Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatuksia nuoren tytön seksuaalisuudesta ja neitofiileistä

Vierailija

Kyllä mäkin halusin seksiä nuorena ja 15-vuotiaana harrastin sitä ensimmäisen kerran

Itse seksi ei tuntunut järisyttävän traumaattiselta. MUTTA kaikki se PASKA, kaikki ne nöyryytykset, kaikki se vittuilu, hyväuskoisuuden hyväksikäyttö mitä se itseäni 22v vanhempi mies minuun kohdisti. Kaikkea sitä en jaksanut kestääkään! Ja seurauksena se, että ystäväpiiri käänsi minulle selkäni ja haukkui huoraksi.

Kaikki tämä siitä syystä, että kahden vuoden " houkuttelun" jälkeen menin sänkyyn miehen kanssa. Joka ei välittänyt vähääkään sängyssä minun nautinnostani, pakotti ottamaan suihin niin, että melkein tukehduin. Ynnä muuta sellaista. Nussi joka reikään niin että veri lensi.

Tytön on minusta siksi hyvä olla vanhempi kuin 13v, jotta jaksaa kantaa ne mahdolliset vittumaiset seuraukset. Jotta henkinen kantti kestää. Hyväksikäytettynä on hankalaa olla, oli ikää 15v tai 25v.

Halveksien katsoin Monica Lewinskin haastatteluita. Mitä vittua? 25v ja muka traumoja jostain presidentin lääppimisestä. Täydellä naisella! Mulla jos jollakin on kokemusta paljon pahemmasta, paljon nuorempana.

Jopa opettajani tiesivät mun ja tämän miehen yhteisistä " iloista" . He olisivat halunneet vetää miehen oikeuteen, mutta en uskaltanut puhua mitään. Olin niin rakastunut. Kaikesta huolimatta. Jopa hyväksikäyttö on huomiota ja huomio on aina parempaa kuin ei-mitään.

Nyt kun noista asioista on kulunut noin 15 vuotta, alan olla tolpillani. Ja voin jotenkin kuvitella, että parisuhde voisi olla mahdollinen myös minun kohdallani. Minua oksettaa ajatukset aikuisen miehen ja varhaísteinin suhteesta. Koska olen itse sellaisen kokenut. Ei tyttö ole syypää, vaikka luonto onkin järjestänyt hänellekin seksuaalivietin. Aikuisella miehellä pitäisi olla se järki päässä.

Nuoren tytön tunteita pitäisi kunnioittaa. Hänelle voisi riittää vähempikin, ei kaikki halua imeä munaa, saada kyrpää perseeseen ja pimppiin. Moni tyttö tykkäisi 13-vuotiaana vielä ihan ujosta pusustakin ja nätistä halauksesta, varovaisista kosketuksista. Jotain romantiikkaa.

Kommentit (9)

Vierailija

etteikö siinä tyttö jollain tavalla kärsisi. Vai onnesta soikeinako ne Timpen tyttäret ovat? Mä en kyllä tunne ainuttakaan " kohtalotoveria" , joka kovin lämmöllä muistelisi niitä aikoja, kun juuri esim 15-vuotiaana tuli harrastettua säännöllisesti seksiä vaikkapa 35-vuotiaan naimisissa olevan lapsellisen miehen kanssa. Ja täällä vaan jaksetaan jauhaa siitä, kuinka sen ikäinen vain " saa jotain hyvää" ja suunnilleen, että " pitäisi olla tyytyväinen" . Paskat.

Ja en sit halua mitään sellaista tarinaa, et joo mä olin 13v ja mies 16v ja meillä oli tosi kivaa. Siinä ei edes voi ikäerosta puhua.

Nyt 3-kymppisenä en mitenkään antaisi itseäni vetää niiiiin 6-0 kuin nuorena, kokemattomana tyttösenä.

Vierailija

voin kuvitella miltä sinusta tuntuu, tarvitsisit vertaistukea, minun oma tyttöni joutui 12-v törkeän hyväksikäytön uhriksi, mies oli oman isän ikäinen , tytön identiteeti sekaisin, asia tuli ilmi vasta tytön pahanolon kautta, jonka hän yritti lopettaa hyppäämällä alas sillalta, tiedettyäni asian tein heti rikosilmoituksen ja hain apua tytölleni, nyt on hoidettavana psykiatrisella, asiaa käsitellään parhaillaan suljetuin ovin oikeudessa odotellaan päätöstä,

Uusimmat

Suosituimmat