Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan perseestä toi vauvakuumepuoli. Ei enää normaaleja

Vierailija

avauksia ollenkaan, pelkkiä teemapinoja. Miksi olette pilanneet koko palstan? Tehkää niitä pinoja jossain muualla. Ihen perseestä sanon minä.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

että sitä seuraamalla saa helpolla kehitettyä pakkomielteisen halun saada vauva. Ja toinen. Ja kolmas. Jne. Jäädään koukkuun yrittämisen ja odottamisen jännitykseen ja jo pari kuukautta edellisen vauvan syntymän jälkeen hengataan palstalla taas. Haavevauvat on niin paljon kivempia kuin sellaiset ihka elävät ja vaativat.

Jotenkin itselle tulee myös sellainen olo, että tosi lapsellista käyttää noita " hassunhauskoja" ilmaisuja, kuten täti yms. Aikuiset naiset, kuinka te jaksatte? Voisi kuvitella, että keski-ikä olisi noin 15-V.

Vierailija

En ole kieltänyt ketään esittämästä kysymyksiä. Itse olen havainnut tuon hakutoiminnon todella käteväksi ja monesti olen ajatellut, että kaikki ei varmasti edes huomaa sitä. Itelläkin kesti pitkään ennen kuin sen huomasin ja hyväksi havaitsin.

Moni valittaa tuolla vauvakuumepalstalla, että kun hänen kysymyksiin ei vastata. Jos tietoa todella haluaa ja jos vastauksia ei tule, niin silloin kannattaa kokeilla hakua.

Ja huom. itsekin olen esittänyt kysymyksiä mm. odotuspuolella, johon ei ole tullut yhden yhtä vastausta. Niinpä olen tehnyt asiasta eri sanoilla hakuja ja olen löytänyt sen tiedon mitä halusin, vaikkei kukaan vaivautunut vastaamaan.

It' s as simple as this!

Vierailija

kammottavaa. Kyllähän sitä vauvaa toivoessaan syyllistyy kaikenlaisiin ylilyönteihi, kuten oireiden kuvitteluun, mutta tarviiko siitä kirjoittaa typerää kieltä käyttäen?? Täti kurvaa ferrarillaan paikalle... Tarrasukkia ja vauvaliimaa... Piinailua...

Vierailija

että sitä seuraamalla saa helpolla kehitettyä pakkomielteisen halun saada vauva. Ja toinen. Ja kolmas. Jne. Jäädään koukkuun yrittämisen ja odottamisen jännitykseen ja jo pari kuukautta edellisen vauvan syntymän jälkeen hengataan palstalla taas. Haavevauvat on niin paljon kivempia kuin sellaiset ihka elävät ja vaativat.

Vierailija

Olen useamman kerran laittanut kysymystä aloituksena mutta en ole saanut joko yhtään vastausta tai sit vain yhden hikisesti.

Kaikki asiat " käsitellään" vain omissa pinoissa. Tylsää.

Vierailija

vakioaiheesta, josta tulee ihan samanlaisia kysymyksiä monta kertaa viikossa (raskaustestiin tuli viiva kolme tuntia testin teon jälkeen, olenko raskaana? tuleeko ovistikkuun aina tulosviiva? minkälaisia on ovislimat? jne. jne).

Aina ei vaan löydy tyyppiä, joka jaksaisi jälleen kerran naputella saman vastauksen. Jos hakukonetta käytettäis enemmän, kysyjät löytäisivät kyllä tietoa, ei niiden tilanteet niin ainutkertaisia ole.

Vierailija

Pakkoko se nenä on tunkee sinne missä haju ei miellytä. Ihan niinku tällä puolella ois kaikki kotona näissä jutuissa ja avauksissa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Pakkoko se nenä on tunkee sinne missä haju ei miellytä. Ihan niinku tällä puolella ois kaikki kotona näissä jutuissa ja avauksissa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vauvakuume-palsta ON todella pelottava.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat