Tänään anaaliseksiä, ihanaa :=))

Vierailija

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tiesititkö muuten ettei voi synnyttää jos siellä ei vetkuta ensin.

ja en ole estoinen, minusta ei vaan kuulosta ihanalta " nuolla kumppanin sukupuolielimiä"

ja en pidä siitä kun mua nuollaan enkä pidä siitä jos imen miestä. saati nuolen sitä. ei vaan. ja en halua ikinä anaaliseksiä. ja en oikeastaan halua mitään seksiä.

19

Vierailija

eihän kaikki tupakoitsijatkaan saa keuhkosyöpää, mutta tupakka suurentaa riskiä, samoin ku anaaliseksi suurentaa riskiä joutua vaippoihin. näin on.

että onnea vaan homoille.

Pusituuteri2n:

Lainaus:

Kulkeekohan sitten kaikki homoseksuaalit vaipat housuissaan?

Tuskin.

Vierailija

en kyllä ole yhtäkään vaipoissa kulkevaa aikuista homoa tavannut (enkä heteroakaan joka kys seksin lajia harrastaa) enkä yhtäkään faktatietoon pohjautuvaa artikkelia otsikolla " homoseksuaaleilla löysä sulkijalihas" tai " Homo hei, osta näitä vaippoja nämä pitävät ulosteen sisällään" .

Vierailija

joillekin on tehty ihan korjausleikkauksia ku on venyny liikaa. mutta ei tietenkään ns normaalikäytössä löysty liikaa, eikä se aina vaippoihin aja.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ja tosi ihanaa sulla on, kun alat lähestyä vanhuutta ja ulosteet karkaa housuihin, kun on persreikä niin löystynyt.

Älä muuten käy ikään paskalla. Aattele jos sattuu tuleen joku normaalia isompi pökäle, pian repeytyy koko pyllyaukko! :DD

Voihan pylly ja pökäle mitä juntteja..

En mäkään ole niin innostunut asiasta mutta en mä sitä ole tuomitsemassa jos joku on..

Vierailija

tuollaista seksiä saa harrastaa mutta se on asia erikseen kun pitää alkaa mollaamaan estoiseksi jos ei kerta kaikkiaan tykkää tuollaisesta seksistä.

Ja toiseksi ei kai kukaan tule sanomaan kenellekkään että " Minä joudun pitämään vaippoja kun anaaliseksiä olen harrastanut." :DD

Vierailija

Ettekö silloin itse ole vähän estoisia, kun ette hyväksy toisten erilaisia mielipiteitä. Mun puolasta saatte pistellä toisianne vaikka kaikkiin reikiin mitä kehostanne vaan löytyy. Mutta me emme sitä tarpeelliseksi koe, se suotakoon meille ilman rajoittuneiksi leimaamista.

Vierailija

Mielestäni minäkin laitoin että se osoittaa rajoittuneisuutta jos pitää reagoida sanomalla että " anaalijutut on vain homoille hyi helvetti" jne.

Onhan se totta että paikat voi hieman löystyä jos sinne beehen tökkii alvariinsa muunlaisen seksuaalisen puuhastelun täysin unohtaen ja varsinkin jos ei ole rentona vaan sulkijalihas piukkana mutta ei siinä käsittääkseni muuten kummoisia riskejä mihinkään ulosteen lahkeeseen valumiseen ole.

Vierailija

Mä saan orgasmin ylivoimaisesti helpoitenpeppuseksillä. olen kysynyt asiasta kolmelta eri gyneltä ja kaikki sanoneet yksiselitteisesti että sulkijalihas EI veny, haavaumia voi tulla jos ei käytä liukkaria. Ja jos taipumusta pukamiin niin tilannetta kannttaa kuulemma tarkkailla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat