Meidän tytöstä tulee Peppa Eveliina

Vierailija

Peppaan päädyttiin siksi, että haluttiin joku vähän erikoisempi mutta silti sellainen nimi että siitä näkee sukupuolen heti.

Peppa myös muistuttaa muita tytön nimiä esim. Peppi ja Ebba. Sukunimeksi tulee Paavola ja haluttiin PP-nimi koska meillä vanhemmillakin on P-alkuiset nimet.

Toiseksi nimeksi tulee rakkaan mummuni toinen nimi Eveliina.

Siksi siis Peppa on valintamme ihanan pikku tytön tylleröisemme nimeksi.

Sivut

Kommentit (127)

Vierailija

Mua ihan pikkasen ärsyttää sinunlaisesi vanhemmat jotka haluavat erikoisen nimen lapselleen ja keksivät mitä idioottimaisempia nimiä vain ollakseen niin erikoista, voi vee! Minun tyttärelläni on suht. erikoinen nimi, alle 30 nimenhaltijaa vuodesta 1899, eikä se ole mikään keksitty vaan vanhan ajan hyvä nimi, jota emme löytäneet hautakivistä eikä netistä vaan minun sukupuustani. Tässä myös hyviä nimiehdotuksia tyttärellenne ja harvinaisia: Brooke, Pikku Myy ja Muumi, noikin on parempia kuin tuo Pehva!

Vierailija

ja on Suomessa muutama Peppe-niminen tyttö. Ihan täysi-ikäisiä ollaan mieheni kanssa ja hyvin koulutettuja palkatkin kummallakin yli 3000 euroa kuussa, miehellä lähemmäs 4000 euroa.

Mutta minkäs voit kun haluat vähän erottua joukosta niin muille tulee perseet mieleen.

ap

Vierailija

Peppa valitettavasti tuo mieleen sanan peppu, peba tms. Luulenpa et jos menis läpi, niin lapsi vaihtaa nimensä jossain vaiheessa. Ei tuo kovin kivalta kuulosta, Peppa Paavola. :(

Vierailija

eri murrealueet eroavat kyllä toisistaan, mutta vaikka en ollenkaan haluaisi olla ilkeä, minä kyllä kutsun lasten pyllyä pepaksi, ja niin tekevät monet muutkin.

Onnea pienen tytön vanhemmille. Peppiina on kaunis nimi, ja Eveliina on omallanikin.

Vierailija

häntä tullaan kiusaamaan niin tarhassa kuin koulussa+työpaikalla (luulen kyllä että hän vaihtaa nimensä heti kun se vain on mahdollista)

sääliksi käy lastanne

Vierailija

Milloin teidän PEPPA saa nimen? Tiedämme seurata sitten tuolta väestörekisterikeskuksen sivuilta menikö se nimiehdotus läpi.

Kannattaa muuten kysellä kummeilta ja isovanhemmilta etukäteen mitä mieltä he ovat nimestä, vaikkei se heille kuulusikaan. Olethan sinä tännekin sen laittanut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat