Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (367)

Vierailija

Meillä on kyllä aina ollu pakastin pullollaan bataattisosettaja ämmää.

Kannattais miettiä miks niitä lapsia on yleensä tehny, jos ei jaksa edes itse niille ruokaa laittaa...

Vierailija

sillä vaatteet ovat entistäkin hirveämpiä ja kukaan ei todellakaan hankkiudu raskaaksi jos saa tietää ennen raskautumista millainen pakkaus on tulossa. Mä ainakin teen seuraavan lapsen vasta ensivuonna kun 2006 pakkauksessa on baby reimatec-haalari.

Ja tämä on varma tieto

Vierailija

Lapsellani (8kk vanha Nico-Jamppa) todettiin tänään Piltti-allergia!!! Mitä teen? Miten voin valmistaa lapselleni sellaista ruokaa, ettei siinä varmasti ole yhtään pilttiä joukossa? Ainakaan mitään eineksiä pikku lapsiraukkani ei enää voi syödä, koska niihin lisätään ihan hirvesti pilttiä. Minun lapsellani tämä piltti-allergia esiintyy siten, että aina kun hän saa ravinnosta vähänkin pilttiä, niin hänelle tulee masu hirveän kipeäksi ja hän oksentelee rajusti Piltti-purkin kansia.

Vierailija

Taidan tässä dokata seuraavat pari viikkoa. Laitan lapset aromipesään hautumaan, varmasti ovat kypsiä kahden viikon päästä.

Eikä huolta, isäntäkin on työmatkalla ainakin 3- viikkoa. Soitti just ja sanoi että arfikassa on niiiiin söpöjä pingviinejä.

Ah.. se ei sitten ikinä pettäis mua!

Vierailija

Mitähän kaksplussalaiset sanois meidän huumorista?

ei ne ymmärtäis..

Haastetaanko ne kisaan kummilla on kierompi huumori vauviksilla vai kakkosilla?

Vierailija

Pilttiä ja nyt musta tuntuu että mua on huijattu!!! Myyjä väitti, että Piltit on hyväkuntoisia ja vähän syötyjä. Mutta kun purkit oli ihan kolhiintuneita ja mielestäni niistä oli kyllä syöty aika paljon. Yhdestä puuttui kansikin! Törkeää!! Maksoin sentään euron purkki.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat