Vierailija

Mitä tekisit jos asia raivostuttais?

Kommentit (9)

En ymmärrä, miksi asia VIHASTUTTAA. Minut se tekisi lähinnä surulliseksi, sillä silloinhan mies ei välittäisi minusta ja ajasta minun kanssani. Ja silloin ei nähdäkseni olisi suhteessakaan mitään järkeä. Meillä molemmat harrastavat, tapaavat kavereitaan ja jopa matkustavat säännöllisesti ilman toista, mutta myös yhdessä vietetään aikaa paljon ja tietysti kodin ja lapsenhoito jaetaan. Ei meistä kumpikaan voisi tai haluaisi olla ystäviensä kanssa joka ilta, sillä silloinhan ei olisi mitään parisuhdetta ylipäätään...Jos minun mieheni haluaisi olla joka ilta ystäviensä kanssa, ei hän minun mieheni enää olisi. Eikö parisuhde perustu vapaaehtoiseen haluun olla toisen kanssa? Mitä se suuttuminen siinä auttaa? Oisko sinusta sitten kiva, jos mies olisi sinun käskystäsi tai sinun suuttumuksestasi johtuen kanssasi iltoja? Eikö miehen kuulu HALUTA olla partnerinsa(kin) kanssa?

kotityövastuuta epäreilusti vain minun harteilleni. Kyllähän kai kuka vain tykkäisi omilla menoillaan juosta illat pitkät, mutta vanhemmaksi tullessaan sitä on vastuussa perheestään eikä ole reilua sysätä lapsia suurimmaksi osaksi puolison vastuulle. Eli ihan asiasta olet vihainen, mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tapailee harva se ilta kavereitaan, eikä juuri osallistu kotitöihinkään enää.Nämä ystävät hän tapasi harrastuksensa kautta, ne soittelee joka ilta jos mistäkin asiasta ja sitten pitää lähtee tapaamaan heitä.

enpä sellaista katselisi.

Mitä tekisin? Lähtisin itse johonkin joka ilta. Vaikka vain kävelylle, mutta antaisin miehen tuta, miltä se tuntuu.

Ei kai nyt kukaaan aikuinen hengaa joka ilta kavereiden kanssa jossain kiskan kulmalla.

Lainaus:

tapailee harva se ilta kavereitaan, eikä juuri osallistu kotitöihinkään enää.Nämä ystävät hän tapasi harrastuksensa kautta, ne soittelee joka ilta jos mistäkin asiasta ja sitten pitää lähtee tapaamaan heitä.

pelaamassa harkoissa (pelaa harrastelija joukkueessa),

Sit vielä on muut sulkkis ja biljardi kaverit joiden kanssa käy pelailemassa...

muita sisaruksiani raivostuttaa tämä ja äitiäni, mutta minua kun se ei haittaa.. totta kai saa käydä kavereiden kanssa kunhan on sitten kotona kun minä tarvitsen mennä jonnekkin..

Meillä siis 4 alle 4 vuotiasta lasta ja melkein voi sanoa että yksinhuoltaja, mutta minulle se sopii jos mies haluaa tehdä vapaa ajalla muuta. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat