Sivut

Kommentit (86)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Empä ole kuullu miehestä joka ei halua suihinottoa! Oma ainakin nauttii siitä paljonkin ja minusta on ihana suoda se hänelle. Mä en tosiaankaan halua et mies lutkuttais mua,yök ei kiitos!

69 on vaikea asento.

Itse en kostu mitään suihinotosta.

Mies saa nuolla, mutta pidän enemmän panemisesta.

Lisäksi mies on liian nopea, sama se mikä asento.

Ja suuseksiä ehdotetaan useiten kun itsellä on menkat. EVVK.

Puutuu leuan kipeiksi. Ja mieheni kokonaan tyydyttäminen suulla veisi ehkä tunnin aikaa, tulisikohan silloinkaan. Tarvittaessa (esim. synnytyksien jälkeen) nuoleskelen lopussa ja mies runkkaa.

Ja ai niin, suuhun laukeaminen on aika pelottavaa. Ainakin jos tilanne ei ole omassa hallinnassa.

Vehkeet pitää olla pestyt.

-Moniko antaa miehen lykkiä rintojen väliin? Mä ainakin.

-Kuinka moni antaa miehelle pyllynreikää? Mä en, koska se aukko on mielestäni vain yhtä tarkoitusta varten.

-Kuinka moni antaa miehen lykkiä takaapäin? Mä en, koska en pidä asennosta.

-Kuinka moni " ratsastaa" ? Mä ainakin, koska siinä asennossa seksi tuntuu parhaimmalta.

Listaa voi jatkaa loputtomasti.

Vierailija:

Lainaus:

ottaa omalta rakkaalta suihin??? Minä nautin suuseksistä, myös siitä kun mies nuolee minua. Oletteko noin katkeria ja estyneitä??

Vierailija

Naisen, joka ei ota suihin, olen jättänyt joka kerta.
Ehkäpä löytää jonkun toisen nyhverön jatkamaan lähetyssaarnaajaa jne.

Hengitystiet ilmaa varten

Niinhän se miehille on. Naisilla kuitenkaan ei ole vastaavanlaista mielihyvänkokemusta. Eikä klitorista kurkussa, kuten muinainen elokuva persumaisesti väitti.

Miehet voivat kokeilla niellä vaikka kabanossin kokonaisena, se on just yhtä ihanaa kuin ottaa suihin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat