Kuka käyttää Burberryn terveyssiteitä? OV

Vierailija

Mieheni tuo niitä minulle aina työmatkoiltaan. On kyllä laadukkaita, vaikkakin hieman hintavampia.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

kestositeet ovat käytännöllisiä ja tulevat lopulta edullisemmiksi. Voit itse ommella siteet helposti ja näppärästi. Netistä saa kaavoja. Ota muutama Burberryn huivi (ei haittaa, vaikka olisi vanhempikin, ovat vaan mukavan pehmeitä), niistä saa tosi näppärät ja tyylikkäät siteet. Itse suosittelen tekemään siivekkeellisiä.

Vierailija

Jos huutonetistä sais edes kopiot. Mulle kelpaisi nekin. Onhan kopiotkin jo kalliita nekin, mut kun ei ole varaa maksaa aidosta.... ja kukas sen huomaisi...et ei olekaan aitoa.

Vierailija

Se ihana ruutukuosi ei vain päällä, vaan ihan herkimmällä limakalvolla! IIIIK, kun on laadukkaan varmaolo kokopäivän.

Näin joulun alla säästän ne käytetyt pikkutehopaketit! Aattona ripustan ne kuuseen roikkumaan! Aitoja joulunpunaisia ja ruutukuosisia kuusenkoristeita. Jos oikein innostun, niin laitan niihin vähän kiileetä päälle tai ompelen kulkusen päähä!

Ideaa saa vapaasti kopioda!

Vierailija

Mä en ole raaskinut tähän asti ostaa purbäri-tampooneja, kun ovat niin kalliita, mutta nyt alan ostaa. Toi joulukoriste-idea on MAHTAVA!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat