He! Olen vauvakuumeilija:

Vierailija

Olen tuplaillut nyt jo kaksi kiertoa eikä vieläkään ole tulosta syntynyt. Triplaillut olen jo puolisen vuotta ennen tuplailua. Esikoinen olis tilauksessa.

Vähän masentaa, mutta eiköhän tytöt yritetä. bdbdbdbdbd....

Ovis on bongattu ( tilasin netistä 40 kpl) ja nyt aattelin testata aconin kympillä aamupisusta. Huomenna olis kp 24, joten eiköhän se jo näy jos on näkyäkseen. Toisaalta, jos se on negaa, ni plääähhhh.... Alamahaa nippailee, tisut on turvonneet. Voihan se olla vaan merkki tädistäkin, mutta niin kauan ku täti ei pihaan asti ole kurvannut, ni raskaanahan me ollaan. Eiks ni?

Ja sulle Kikka...tuhannesti onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia! Kyllä se pitkä neljän kuukauden yritys VIHDOINKIN tuotti tulosta. Toivottavasti lähetät meille muillekin PITKÄÄN yrittäneille matkaliput tammituhisijoiden plussajunaan. Nyt meistä touhutoopeista ei kyllä kukaan jää junasta, niin vankasti ollaan laiturissa jo roikkumassa.

Ja sulle Ellu: Kyllä se ossi-ovis varmaan on nyt käsillä. Kananmunalimat, lämmöt, nippailut ja juilimiset tietää hyvää. Voihan toi nippaus olla merkki myös kiinnittymisestä. Ootko tutkaillu pikkuhousuja ja valkkariin koostumusta? Veriviirut saattavat olla KIINNITTYMISVUOTOA.

Ja Pike: Kyllä se haamu on PLUSSAA. ONNEA!

T: Maija ihan täpinöissään

Ps. Tää on vain TOUHUTOOPEILLE

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Se oli ainoa jossa olin palstaillut ja kun tulin eka kertaa AV:lle järkytyin. Täällä vaan haukutaan, nipotetaan ja v****illaan kaikesta. Ei mitään äitien välistä yhteishenkeä; pelkkää parjaamista, kaikki haukutaan paskaksi jotka tekee erilailla kuin itse tai kellä oon halvemmat välikausihaalarit.

Vierailija

Sanokaa siskot, että se tarkoittaa, että olen raskaana?!?!?!

Kp 17/32, mutta oon ihan varmasti menossa tammijunaan =))

Voiko se haamu olla yläkerran rouvan, vai onko se mun kun nousi meidän pöntöstä???

Vastatkaa joku nopeesti, please.

+++++++++++PLUSSA SÄTEITÄ KAIKILLE++++++++++

Vierailija

Kyllä sun nyt kannattaa huomenna uusiks ottaa. Roskishaamu ei välttämättä takaa raskautta. Mutta kaipa se jo huomenna muuttuu plussaksi bdbdbdbdbd

Vierailija

täältä vähän plussasäteitä

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kaikotkaa tädit ja vahvistukaa haamut! bdbdbdbdbd

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat