Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?

Vierailija

up

Sivut

Kommentit (811)

" Silmäsi ovat kuin tähdet – eivät yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan." Huumoripläjäykseksi tarkoitettu, mutta meni kyllä halut.

Vierailija:

Lainaus:

Kunhan vaan on sellainen " torven" tai kumilelun tms. ääni, ja siis ideana kai jotenkin, että siitä rinnasta muka lähtee jokin hassunhauska ääni, kun sitä puristaa...

minua rupesi panettamaan.Sanoin miehelle että haluttais,mies siihen että ei se muna toimi kun on kalja juonut...rupesin kuitenkin aukomaan hänen housujaan ja sanoin että enkös mä ole sen verran taitava että saan sen toimimaan niin mies tokaisi vain että " et sä ole taitava" !!!! Meni halut saman tien ja nyt muutaman päivän miettiny eroa...

REPS!! Mies heitti mällit selälle ja sona, että levitä itte!!!

Nauroin ihan kippurassa...=)

Oma mies on takaissu mm. " meinasi lipsahtaa" kun yritti kakkoselle...

Voi juma! Mulla menee hermot tän yhen tyypin kanssa! Tää äijä on jo 34, mutta käytöstavat ei oo sit minkänlaisia! Oltiin katsomassa viime viikolla yksi elokuva ja tää oli koko ajan tunkemassa käsiään mun vaatteideni alle. Siis tajuisin jos 17-vuotias käyttäytyis noin, mutta toi on kuitenkin jo 34... Ja sit kun sanon, et en halua et oot joka hetkellä tunkemassa käsiäs mun vaatteideni (ja etenkään alusvaatteideni alle) niin tää vastaa et en mä tee sitä tieten tahtoen!! En voi tajuta, et miten joku voi haluta lähennellä just sillä hetkellä kun elokuvan pääparilla on rakkaushuolia... Ei vaan vois valita hetkeään huonommin!

Siis tosi mielenkiintoinen tyyppi muuten, mut täysin kyvytön hallitsemaan omia toimiaan! Jotenkin tuntuu siltä, että tää tyyppi luulee rakastavansa mua, mutta oikeasti taustalla on vain sen seksuaaliset tarpeet... Voisiko olla alkeellisempaa, ei erota seksuaalisia tarpeitaan rakkaudesta...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat