on nuhruset ja epäsopivat, kaljamaha pönöttää, naama kiiltaa, parransänki kasvaa ja tukka hapsottaa likasena miten sattuu. Että ihan turha tulla vaimoaan haukkumaan jos ei itsestäänkään jaksa huolehtia.

Vierailija

Niin ihmettelen, että missä sinä törmäät noihin vaimonsa kulahtamista valitteleviin miehiin? Ravintolassa vai? Itsekin aika paljon käyn ulkona, eikä kukaan ole valittaan tullut, vaikka olen muidenkin miesten kuin oman kans tanssinut ja jutellut.

Ja missä niitä kulahtaneita naisia sitten liikkuu? Minä väitän, että niitä kulahtaneita miehiä on yhtä paljon kuin naisia!

terv kolmonen

Vierailija

Ja turhaanpa valitan. Meillä minä kotona olijana ehdin kuntoilla ja ulkoilla päivisn vaunuja työntäen jne. Olen päivän päätteksi vielä pirteä ja minä se taas olen, joka jumpopaan tai lenkille lähtee.

Mies valittaa lähinnä omaa väsymystään ja ulkonäköään.

Täytyy todella sanoa, että en ole kenenkään miehen koskaan kuullut valittavan naisetn ulkonäöstä. Missä tällaista tapahtuu?

Vierailija

Myös miestuttavani ovat kertoneet muiden miesten kommentteja asiasta. En todellakaan näe mitään syytä keksiä tällaista omasta päästäni.

Erot ovat tuttavapiirissäni yhtä tavallisia kuin sinunkin tuttavapiirissäsi. Miksi kaikki aloitukset koetaan hyökkäykseksi, minä ihmettelen ristiriitaa miesten ja naisten puheiden välillä, ja ihan aiheesta!

En ole kuullut kenenkään miehen ylistävän sitä, että hänen vaimonsa kulkee ponnarissa, verkkareissa ja meikittä. Sen sijaan itsestään huolta pitäviä vaimoja ihaillaan ja heidän miehiään jopa vähän kadehditaan. Miehet eivät ylistä naturelleja muijiaan, mutta nämä muijat ylistävät itseään. Se on jotenkin surkuhupaisaa.

En väitä missään nimessä että miehet pitäisivät itsestään parempaa huolta, se ei edes liity aloitukseeni.

Vierailija

Iän tuomat muutokset eivät kai olleet ne mistä nyt oli puhe? Vaan siitä että kun ei huolehdita itsestä eikä siitä miltä näytetään. Siihen ei ikä liity mitenkään.

39

Vierailija

koittavat tehdä elämänvalintansa niin etti tarvitse jälkeenpäin katua?! Tai sitten kantavat vastuunsa valinnoistaan. Asia erikseen on nämä kehittymättömät miehet jotka ruikuttaa jos jotakin.

Ihmettelen kyllä myös että kuka valehtelee vai valehteleeko; kun itse olen mielestäni hyvin rapsähtäneen näköinen ja väsynyt ja mies kehuu että olen niin kaunis!? Kun ihmettelen että miten voi olla mahdollista, hän sanoo ettei minun kauneuteni katoa vaikken olisi jaksanut/ehtinyt laittautua päinvastoin hän ei voi sietää paklattuja naisia joista irtoaa maalia vaatteisiin kun halaa tms.

Joko hänen täytyy valehdella tai sitten rakkautemme toisiamme kohtaan sa hänen näkemään minut kauniina. Vai onko muita vaihtoehtoja. Ja ulkonäöstäni huolehdin ehkä hiukan myöhemmin vähän paremmin kun elämässä alkaa olla aikaa rentoutua taas yms. Itse uskon kuitenkin että suurin kauneus ja seksuaalisuus tulee sisältä ja loistaa ulospäinkin.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Saa syyttää vain itseään jos vaimolle jopa suihkuun pääseminen on kovan järjestelyn takana...

Niinpä niin. Mieshän on aina syyllinen naisen masennukseen, liikalihavuuteen, alkoholiongelmaan ja rumaan pärstään. Naiset eivät koskaan ole vastuussa mistään, vaikka vaativat niin kovasti sitä tasa-arvoa. Mutta naisethan eivät olekaan ihmisiä, vaan jumalia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat