Haamupotkuista

Vierailija

Kauanko synnytyksen jälkeen tuntuu? Mulla potkii tuolla joku vaikka synnytyksestä jo 6,5 kk. Raskaana en testin mukaan oo, ja pillereitäki oon syöny nyt 2,5 kk. Eikä maha oo kova, eikös se jo näy aika hyvin siinä vaiheessa ku potkii?

Kommentit (13)

Vierailija

Outo tunne. Ei tunnu (enkä kärsikään) ilmavaivoilta, mutta ilma kai siellä liikkuu. Vai miten on selitetty.

Mulla vatsa ihan litteä, ja olen alipainoinen nyt joten on tosi outoa, kun ei voi olla " tyhjääkään" vatsassa.

En ole ennen kuullutkaan termiä haamupotkut, mutta tämä antaa selityksen.

(Tai sitten jättiläislapamato kolkuttelee. Selittäisi laihuuttakin..)

Vierailija

Pari kuukautta molempien synnytysten jälkeen on tuntunut just muka potkuja välillä, oon luullut olevani hiukan pimee :) mut ehkä niitä tosiaan sitten on tai sit se on just se kiertävä pieru

Vierailija

" Kyllä ne ihan kunnon monotuksia on. Näkee ihan vatsan päältä. Ihan kuin joku todellakin iskisi kantapäällä ja kovaa vatsaan.

Menevät ohi yleensä ensimmäisen puolen vuoden jälkeen."

Vierailija

Viimeisimmästä raskaudesta aikaa 4 vuotta. Kyllähän ne tuntuvatkin, jos kokeilee kädellä mahan päältää. Tosi hämäräähän tuo on. Mutta siis eihän se vauva ole siellä neljää vuotta voinut olla...

Vierailija

Suolethan ne siellä möyryää, mullakin näkyy päällepäin ja tuntuu kun pitää kättä alavatsalla, muttei ole käynyt mielessäkään, että siellä joku kolkuttelisi. :) Jos on joskus ollut raskaana ja kokenut oikeat potkut sitä vaan jotenkin herkistyy ao. tuntemuksille kuulosteltuaan niitä joskus niin kovin tarkkaan päivästä toiseen kuukausikaupalla - samanlaista on kaikilla, mutta etenkin sellaiset, jotka ei ole koskaan olleet raskaana, eivät kiinnitä ilmiöön samalla tavalla huomiota. Kysykääs joltain tutultanne, jolta on kohtu poistettu, ihan varmasti tuntuu näitä " potkuja" samalla lailla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat