Lahti

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tuntuu olevan useita alotuksia lahtelaisilta...

laitetaampas siis kaikki lahtelaiset tähän pinoon.

Minä olen kohta 25 vuotias kahden lapsen äiti Ankkurista.

Lapset on poika 3½v ja tyttö 1½v

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

tarkemmin täältä Ahtialasta. Ikää on kertynyt 38 v, poika 6 kk sekä poikapuoli 13 v ja mies 40 v. Vähän tunnen itseni vanhaksi tässä porukassa, mutta jos löytyisi vaunuttelu/kävelylenkki seuraa, kahviseuraa, niin kiva olisi. Meiliä voi laittaa tuija.saaksjarvi@kolumbus.fi

.

Vierailija

Hei!!!

Lahteen takaisin pari viikkoa sitten muuttaneet, äiti 29, pojat 4,5 v ja 1,5 v (+isukki 29) kaipailevat kavereita. Kotosalla ollaan ja ihmetellään kokovasti mm. sitä mistä löytäisimme kärpäsenmäeltä muita äiteja tai edes leikkipuiston... Mailailkaa ihmeessä muuallakin Lahdessa asustelevat äidit

Piahakkinen@phnet.fi

Vierailija

Täällä Hollolassa on 40-vuotias äiti jolla on 1,5v poika ja 36-vuotias isäkin kuuluu perheeseen! Olis kiva saada pojalle leikkikaveria ja tietty myös juttuseuraa itselleni!

Vierailija

Me olemme muuttamassa vuodenvaihteessa Lahteen. Minä ja mieheni olemme 31-vuotiaita, pojat 3- ja 1v, keväällä kolmannen laskettu aika. Emme vielä tiedä mille alueelle muutamme. Kesällä 2006 olisi tarkoitus aloittaa Karistoon rakentaminen.

Olen paljon miettinyt, miten arki lähtee sitten siellä Lahdessa rullaamaan. Kiva, kun on muitakin seuraa kaipaavia!

Vierailija

Olemme ulkomailla asuva perhe ja käymme Lahdessa noin kerran kuukaudessa. Lapsemme ovat 5v ja 2v tytöt. Olisi kivaa saada lapsillemme suomenkielistä leikkiseuraa Lahdessa käydessämme.

Kirjottele jos kiinostaa: mysingen@suomi24.fi

Vierailija

Heips! Oiskos Jalkarannan läheisyydestä äitejä lapsineen? Olisi hauska saada lenkkeily ja puisto seuraa, kun tuntuu, että esim. Kankolan puistossa ei ole ikinä ketään, ja me 1 v. pojan kanssa ollaan siellä aina ihan kahdestaa. Ulkoilu on välillä niin pitkäveteistä, kun ei ole seuraa. Muut äitikamuni lapsineen asuvat kauempana. Niin ja olen 22v.

suvimaarit18@suomi24.fi

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat