Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:mitä outoa te pelkäätte? mä

Vierailija

pelkään tyhjenevää kylpyammetta, kun siihen tulee se kamala pyörrekkin ja se ääni kun se tyhjenee!! täytyy päästä pois ennen kuin mä tyhjennän sen. siis aivan sairasta =D sit mä kauhulla katson kun mun lapset haluaa istua kylvyssä niin kauan kun se on tyhjä=)=) mut emmä sentään lapsiin o sitä tarttuttanut. ehkä se johtuu lapsuudesta kun oon joskus painunu veden alle.

Sivut

Kommentit (228)

Vierailija

Olin teini-iässä kun jossakin porukassa juteltiin pirujuttuja ja mulle jäi vuosiksi hirveä kammo. Meni kans vuosia, että uskalsin silmät sulkea suihkussa tai pestä meikkejä lavuaarin päällä eikä asiaa auttanut että kerran siellä peilissä olikin ihmishahmo: veli! Mut alkaa siitä näin kahdenkymmenen vuoden jälkeen pikkuhiljaa päästä eroon.

Joskus mietin, että lentokone putoaa talomme päälle. Mikä tunne katsoa ikkunasta ulos ja nähdä jumbojetin tulevan niskaan (Miettinyt monesti niiden ihmisten tuntoja siellä WTC:ssä) tai että joku karhu tulee ovesta ja syö lapset. Naurettavaa!

Vierailija

1. Kaikkea räjähtävää (ja sellaiseksi luokittelen myös esim. ilmapallot ja kaiken, mikä edes teoriassa voisi räjähtää, kuten bensa-asemat, kaasuliedet ja saunankiukaat - tämä on ollut omaa kuvitelmaani, kunnes Kuningaskuluttajassa oli juttua tällaisesta tapauksesta)

2. Onnettomuuksia. Lähinnä, että ne sattuvat jollekin läheiselleni

3. Lentämistä. Elän toivossa, että se ympäristösyistä kiellettäisiin kokonaan vielä minun elinaikanani

4. Ilmastonmuutosta

5. Tauteja

6. Hämähäkkejä

7. Esiintymistä

8. Kovia ääniä

... Ja vaikka mitä muuta. Silti teen kaikkeni, etteivät pelkoni estäisi minua elämstä. Esim. ammattini olen valinnut niin, että minun on pakko esiintyä, lentää ja olla myös tekemisissä kovien äänien ja joskus harvoin jopa räjähteiden kanssa.

Ikinä en ole turvautunut psykiatreihin, vaikka ehkä olisi pitänyt? ;)

Vierailija

Kammo on sitä luokkaa että verikokeen ottaminen on ihan show joka kerta. Välillä pyörryn jo ennenkuin mua on edes pistetty (ilmeisesti ihan silkasta kauhusta?). Joskus saan sellaisen paniikkireaktion että yritän lähteä karkuun. Onneksi labran tädit ovat ymmärtäväisiä ja kärsivällisiä tuolla meidän työterveysasemalla.

Myös kaksi " klassisempaa" pelkoa löytyy: peilit ja suihkuverhot illalla/öisin, kuten niin monella muullakin täällä.

Vierailija

pelkään esim. asteroideja että sellainen tippuu maahan ja tuhoaa kaiken. on nähnyt untakin niistä, unessa nään kuinka sellainen kamala mötikkä syöksyy suoraan minua kohti. hitaasti mutta varmasti. herään juuri ennen kuin se iskee...

Vierailija

Samoiten pelkään jokia! En muuten pelkää vettä, mutta leveät ja syvät joet saavat kauhun selkäpiihin! ne näyttäväötkin niin mustilta ja virtaavat kovaa...hhhrr..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat