Minkä ihmeen takia jotkut juntit laittavat mukulansa

Vierailija

kauppareissulla sinne ostoskärryyn koriin istumaan?!?!? Siis sinne mihin kuuluisi laittaa niitä ostoksia? Vi**u että mulla kiehuu kun junttiääliöt antavat kakaroidensa liata ne kärryt ihan paskasiks kengillään! Eipä taida niillä vanhemmilla paljoa päässä mitään liikkua. Ja kertoo sellanen käytös paljon että millasta kyseisillä henkilöillä on kotona: rapaa. likaa ja hiki haisee!!

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

taitaa olla ainakin kesällä niin että linnuthan ne sinne paskoo ja sotkee..Luulette vaan että ne on puhtaita. Tuskin lapsen vaatteet niiiin likaiset on. Ja ainakin itse en kuraisilla kengillä laita, puhtailla kylläkin. :o)

Vierailija

Kyllä mulla ainaki on ne tavarat niissä pusseissa ja purnukoissa jääkaapissaki!!!!! Ja pesen myös jääkaapin välillä! Ja jos jossain purkissa on jotain likaa niinkyllä mä sen pyyhin pois ennen kaappiin laittoa. enkä kaappiin laittaessa mieti: " nyt on kyllä jonku typerän aikuisen pöljät pennut taas ollu kärryissä kun mun ketsuppipurkki oli likainen" .

Vierailija

Miten tarkasti se pitää teille yksinkertaisille vääntää? Ja joku sanoi että änkeää sinne kolme lasta?! Sillälailla! Älä vaan enempää lapsia tee. Sitten ette enää pääse kaupoille kun ne kaikki eivät siihen koriin mahdu. Huhahhei! Ja vai ei oo kuraiset kengät? Niillä kengillä on kuitenkin kävelty ulkona, jossa ihmiset sylkee(just tän tyypin ihmiset), koirat pissii jne. Ihanaa laskea vaatteita ja ruokatavaroita sellaselle. Jee..

Vierailija

Niitä varten kärryissä on oma istuin ja sellaiset lapset jotka siihen eivät mahdu kävelevät. Kärryt on tarkoitettu RUUALLE. Mielestäni vanhemmat jotka lapsensa sinne kärryyn laittavat ovat sivistymättömiä moukkia mutta ehkä heillä lapset istuvat kengät jalassa myös keittiön ruokapöydällä!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

kauppareissulla sinne ostoskärryyn koriin istumaan?!?!? Siis sinne mihin kuuluisi laittaa niitä ostoksia? Vi**u että mulla kiehuu kun junttiääliöt antavat kakaroidensa liata ne kärryt ihan paskasiks kengillään! Eipä taida niillä vanhemmilla paljoa päässä mitään liikkua. Ja kertoo sellanen käytös paljon että millasta kyseisillä henkilöillä on kotona: rapaa. likaa ja hiki haisee!!

kärryn " istuimesta" , niin kuin aina tekee. Ja kun ME menemme kauppaan, lapsille laitetaan puhtaat vaatteet, ja sellaiset kengät joilla ei kuralätäköissä ole hypitty.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat