Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti

Vierailija

40-kymppiseltä.=(

Maha ja tissit riippuivat, olivat raskausarpia täys, pylly löysää, tärisevää..

Muutenkin 30 kiloa ainakin ylimääräistä..

Mahtaa olla naisellinen olo!

Tuntui kyllä itsekin häpeävän itseään, yritti hartiat lysyssä pestä itseään ja sitten äkkiä pyyhkeen sisään ja pukuhuoneeseen..=)Huh..

Sivut

Kommentit (600)

Vierailija

Vaikka mulla onkin massaa ympärillä, se ei tarkoita sitä että en olisi tunteva ihminen ja mulla ei olisi samoja oikeuksia kuin hoikilla. Lihavuus ei anna kenellekkään oikeutta ja syytä haukkua toista. Huomasin tämän itse, kun lihoin reilusti, henkisten ongelmien takia monta kymmentä, että meidän jokaisen tulee hyväksyä jokainen sellaisena kuin olemme.

Itselläni on monta ihanaa ystävää ja olen suoraan sanonut, ystäväni ei ole pakko olla, jos häpeää. Kukaan heistä ei ole minua hylännyt, vaan jokainen on pysynyt rinnallani, niin hyvissä kuin huonoissa hetkissä.

T. 112

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tapahtuma on kuitenkin tosi ja oikeasti olin, sanotaanko nyt sitten, hämmästynyt, tuon nuoren naisen kunnosta.

Ja tuohon ei kyllä liittynyt minun, eikä myöskään kaverini osalta naureskelua taikka muuta irvailua.Todellakaan.

Laittoi vain ihmetyttämään ja sen vuoksi ajattelin, että tästä saisi " hyvän" aiheen tänne.Saisi kunnon mielipiteitä...

Ja vieläkin toivoisin ihan omia kokemuksia, MIKÄ ON VAIKUTTANUT NOIDEN KILOJEN KERÄÄNTYMISEEN?

Olen aidosti kiinnostunut.=)

-AP-

Tosi vaikea sanoa....olisko liiallinen syöminen.Itse ainakin voin todeta syöneeni itseni lihavaksi.Siinä sinulle tuhtia tietoutta lihavalta ihmiseltä.

Vierailija

näin.

Sama minua ihmetyttää silti, miksi naiset päästävät jo nuorena itsensä tuollaiseen kuntoon.Ts. 10-30kg taikka enemmän ylipainoa.

Mutta, ehkä se on sitten niin, että ovat tyytyväisiä olotilaansa.Voihan se olla tietysti niinkin. .

Itse vaan en voisi kuvitella kantavani tuollaista ylimääräistä kuormaa mukanani, mutta tähänhän te vastaatte, että anna jokaisen kantaa omat kilonsa =))))

Vierailija

Totuus on että aloitit tämän ketjun vain pilkkaamismielessä mutta yrität nyt olla marttyyri.

Ja siihen lihomiseen voi ihmisillä olla hyvin erilaisia syitä, mutta tuskin tuon viestisi jälkeen moni haluaa niistä kertoa tai keskustella.

Idiootti...

Vierailija

itse norm.painoinen, suvaitsen kaikki ihmiset... Minulla monta lihavaa ystävää ystävää, joiden miehet palvovat heitä... myös hoikkia ystäviä joiden miehet lähteneet vielä timmimmän perään... Pointti siinä että nämä lihavien kanssa olevat todella rakastavat vaimojaan ja hyväksyvät heidät

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat