onko kellään ollut kohdunlaskeumaa?

Vierailija

Miten se tuli? miten korjasit?

Kommentit (6)

Vierailija

Minulle synnytyslääkäri sanoi, että jos on synnytyksen jälkeen paha, niin ei ole niin paha, ettei saada jumpalla jne kuntoon. Leikkaus ei ole useinkaan ratkaisu ellei poisteta koko kohtua ja ymmärsin, että syy on se, ettei ole paikkaa, minne se kohtu ripustettaisiin ja missä se pysyisi.

No, en ollut jälkitarkastuksessa edes pahassa kunnossa ko asian suhteen, joten ihan oma jumppa taikka kroppa paransi jonkin verran jo siinä ajassa.

Kohdunpoistoleikkaus on isoleikkaus enkä minä ainakaan ensimmäiseksi sinne halua.

Vierailija

Leikkausta ei tehdä synnytysiässä oleville siksi,että leikkaus " menee hukkaan" jos synnyttää vielä.

Ja laskeuma oli 2.asteen. Häiritsevä, mutta ei niin vaarallisen haitallinen.

Ja leikkaus on aina leikkaus. En olisi ihan heti valmis semmoiseen lähtemäänkään. Kun miettii miten kauan olin synnytyksen jälkeenkin kipeä.

Sähköhoidolla ne lihakset saivat voimaa. Sitä niissä ei ollut kuin vähän vaikka olin lihasharjoituksia tehnyt.

Vaiva ei ole täysin pois, mutta ei enää niin paha ja ilkeän tuntuinen.

Eikä sitä pois luvattukaan täydellisesti saatavan. Helpottunut on sen verran, että eläminen on vähän mukavampaa.

Miksi tämä ketju onkaan nyt nostettu??

Vierailija

kirjoittaja, niin jos olet kuulolla niin sanon, että SINULLA ON OIKEUS VAATIA LEIKKAUSHOITOA VAIKKA OLISITKIN VIELÄ SYNNYTYSIÄSSÄ. EI VAIVAN KANSSA TARVITSE KÄRVISTELLÄ ENSIN KAHTAKYMMENTÄ VUOTTA ENNENKUIN LEIKATAAN!!!OLET VAIN KOVANA! SUOMESSA KUULUU SAADA HOITOA VAIVOIHINSA!!! EI SINUN TARVITSE ODOTTAA SITÄ ETTÄ OLET 5-KYMPPINEN!!!!!!

Vierailija

toisen asteen. Yksi lapsi ja olen nuori. On kuulemma melko harvinaista näinkin nuorilla ja yhden lapsen saaneilla. Ei siis kohdun laskeuma.

Lantionpohjalihasten kunto joiltain osin lähes olematon.

Olen kyllä tehnyt jo yli vuoden niitä lihasharjoituksia. Mutta en saa niihin kunnon otetta, vaikka kuinka olen koittanut.

Tämä laskeuma todettiin virallisesti ihan vasta. Ja olen nyt määrätty sähköhoitoon. Kerran olen siinä käynyt ja tunsin kyllä siinä tehoa olevan.

Jos olisin viivikymppinen, minut olisi leikattu. Mutta leikkaus menisi hukkaan kun olen vielä synnytysiässä.

Vierailija

Jos kakkonen on vieläkin ( vuosien jälkeen) :) kuulolla, niin miten nyt menee, onko laskeuma pahentunut, oletko käynyt korjausleikkauksessa, vai oletko sitkeällä jumpalla saanut laskeuman pysymään siedettävänä :)

Vierailija

Lainaus:

kirjoittaja, niin jos olet kuulolla niin sanon, että SINULLA ON OIKEUS VAATIA LEIKKAUSHOITOA VAIKKA OLISITKIN VIELÄ SYNNYTYSIÄSSÄ. EI VAIVAN KANSSA TARVITSE KÄRVISTELLÄ ENSIN KAHTAKYMMENTÄ VUOTTA ENNENKUIN LEIKATAAN!!!OLET VAIN KOVANA! SUOMESSA KUULUU SAADA HOITOA VAIVOIHINSA!!! EI SINUN TARVITSE ODOTTAA SITÄ ETTÄ OLET 5-KYMPPINEN!!!!!!

Kamalaa, miten synnytysikäisiä kohdellaan! Ja mistä kukaan edes tietää, montako lasta itsekukin edes haluaa - tai voi saada.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat