*SELLILESKET katse tänne päin!!!* YHTEISÖ PERUSTETTU!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Juu kyllä. Perustin meille msn-yhteisön, sillä idealla että voitaisiin vaihtaa ajatuksia hieman intiimimmin - tämän palstan ketjun " katsojaluku" hipoo jo tähtitieteellisiä lukemia. Yhteisö on suljettu ja salattu, tarkoittaa siis että sitä ei löydy haulla ja jäseneksi pääsee vain valvojan (meitsi) hyväksymällä jäsenhakemuksella.

Kaikki siis rekisteröitymään! Tarvitset .NET passportin, eli käytännössä sun pitää rekisteröityä hotmailiin. Jos sulla on jo .NET passport (eli olet rekisteröitynyt hotmailiin tai msn:lle) niin pääset täyttämään hakemusta suoraan. Jotensakkii noin :) Mutta, oli kummin tahansa: klikkaa tätä linkkiä http://groups.msn.com/Sellilesket ja laita hakemus tulemaan! (Hmmm... jos tuo linkki ei toimi, niin kirjoita se sitten osoiteriville ihan normaalisti... :)

Yritän katsoa hakemukset läpi päivittäin (hooo mitä tulvaa odotankaan), mutta en aio stressata asialla... eli jos ei vastausta heti kuulu niin kuuluu sitten myöhemmin :) JA TÄRKEÄÄ: jos olet palstaillut täällä, LAITA HAKEMUKSEEN TÄÄLLÄ KÄYTTÄMÄSI NIMIMERKKI! Tiedän sitten kuka on kuka.

Siinä se. Jos jotain kysyttävää on tai mulle tulee jotain mieleen, niin päivittelen tänne... Hommiin siitä tytöt :) !!!

Tuittu

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Entiedä miten alottaisin...No kirjoitin tilanteestani aihe on vapaa palstalle ja sieltä minut neuvottiin tänne.Tuntuu helpolta että en ole ainut tässä tilanteessa pienen lapsen kanssa.Mieheni on istunut 1v ja 6kk ja vielä on 3v jäljellä.Entiedä olen hieman katkera hänelle kun hän ei päässyt lapsemme synnytykseen, ei ristiäisiin, ei 1v synttäreille... Nuo nyt oli ne ns.tärkeät päivät.Vaikka joka päivä on tärkeä..No rakastan häntä silti vielä kun meillä on yhteinen pitkä menneisyys..Luulen että te ymmärrätte minua!Av palstalla monet halveksi miestäni.Haukkui moraalittomaksi ym.No ei haukku haavaa tee.Itse tiedän mikä mieheni on..Minulla on ihan kysymys tuota minnnä en ole saanut elatusapua kun ollaan mieheni kanssa avoliitossa jne.ja perhetapaamisiin tarvitaan se perhe..Oletteko te saaneet elatusapua ja mikä olisi ratkaisu meille??Pitäisikö meidän ns. erota,, jos eroamme niin onkohan perhetapaamiset mahd. soitin kivitaloon enkä saanut suoraa vastausta.?Olen miettinyt ja pohtinut tätä minun elämäntilannettani...t.miiksulainen

Vierailija

Eli kirjautunut olen...Nyt kun tajuaisin vielä että miten ihmeessä tää juttu futaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No mulla on pitkät työpäivät aikaa opetella!!

Kuulumisiin!

Pertti

Vierailija

Entiedä miten suhtautua sellaiseen ajatukseen, että lapsen isä on vielä pois 2v... On ollut jo 2v pois eli puolessavälissä ollaan.. huhuh Tuntuu että sukulaiset ja ystävät pitävät minua " säälittävänä" , kun muka roikun illuusio suhteessa. On hieman pahamieli. No päiväkerrallaan mennään.. Kohtahan se ukkeli sieltä lomille pääsee.

Onko teillä kokemusta perheleireistä? Minkälaisia ne ovat? Onko kellään tai äh meillä on vielä uusioperhe ongelmat eli miehelläni on toinen lapsi.. Se tuo lisää ongelmia!! Tuntuu että voimat loppuu!!

t.Miiksulainen

Vierailija

Ja moi haju_herne :) Ollaan melkein kaikki siirrytty sinne yhteisön puolelle höpisemään, katso ohjeet tuolta ekasta viestistä ja hyppää kyytiin!

Näin kiireen keskeltä huutelen... Yritän vielä löytää sen alkuperäisenkin sellileski-ketjun, siellä oli paljon kokemuksia kaikenlaisia... katotaans onnistuuko.

Tuittu

haju_herne:

Lainaus:

Entiedä miten suhtautua sellaiseen ajatukseen, että lapsen isä on vielä pois 2v... On ollut jo 2v pois eli puolessavälissä ollaan.. huhuh Tuntuu että sukulaiset ja ystävät pitävät minua " säälittävänä" , kun muka roikun illuusio suhteessa. On hieman pahamieli. No päiväkerrallaan mennään.. Kohtahan se ukkeli sieltä lomille pääsee.

Onko teillä kokemusta perheleireistä? Minkälaisia ne ovat? Onko kellään tai äh meillä on vielä uusioperhe ongelmat eli miehelläni on toinen lapsi.. Se tuo lisää ongelmia!! Tuntuu että voimat loppuu!!

t.Miiksulainen

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat