Vierailija

Itse otan ja myös saan suuseksiä

Sivut

Kommentit (86)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Käy joka päivä suihkussa ja kulli on niin ihana, ettei sitä voi olla nuolematta....

Rakastan miestäni ja sen.... Tiedätte kyllä. On aivan mahtava sängyssä ja meillä seksiin kuuluu todellakin toistemme hyväileminen.

Suihinotto on arkea, eikä se ikinä tunnu tylsältä, kun tunne on oikea....

kyllä minäkin otan ihan omasta vapaasta tahdostani!ihanaahan se on ja joskus kun oikein panettaa otan kesken rakastelun ja saan omat mehut suuhuni=)niele en kyllä,jostain kumman syystä...

Vierailija:

Lainaus:

Mun mielestä mä haisen pahalle X(

Jos sulla oikeasti on semmoinen olo, niin tiedätkö että kyse voi olla jostain minkä voi hoitaa pois. Tulehdus esimerkiksi. Klamydiainfektiostakin ikävä kyllä voi olla kyse. Käy gynellä. Käy testeissä.

että olisi mies tullut suuseksissä... Voin suudella häntä otettuani häneltä suihin tai hänen oltuaan itse tuolla alhaalla tuottamassa mulle nautintoa... :)

Käytetään meillä kiihottamiseen. Tosin mies nauttii mun tavarani nuolemisesta niin paljon ja tekee sitä niin usein, että tulen väkisinkin... ;) Mutta hänpäs kiihottuukin mun tulemisesta ja sitten on vuorossa yhdyntää...

kyllä joskus otan kun mies siitä niin tykkää, mut en mielikseni, siis en vaan tykkää varsinkaan kun saa spermat suuhunsa, yäk. Mieheni tekee välillä mulle niin, mut en itekkään välitä siitä touhusta, mut kaikki muu kyllä menee.

Suihinottaminen on minustakin hyvin kiihottavaa, osittain varmasti siksi, että tiedän, että sen homman osaan ja tiedän kuinka makealta se miehestä tuntuu. Otan tilanteesta riippuen suihin ihan loppuun asti ja nielen tietysti tuotokset. Talouspaperiin sylkeminen ois varmasti tossa tilanteessa erittäin turn off. Todella oudolta vaikuttavat kommentit, joissa suuseksiä ja/tai nielemistä pidetään jotenkin kinkynä, oon itsekin ihan perusseksin ystävä, enkä harrasta mitään erikoisuuksia.

Ergonomia on muuten tärkeää, jotta suihinottaminen tuntuisi oikein mukavalta, istu itse vaikka sängyn laidalla ja mies seisoo edessäsi, tässä asennossa jaksaa puuhastella vaikka kuinka pitkään, ei mene veri päähän, eikä omat hiukset häiritse, kun mies voi pitää niistä kiinni ja katsella samalla sinua toiminnassa.

Harvoin tosin saan loppuun asti ottaa, kun mies nauttii minun nauttimisestani ja tietää, että kiihotun äärimmilleni tuntiessani hänen kiihotuksensa... Jos loppuun asti imuttelen, toki nielen. Ei se ole pahaa, ja itseasiassa vessaan ryntääminen ja sylkeminen sitä makua vasta pitkittäisivätkin.

Taitaa olla meillä niin päin, että minä imen useammin kuin mies mutta olen muutenkin seksissä se aktiivisempi puolisko.

Yksi mukavimmista jutuista on muuten alkaa imeä ihan löysää munaa, ja odottaa kun se kasvaa... todella kiihottavaa!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat