Mitä mieltä Felicitas-klinikan lääkäreistä?

Vierailija

Ketä suosittelette, ketä ette?

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Itselläni samantyyppisiä kokemuksia Tuomi-Nikulasta. " Ei sun tarttekaan kaikkea tietää, riittää että MÄ tiedän. Sä voit vaan olla ja jättää tän kaiken mun käsiin." Mistä huolimatta hän mm. laiminlöi useiden verikokeiden ottamisen, luultavastikin vahingossa.

Vierailija

Eiköhän jokaisesta lääkäristä löydy sekä hyviä että huonoja puolia. Mitä enemmän jollain lääkärillä käy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä voi sattua oma vastaanottoaika myös sellaiselle päivälle, kun lääkärillä on ns. huono päivä.

Mua muuten ärsyttää sellainen, että jos joku kertoo jonkin oman kokemuksensa jostain lääkäristä, erityisesti jos se on jotain ei niin positiivista, niin heti se täytyy jonkun teilata tyyliin " eipäs, se ei KOSKAAN oo tollanen, ei ainakaan mulle, oon käyny sillä jo 3 kertaa..." Jos ketjussa kokemuksia kysytään, niin eikö niitä sillon saa tulla laidasta laitaan? Suoranaiset solvaukset ja asiattomuudet on sitten asia erikseen. No tässä ketjussa en kyllä tollasta havainnut, mutta melko usein oon kuitenkin tällaiseen ilmiöön törmännyt.

Vierailija

Mulla ei ole pahaa sanottavaa hänestä. Mulle on kyllä aina kertonut kaikkien tutkimuksien tulokset ja kertoo muutenkin todella paljon hoidoista.

Sympatiaa olen saanut mönkään menneen hoidon takia ja tuli tunne että aidosti välitti.

Kurunmäki on todella " tohtori" , en pidä, en päässyt sinuiksi.

Ja muuten felicitaksesta, meille ainakin tehtiin ihan kaikki mahdolliset tutkimukset lapsettomuuden syyn tutkimiseksi, ei tullut tunne että heti oltais vaan koeputkeen passitettu.

Vierailija

naislääkäri (sillon siellä oli vain 2 miestä ja 2 naista) ei olis tulleet toimeen keskenään ja siks T-S olis lähtenyt sieltä. Mut siis varma en tästä ole.

Vierailija

Mutta kukapa toisaalta haluaisi turhaan teettää ison määrän kalliita tutkimuksia, jos ivf on todennäköisin vaihtoehto. Esim. me olimme tehneet alustavia tutkimuksia jo muualla, Felicitaksessa katsoivat niiden pohjalta hoitoja -eli eivät rahastaneet tekemällä omat tutkimukset päälle.

Vierailija

tulipa tästä ketjusta mieleen, että olen käynyt lähes kaikilla mainituilla ja toisista pitänyt enemmän, toisista vähemmän. Kaikilla on kuitenkin yksi yhteinen piirre, ovat hyviä lääkäreitä.

t. Kolmen " hoitolapsen" äiti

Vierailija

Se mua ärsyttää kyseisellä klinikalla, että aina saa odottaa ja paljon. Niin kalliista hoidosta ja palvelusta, kun maksaa, niin odottaisin jonkinlaista täsmällisyyttä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat