Voi kauhee!! Tultiin kaupasta ja oon aika järkyttynyt, siellä oli mies lehtihyllyllä ja sillä oli EREKTIO!!!

Vierailija

Siis ihan oikeesti, se mies oli noin viidenkympin ja löysät suorat housut jalassa, ja mä näin miten sillä sojotti semmoinen tappi housussa!! Mä lähin siitä mun ristikkolehden kans aika nopeeta kun sen näin. Se seiso kädet selän takana ja katteli muina miehinä se sojo housuissaan. Teki mieli käydä sanomassa vartijoille et oisivat hakeneet sen pervon pois! Hyi helv....

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Ei lapsia voi kaikelta suojella. Ihmisiä on erilaisia, myös seksuaalisesti. Minä sanoisin omille lapsilleni ihan suoraan avoimessa hengessä, että sedällä on jonkinlainen perversio tms. että hän ehkä kiihottuu tällaisesta. Ei ole tavallista, mutta jotkut ihmiset vain ovat erilaisia.

Mikä ihme teitä eukkoja vaivaa! Ei asiaa tarvitse paheksua tai selitellä lääketieteellisesti. Ihmisiä täällä ollaan kaikki ja seksi on edelleenkin maailman luonnollisin asia. Hei haloo!!!

Vierailija

Itsekkin lapsena olen vastaavaa nähnyt kaupassa, tosin oli ulkona housuista. Kyseinen mies kaiveli kyllä aina, jos oli samassa kaupassa, kirjastossa tms. oli jossain hyllyn välissä ja sieltä tiiraili. Monet varmaan hänet nähnyt siihen aikaan. Kaikkein inhottavinta oli, kun kerran kaupassa sattui vastaan ja oli siellä kahden pikkuisen tenavan kanssa ja muutenkin mies oli normaalin, siistin näköinen.

Vierailija

lapaset oli puhdas kirjoitusvirhe ja tarkoitin tietysti lapsia. Minulla on lievä lukihäiriö pyydän anteeksi.

Tämä on mennyht ihan höpönlöpöksi kkoko ketju ja asian pointti on hukkunut jonnekkin matkan varrelle! Eli onko teistä hyväksyttävää että vanhat miehet olevat erektoituneena kaupassa??? En tietysti hyväksyisi sitä nuoriltakaan miehiltä mutta jotenkin vanhan miehen erektio on vielä kamalampaa.Varsinkin noin sopimattomassa paikassa kuin marketin lehtihylly!!

Erektio kuitenkin liittyy alapään asioihin eikä kaupassa muitakaan alapään asioita esille, mniksi sitten erektiota?? Minua on tehnyt pahaa jo monta päivää tuo asia enkä taatusti päästä lapsiani enää yksin lehtihyllylle, ainoastaan vanhempiensa valvonnassa.

Nykypäivänä luotetaan liikaa " ei meidän lapsille mitään satu" , niinpä niin, liika varovaisuus ei kuitenkaan ole koskaan pahitteeksi!!

AP

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat